"Bir iskambil falinda çıkmistik birbirimize
O güzel kupa kızıydı sinek valesiydim bense
Gece yarısı o perşembe
Rastladım köprü üstünde
Ağlama dedim o agladi
Trabzanlardan indiğimde..." Iyiki gelmiştim bu konsere. Iyiki onunla gelmiştim. Çok seviyordum onu. Nedensizce ona aşıktim. Onu çok seviyordum. Onsuz bir hayat kuramıyorum. Bağırarak şarkıyı söyledik. Gülüyordu ve bağırıyordu. Sahneden yansıyan ışıklar onun mavi gözlerine düşüyordu ve maviligi daha da belli oluyordu. Bende ona ve Teoman'a eşlik ederek söylemeye devam ettim."Bir kar tanesi ol kon dilimin ucuna. Bir kar tanesi erir ağzımda" Ona aşık olmak çok kolaydı. Herşeyimiz uyumluydu. Oda bende Teoman,Duman,Cem Adrian vb. dinliyorduk. Çok yakışkliydi. Ama kalbi yüzune yansıyordu sanki. Harika bir gülüşü vardı. Ona baktığımı fark edince bana döndü. Güldu ve beni öptü. Neden bunu yaptı biz sadece arkadaştik. Yani oda mı beni seviyordu. Bu güzel ışte. Ama onu kaybedemeyecek kadar çok seviyorum. "Evet biliyorum bu şarkı biraz romantik tamam ama tam ayrılik kısmında kızı nasıl öpüyorsun bu mantıksız" diye bağırdı Teoman. Bu şaka mı :D Aman Tanrım çok tuhaf bir duyguydu. O da bende gülüyorduk. Bertug bağırdı "Aslında yatak kısmında öpmeye hazırlaniyordum :D" Teoman duymuştu ve gülüp diğer şarkıya geçti. Bertugya döndüm. " Bunu neden yaptın" dedim." Buna kızmadin" "Kızmadim ama bu saçmaydi. Benim sevgilim var" "Onu sevmiyorsun. Aynı zamanda defterleri karıştırdin bana içinde bana yazdigin yüzlerce şey olan defteri verdin" Siktir. Bu kötü oldu ışte. "Ama benim bir sevgilin var. O beni seviyor. Ikimize yetecek kadar çok seviyor" "Biz ikimiz birlikte mutlu olabiliriz. Bende seni seviyorum." "Unut bunu ben ona kötü birsey yapamam" "SENI SEVIYORUM DENIZ! HEMDE O GERIZEKALI ÇOCUGUN SENI SEVDIĞINDEN ÇOK. SANA AŞIĞIM. ÜNIVERSITEDEN BERI SENI SEVIYORUM AMA SEN HEP BAŞKALARIYLA ILGILENIYORDUN. BENI EN YAKIN DOSTUN GÖRÜYORDUN. BENDE TÜM BU ACYI DIĞER KIZLARLA TELAFI ETMEYE ÇALIŞIYORDUM. BENI SEVIYORSUN. BUNU BIZE YAPMA" onun dudaklarina yapıştim. Oda bende tutku ve uyum içinde dudaklarımizi hareket ettiriyorduk. Rüzgar'a ne diyecektim şimdi ben? "Hey ayrıliyoruz. Acaba o patatesleri yiyecek misin ?" Bertuğ anlamıştı ne düşündüğümü. "Onu unutur musun şu an sadece ikimiz varız" "Bertuğ Teoman konserindeyiz etrafımızda bir sürü kişi var" "Deniz gel gidiyoruz" "Nereye ?" "Rüzgardan kurtulmaya" "Bunu ona yapamam o gerçekten mükemmel birisi" "Deniz biz ZeyKer değiliz. Öylede olmayacağız. Şimdi gidip ona ayrıldıginizi soyle." "Bertuğ bunu ona yapamam" "Kendine mi acı çektireceksin yani ?!" "DÜNYA BİR DİLEK FABRİKASI DEĞİL BERTUĞ! BİZ AYNI YILDIZIN ALTINDA KİTABININ KARAKTERLERI DEĞILIZ! ISTEDIĞIMIZI YAPACAK CINLERIMIZ YOK !!!" "Ben yapabilirim bunu." "Beni eve bırak" "Peki" arabaya gittik ve bindim. Rüzgar çok iyi birisi onun canıni yakamam ben. Sonra üzülür kiyamam. Ona aşık değilim ama okadar iyi bir insan ki onu kimse kırmak istemez. Özelliklede ben. Bertug sinirle arabayı sürüyordu."Bertuğ nereye sürüyorsun ?!" "Eve" "SENIN EVINE DEGIL BENIM EVIME SÜRMELISIN!" Cevap vermedi. Tanrım bu ne pislik çocuk. Lanet olsun ona deli gibi ASIGIM ve onunla olmak için üniversiteden beri bekliyorum. Bu çok uzun bir süre gerçekten ve ODA BENI SEVIYOR.Harika bir his. Onu deli gibi seviyorum. Ama Rüzgar... Onu kırmak istemiyorum. O çok özel ve masum biri. Onun canını yakamam. Bunu ona yapamam ölür kahrindan. Nişanlanmak istiyordu. Ne yazık ki ben Hazel Grace değilim. Ama bende dileklerimi gerçeklestirebilirim. Galiba. Bunu yapabilirim. Evet yapacağımda. Bertuğnun evine geldik. Arabadan çıktı ve benim kapımi açtı. Beni kucağına aldı şakamiydi bu ? " Bertuğ ne yapıyorsun?!" Seni taşıyorum" "Neden?" "Gitmeni istemiyorum" "Gitmeyecegim" "Neden?" "Çünkü senin olmak istiyorum" "Sen ciddi misin?" "Eğer senin içinde sorun olamayacaksa..." Sözümü bitirmeme izin vermeden dudaklarima yapışti. Umarım yarin buna pişman olmam. Umarım. Beni yatağına bıraktı ve birbirimizi öpmeye devam ettik. Onu inanılmaz bir biçimde istiyordum ve bunu hiçbirsey değiştiremezdi. Ama eğer yarın herşeyden pişman olursam... Bu kötü olurdu. Bir süre sonra ikinizde çıplak kalmıştık ve o an birşey fark ettim. "Ya beni değil bana sahip olmayı istiyorsa. Konumuz Bertuğ kızlari becerip giden umursamaz biri" ama bir yandan iç sesim beynimi susturuyordu."O KIZLARLA SENIN IÇIN YATTI. SEN OZELSIN ONLAR DEĞIL" inanmıyordum açıkcasi. Durmak için geç sayılmazdi. Duymaliyim. Durmalıyiz. Durmalı. Ama bunu ben istemiştim. Onun olmayı ben istemistim. Geri dönemezdik. Bitmişti. Yarın beni unutacakti. Bir ilişkimiz olamaz diyecekti. Lanet olsun. Dudakları göğüslerime indiğinde inledim ve birkaç dakika içerisinde hersey bitmişti. Bana sıkıca sarılıp uyuyordu. Bu tuhaf hissettirdi. Onunla inanılmas mutluydum. Bacaklarima karışmis bacakları bana zevk veriyordu. Ne isteyebilirdim ki başka. Arada boynuma öpucukler koyuyordu. Aniden beni öpmesiyle başlamis ve birden onun yatağında bulmuştum kendimi. Rüzgara ne diyeceğim şimdi ben ? Bunların hepsini unuttum ve kendimi Bertugya bıraktım. Onun kollarında uyudum. Harikaydi. Mutluydum. Iyi hissettiriyordu. Güçlü kolları bana güvendelik hissi veriyordu. Bedenlerimiz yan yanaydı. Nefesi mükemmeldi. Boynuma çarpıyordu. Ona döndüm. "Bertuğ birşey soracagim" dedim."Sor bebeğim'' " Pişman mısın ?" "Sevdiğim kadınla birlikte olduğum icin mi? Asla" "Beni bırakmazsin değil mi?" "Seninle öleceğim Deniz bundan emin ol" "Söz mü?" "Erkek sözu :)" "Bertuğ benden vazgeçmenden korkuyorum. Ahmet Batman'ninda söylediği gibi yattıktan sonra sogumaktan korkuyorum" "Ben senden asla soğumam" "Yarın Rüzgardan ayrılacagim" "Bebeğim :/" bana iyice sarıldı ve onun kollarında uyumustum. Sabah uyandigimda etrafta değildi. Her yere bakıyordum ve ağlıyordum. Gitmiş miydi? Tanrım olamaz olmamalı bu. Lanet olasica nerede ?! Ve iç sesim hunharca "Evet sen tek gecelik bir sürtüktun ve arkadaş kalmayi isteyecek" dedi. Gitmiş miydi gerçekten ?
Merhaba bu benim Wattpaddeki ilk hikayem.Umarım seversiniz :)
YOU ARE READING
Sana Aşığım Bay Aptal
Teen FictionBelkide hep o kurduğunuz aşkı bulacaksınız bu hikayede. Umarim dünya sizin için bir dilek fabrikası olur. Sizinde bir Beriz aşkıniz olur. Uzakta kalmışlarin yakın hikayesi...