5. BÖLÜM

107 31 7
                                    

Saat:06.20

Alarm çalmadan uyanmak gibi harika bir şey yok. Alarm çalınca çok huzursuz oluyorum ya hdnf

Kapım çaldı

" Uyandın mı Prenses? " Bu ses...

Az önce babamın sesini mi duydum. Evet oydu koşarak odadan çıktım ve babamla karşılaştım. Hemen boynuna atlayarak ona sıpsıkı sarıldım oda bana karşılık verdi.

" Baba iyi misin?  Ya inanmıyorum sensin dimi? "

"  Benim kızım benim, merak etme ama sıkmayı bırakırsan daha iyi olacağıma inanıyorum. "

Onu sarılmayı bıraktım.

" Hadi çabuk çabuk giyin yemeğini ye! "dedi ve gülümsedi yanağına bir öpücük kondurup.

" Tamam babacım. " diyerekten banyoya doğru ilerledim banyoya girip yüzümü yıkadım. Maskara sürdüm ve dudak nemlendiricimide dudağıma sürüp banyodan çıktım.

Odama gidip. Kot pantolon üstüne sade gri bir kazak giydim üstüne askımda duran deri ceketimi giyip çantamı hazırlayıp odadan çıktım. Kapıya ilerleyecekken yukarı çıkıp telefonumu aldım. İnip spor ayakkabılarımı giyip kapıyı kapattım.

Önümde Korkut belirdi. Korkarcasına gözümü sımsıkı kapattım.

Ama napıyım önüme birden belirince korktum.

Gözlerimi açtığımda , Korkut bana çok yaklaşmıştıki nefesini bile hissettim o derece alttan eyilip çıktım ve kafasına vurdum.

" Naptığını zannediyorsun fırsatçı. "

" Ee Melis istediğin oluyo niye çekiliyorsun? " diyip sırıttı.

Göz  devirip asansöre doğru ilerledim. Asansör tam kapanacakken hemen yetişip bindim.

Kendimi tebrik ediyorum yeni bir yetenek daha biliyorsunuz fazla yetenekliyim biraz.

Ardımdan Korkut bindi. Aman eksik kal.

" Birlikte gidelimmi hem anlatırsın. Selinle aranda geçen husumeti. "

" Ne taktın şu Selin i ya"

"Naz yapmada anlat hadi."

Saat: 07.35

Yuh saate bak!

O anda telefonum titredi.

Gönderen: En Best

  Kankaa neredesin?? Ders başlıyacaakkk

Gönderilen: En Best

Kanka geç gelirim. Korkutla geliyorum. Gelince anlatırım.  ;×

Gönderen: En Best

Tamam kanka.  Bu ne samimiyet..  Sevgili olunda bende rahat neden allam :D

Korkut un kıkırdama sesleri duyup mesajlarımı okuduğunu fark ettim. Yüzsüz bu çocuk ya

Karnına dirseğimi geçirdiğimde inleme sesi geldi " aiuaiau"
Aklıma nedense Kerimcan Durmaz geldi. İstemsizce güldüm.

" Canımın acıması komiğine mi gidiyor. Biraz yavaş olsan Hem Zeynep haklı olabiliriz bence hem güzel kızsın diyip gülümsedi. "

  Böyle demesi biraz hoşuma gitti.
    
" Saçmalama istersen. O acıyı çok sevdiysen 2. Si yolda Korkut Bey "

Ellerini teslim olurcasına kaldırdı. Tatlı oluyordu aslında böyle yapınca uff saçmalama Melis

Okulun yoluna doğru yürümeye başladık.

" Ee anlatmayacak mısın? "

"  Neyden bahsediyorsun? "

" Tamam anlatıyorum. Bak biz Selin le Bora sayesinde tanıştık yani Selin Bora nın eski sevgilisi Bora Selin i deli gibi seviyordu ama ben Selin in Bora ya karşı aynı şeyleri hissetmediğini düşünüyordum öyle çıktı olay şöyle Zeynep le bir gece klubüne gitmiştik."

Bana garip garip baktı.

  " Öff o zamanlar oyleydik şimdi öyle biri değilim merak etme öyleydik derken takılırdık oralarda yanlış anlama. Neyse iste biz girdik kulube eğleniyoruz falan sonra Selin sahneye çıktı. İste falancasına oglani cok seviyorum diye bagirdi bunu devam ettirince bizde cektik bunun videosunu iste Bora ya falan gösterdik. Olay bundan ibaret iste bu da bana hırs yaptı. O zamandan buyana böyleyiz. "

" Oda off kız resmen oymuş. Anladın sen, zaten bilseydim baştan böyle davranmayın ona. "

 " Aynen" dedim kafamı sallayıp.

Biraz sustuk suskunluğumuzun ardından arkamızdan hırlama sesi geldi birlikte döndük ve bir köpek!!

Ben korkmadım tabi hbjn çünkü hayvanları çok seviyorum ve bana sevimli geliyorlar. Yanıma baktığımda Korkut koşuyordu Ohaa Korkut birde erkek olacak.

Ben köpeyi garip sesler çıkartıp ilgisini bu tarafa çektim. Köpeyi sevip yoluma devam ettim. Korkut bana

"Cesaretliyiz demeeek "

" Ben cesaretli değilim salak sen korkaksın. "deyip güldüm.

" Sadece köpeklere alerjim var korkmuyorum. "dedi

Yok anan çok inandım,bebe kandırıyor sanki

Yol boyu bunu tartıştık ve okula en sonunda gelmiştik.

Merdivenleri çıkmayı başlamıştık bile. Sınıfa girdik. Herkes gine ve gine bize bakıyordu.

" Ne bakıyorsunuz ders dinleyin canım arkadaşlarım. "dedim yapmacık bir şekilde

Hoca bize şaşkın bir şekilde bakıp önüne dönüp ders anlatmaya devam etti.

Dersi dinledim.

DERS: EDEBİYAT

Bu dersi iyi anlamıştım. Gerçekten.

ZİL ÇALDII

Zeynep koşarak yanıma geldi ve beni kolumdan tutup resmen sürükledi.

" Bana acilen olayları anlat kanka ya şuan şoktayım sen ve Korkut vayy yakışır bacıma. "

" Zeynep saçmalamayı kes. Aramızda bir şey yok tamam mı sadece konuşuyoruz. "

" Tamam kanka kızma ee noldu? "

" Evin kapısından çıktım önüme çıktı biranda yaklaşmaya calıştı tabiki izin vermedim daha fazla yaklaşmasına. Yürüdük okula gelene kadar öyle pek önemli bir şey yok."

" Anladım. " Dedi sadece onu öptüm kırılmıştı biraz bana

" Bide Selin in olayını anlattım. "

" Ne dedi?"

 "Hiç bjr şey"

 "Hadi sınıfa gidelim Melis boğulacak gibiyim resmen."

Tam çıkacakken Selin ve arkadaşları tuvalete girdi.

Evet okuyucularım 5. BÖLÜMÜN sonundayız. Bu bölüm sakin geçti bakalım diğer bölüm nasıl olucak
Beni daha fazla güçlendirmek için destek verin lütfen👯💜

        

GÜNLÜĞÜMÜN PRENSİ   #wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin