Yok artık. Jimin 3 yılın sonunda benimle iletişim kurmuştu. Hemde "Dikkat Etsene!!!" diyerek. Vaaay canına... Saçmalama Min Young. Seni kötülemişti. Ama dur yaa bu haksızlık. Ben böyle bir tanışma istememiştim. Onu başka bi kızla öpüşürken yüzüne pıskırmamı istememiştim. Hatta yüzyıllarca düşünsem aklıma gelmeyecek bir tanışmaydı bu.
Sinirlice yanımdan gitti. Yüzü kızarmıştı. Önceden üşutmüş olmalı ki hapşurmaya çok çalışsada hapşuramıyordu.Tabi ıslanmanın etkiside vardı.
Bu hali benim hoşuma gitmiş olmalı ki birazçık tatlığına güldüm.Neden bana tip tip bakabilirdi ki. Tabi bakıcak kizım aptalmısın. Hem ağzindaki suyu çocuğun yüzüne pıskır hem de gel gül. Özür dileyip gidecekken kolumdan tuttu. Olum sen nasıl tutarsın , beni öldürecenmi gavur. Bana ciddice dönerek.
- Nasıl gidebilirsin? Hele bu durumda.
-Ne yapmamı bekliyorsun? Zamanı geri alamam oyle değilmi. Özür diledik işte. Hem sevgilin var yanında. Bana ihtiyacın olacağını sanmıyorum. (Ne bu özgüven patlaması min young???)
-N -Ne - S - Se -Sevgilim mi?
- Yani dudak dudağa başka sebebi mi var. Sevgilin değilde ne?
-Bbbana baksana sen!! Neden sana bahane aradığımı zaten bilmiyorum.
-O zaman arama. Birdahaa görüşmemek üzere.
- Y Ya beklesene. Aishh. Götür beni burdan kuzen. Burda bitmedi küçük hanım.