Tam 3 senedir bu lanet okuldayım.Ve son senem. Ne kadar pes etmesemde artık yoruluyorum. Ama bi kişiyi düşünerek ayaktayım. Jiminnnnnnnnnnnnnnnn. Ne kadar "N" harfini uzatmalıyım. Sanki o harfi uzatınca onu daha çok seviyormuşum gibi hissediyorum. Ki o kadar seviyorum bu şapşiği. Okuldaki kızları boğasım geliyor. Çünkü çok güzeller. Allah onlara özenmiş benide gelişi güzel köşeye nazikçe üflemiş gibi hissediyorum. Çokta çirkin değilim. Harika şekilde hatta fevkaledenin fevkinde de güzel değilim. Neyim ben?!. Peki neden hala bi erkekten çıkma teklifi almadım. Neden ha nedeeeen. Abi ben üniversite sondayım mk. Nasıl olur da bir kız üniversiteye kadar bir erkekten çıkma teklifi almaz. Ya çok çirkinsindir ya da çok eziklenen bir tipsindir. Demek ki tipsizim mk. Neyse 3 senedir tek bir çocuğa aşığım. Temiz duygularla sevdim onu. Bu sene 4. Senemiz. Senemiz mi? Ne saçmalıyorsun min young?!!. Ah bu arada adım Park Min Young. 23 yaşında bir salağım. Salaan teki olmasam heralde jimin şu an benimle sevgili olurdu. Öyle değil mi?. Neyse şimdi toparlanıp okula gitmeliyim. Kampüse yine geç kalırsam gerçekten çok kötü olur.
-Sonunda Min Young. Teşrif edebildin.
-Özür dilerim Bay kim.
-Geç otur. Dua et zihnimde hatırlanan bir öğrencisin.
Tabi öyle olucam mk hocası sırf jimin için üniversite sınavım gitti. İstediğiniz puanın 3 katını yaptım.(Diyemedi...)
-Teşekkürler Bay kim.
Jimin 1 sene çok çalıştı. Çalışmasaydı şu an aynı bölümde olmucaktık. Ah jimin ah umarım bu senemiz bi umut ile geçer...
-Yolculuk nasıldı Min young?
-Güzel geçti unni. Senin ki?
-Min young ben yürüyorum.
- Ah özür dilerim unni ^,^. Jimin bey okula teşrif etti mi?
-Evet. Şu yeni sevgilisiyle takılıyo.
-Yine mi unni. Sınavlara odaklanmalı 😑...
-Min young bu huyuna bayılıyorum bebeğim. İnsan bi kıskanır.
-Unni kıskanmazmiyım. O kızın azına sı*ıp gözlerini söküp g*t*ne sokmak istiyorum. Hatta bağırsaklarını söküp kampüsün ortasında belime takıp zil niyetine kıvırtasım geliyor. Ama ne yapabilirim ki unni.
-Tamam Min Young. İçindeki piskopatı dışarı çıkardın. Umarım gelecekte düşmanın olmam. 😫😫
-Haha olmazsin Unni korkma.
Eun see unni 2 sene sınıfta kaldığı için beraber takılıyoruz. Ablam olmadığı için onu ablam yerine koyuyorum.
- Ne var şu Jiminde.
- Ne mi var? Bu ne saçma soru unni! Onda görmediğim bir maviliğin derinliği. Ummadığım bir gökyüzünun kalbimde gömülme şeklinin jiminin silüeti.. ne diyom ben yaaa . Bilmiyorum yaaa uff. Ne b*k varsa var. Ama iyi ki var.
-Güldürdün beni Min young. Neyse senin yan dolabı almışlar haberin olsun. Kim bilir belki jiminindir.
-Güldürme beni Unni. Yani kampüste bin öğrenci,gelecek bana bir öğrenci o öğrenci de benim jimin. Çüş yani. Neyse dolabı hazırlayalım ben daha halletmedim. Takipet beni pikaçu.
-Tamam minik pikaçum.
(Dolap böle olsun ama sola doğru açilanlarindan ok mu?)
-Unni dilim damağım kurudu suyun var mı? Almayı unutmuşumda ^,^
-İyi alıştın min young.
-Unni please.
-Peki al. Zıkkım iç.
-😋😋
-Oha.
-Noldu?
-(Gözleriyle kapağı kapatmami ve saģa bakmami ister)
-Çüşş. (Jimin bi kızla öpüşür. Chanyeolu şimdilik jimin olarak düşünün 🙏)
(Tabiki işin esprisi)
-Dikkat Etsene!!! 😠😠😡