Mums pradedant eiti vadovė mus sustabdė.
"Niall tu eik pas savo pussesere Nina, Cara pas tavęs ateis Zayn." Ji nusišypsojo.
"Puiku, tiesiog nuostabu." Sarkastiškai pasakiau ir pavarčiau akis. Prie manęs priėjo juodaplaukis, matosi, kad sportuojantis, tačiau vienas iš tų pasipūtusių vaikėzu...
Nužvelgėme vienas kitą šaltais žvilgsniais ir pradėjome ieškoti namelio. Na ir vos po akimiarkos namelis buvo prieš mus.
Mamelio numeris 8. Niekuo neįspūdingas, tik gan didokas. Atrakinau jį ir įėjus pastačiau savo lagaminą netoli durų, kuprinę numečiau ant grindų. Zayn padarė tą patį su savo didėliu krepšiu ir kuprine. Namas buvo lyg padalintis į dvi dalis. Kiekvienoje pusėje buvo po viengulę lovą, spintelę ir veidrodį. Pamačiusi dar viena duris nuėjau prie jų, jas atidariusi išvydau kriauklę, kosmetinį staliuką ir didėlį veidrodį bei porą rankšluoščiu. Tačiau nei tualeto, nei vonios ir dušo čia nebuvo.
Uždariau duris ir išsirinkau lovą kuri pagal mane atrodė didesnė.Norėjau nueiti prie lango tačiau tada su koja užkliuvau už kažkokio labai kieto daigto. Kritau ant grindų ir sukandusi dantis laikiau savo pėdą. Skausmas buvo nežmoniškas! Girdėjau juodaplaukio kikenimą netoli manęs.
"Tu suknistas rudi dar pakikenk ir liksi be dantų." Piktai išriežiau ir pamačiau, kad mane sužalojas daigtas buvo nedidėlis šaldytuvas su dar mažesnius šaldikliu prie jo.
"Rudis?" Jis dar labiau pradėjo juoktis ir supratau, kad jis stovi už manęs.
"Nustok žvengti kaip koks asilas" sumurmėjau ir pabandžiau atsistoti. Per visą kairę koją perėjo skausmas ir aš susviravusi staigei atsisėdau ant lovos.
"Tau skauda?" Jau kiek surimtėjas paklausė.
"Ne, žinok tik silpnai kutena" sarkastiškai pasakiau ir pavarčiau akis.
Tuomet jis pavartė akis ir atnešė eląstinį bintą bei su juo apsuko mano kairę koją.
"Dėkui" sumurmėjau ir skausmas po truputį mažėjo tad pradėjau krautis daigtus. Dažnai nauojamus daigtus pasidėjau ant palangės, drabužius į spintelę o kosmetiką nusinešiau prie kosmetinio staliuko.
Gulėjau lovoje ir piešiau įvairius gėlių eskizus piešimo sąsiuvinyje. Tuo tarpu Zayn iš savo kurinės kažką ėmė lauk ir dėjo į šaldytuvą. Šiek tiek labiau pasilenkiau ir pasukusi galvą pamačiau kad tai alaus bei įvairių mixų'ų skardinės. Šaunu!
Kai buvo pradėja temti į mūsų duris kažkas pasibeldė. Su Zayn susižvalgėme ir lyg susitare sušaukėm kad laukiantysis gali užeiti. Už durų stovėjo Niall bei rankoje laikė guminukų pakelį. Jį pamačiusi sukikenau.
"Taigi, jeigu negirdėjote, o aš matau, kad tikrai negirdėjote tad pranešu, kad už dešimties minučių visi renkamės prie laužo. Be to lauke gan vėsu." Viską greit pasakė ir atsiduso nes juo plaučiuose tikrai trūko deguonies iš po tokios greitakalbės.
"Dėkui, Niall, bet aš tikrai neisiu. Nežadu klausytis tų spiegenčių išlepusių merginų balsų." Sumurmėjau ir Zayn pritariamai man palinksėjo galva. Mes tikrai panašūs.
"Na, bet bent trumpam!" Liūdnu veidu paprašė Niall.
"Gerai, bet vos kažkas man nepatiks aš dingsiu iš ten." Nusišypsojau ir išlipau iš lovos.
Rašau po maždaug metų pertraukos tad prireiks laiko vėl prie visko priprasti ir vis tobulėti :) laukiu vote.
YOU ARE READING
Summer Love
FanfictionCara Collins- 16-metė mergina kuri yra užsidariusi savyje ir net nesistengia susirasti draugų,nes pagal ją jie sugeba tik įslaudinti. Tėvai norėdami savo dukrai gero, išiunčia ją į vasaros stovyklą. Zayn Malik,Louis Tomlinson,Niall Horan,Liam Payne...