Apar topar acile alırlar zehra yi ilk muayenenin ardindan normal odaya getirirler.zehra akşamdan beri baygindir.doktor odaya gelir.
Doktor:Hasta ne zamandır bu halde.
Ömer:dün aksam saat 8.30 ta kendimi iyi hissetmiyorum demişti.
Yasemin:eve geldikten 10 dakika sonrada bayıldı. O saaten beri baygın.
Doktor:peki bu kollarında ki morluklar nasıl oldu.
Ömer:dün ben eve bırakırken yoktu onlar.Yasemin dün evde ne oldu.
Yasemin:şey annem... Çok sinirliydi... evden kaçtığı için...
Eve geldiğinde ablam son günlerde yasadiklarimizdan dolayı yorulmuştu. Artık dayanacak gücü kalmamıştı. Belli etmiyordu bize ama ben biliyordum.bir yerden sonra bu hale geleceğini. Evden kaçtığı için annem... annem dövdü ablamı. Ablamın kendini savunması için bile gücü yoktu.Yasemin ağlamaya başlayınca doktor dışarı çıktı. Peşinden Ömer de.
Ömer:nesi var peki.
Doktor:neler yaşadı bilmiyorum ama yaşadıkları bağışıklık sisteminin çökmesine neden olmuş. Üzerine birde dayak...
Ömer:tamam.peki ne zaman uyanır.
Doktor:serum veriyoruz.kesin birşey soyleyemiyorum malesef.ama kendine geldiğinde iyi bir bakıma ihtiyacı olacak.
Ömer:peki teşekkür ederim doktor bey.
Ömer odaya girdi.
Ömer:yasemin.son günlerde yaşadıkları dedin. Neler oldu. Anlatır mısın?
Yasemin:tabi enişte. Pardon. Ömer bey.
Ömer:nasıl rahat ediyorsan onu söyle kasma kendini.
Yasemin:Babam insaattan düştü. Annem evde babama hiç iyi davranmıyor. Ablama zaten ben kendimi bildim bileli kötü davranır. Girdiği işlerde maaşının hepsine el koyar. Işten kovuldu. Annem yine bağırdı çağırdı.
Yasemin bunu anlatırken zehra yavaş yavaş kendine gelmeye başladı.
Ömer:peki sonra
Yasemin:birde yener var tabi.
Zehra:yasemin bu konuda birşey anlatmayacaksin.
Yasemin:ama abla.
Zehra:bizim hayatımız seni ilgilendirmez kervancıoğlu! Sen benden altı aylık bir sözleşmeli oyuncu olmamı istedin. Bende bunu yapacağım. Sözleşmeyi getir.
Yasemin:ablaa
Ömer sinirlendi.zehra ya ters ters baktı.
Ömer:o zaman sözleşmeyi hazırladılar. Arayıp isteyim.
Zehra:yasemin sen karışma. O sözleşmeyi getirirken biz annemi bu zengin hayattan nasıl tutacağız onu düşünelim.
Ömer:evet buna bir yol bulun!
Yasemin:aslında ben bir yol buldum.annem paradan başka birşey düşünmüyor. Bu yüzden senin bir konakta çalışan şoför birine aşık olduğunu söyleyeceğiz. Sonra sen evden ayrilacaksin. Ben aşık oldum evleneceğim falan de. Kaldığın yeri sorsa da mustemilat deriz. Uzun süre Seni görmek istemez zaten. Olurda görmek isterse ben ararım seni. Birde leyla ablada bilsin abla herşeyi. Anneme tek başıma yetisemem ben.
Ömer:akla yatkın olur bu. Ama başkası olmaz. Sizden başkası bilmeyecek.
Zehra:bizi kardesimle yalnız bırakır mısın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adını Sen Koy (TAMAMLANDI)
FanficNefretten → Aşka ♥ AYAKTA DURACAK MECALİM YOKKEN, HAYATTA DURACAK MECBURİYETLERİM VAR. Bir yanda Kanser hastası bir kadın. (Ayşe) Ve o kadın için elinden geleni yapan Fedakar bir abi. (Ömer) Bir yanda ise ailesi için didinen ve onlar için her şeyi...