Když jsem odešla od Snape bylo mi strašně divně, došlo mi že tohle se opravdu stát nemělo vždyt on to nechtěl vlastně nechtěl spíš mě. Bože co jsem to udělala.
Došla jsem k Zmijozelským ložnicím řekla jsem heslo ,,Čistá krev'' z toho se mi takky hnusil žaludek vždyt já nemám ani trošičku čistou krev. Když jsem otevřela dveře málem jsem vrazila do Draca teda Malfoye.
J:Ouu promin.
M:Ty promin nekoukal jsem nacestu.. ehm jsi v pohodě jseš celá bílá, něco se Snapem? Privaty mi řekla že vtrhnul do vašeho pokoje zrovna když jste se převlíkaly.
J:Jsem v pohodě jen...potřebuju se vyspat, je toho na mě nějak moc. Můžu projít?
M:Jistě prosím madam''
J:Děkuju ti, za všechno
Bože taková galantnost proč jsem si něco nezačala s ním, on je alspon... ne takhle nemůžu přemýšlet vždyt mě šikanoval!
M:Jess!
J:Ano?
M:Proč máš na sobě jenom župan?
J:Nestihla jsem si nic obléct když k nám vtrhnul Snape potřeboval vyřešit se mnou něco s rodiči.
M:Jasně nic mi do toho není tak se pěkně vyspi
Naklonil se a dal mi polibek na tvář, úplně se mi zastavil dech. Chtěl pokračovat ale já jsem se mu vytrhla
J:Uhmm promin já nemůžu tohle... nejde. Hrozně moc se omlouvám já..
M:Ne ty promin neměl jsemto dělat, musím se ti hnusit.
J:Néé, panebože takhle jsem to nemyslela já jenom... už s někým chodím''
Kriste pane já jsem taková kráva lepší lež tam fakt nemám!
M:Aha tohle je... šok , kdo to je ? Teda pokud se můžu zeptat''
Šok? Jo to mi povídej, zamilovala jsem se do svého profesora který o mě nestojí ale přesto se se mnou vyspal!
J:Neni odsud ze školy, je zmudlovského původu jako... já''
Super ted si bude myslet že dáváš přednost mudlům před ním!
M:Aha. Už musim jít tak zatím čau.
J:Ahoj
Do hajzlu! Fajn nebudu se rozčilovat chlapi mi za to nestojí!
Došla jsem do ložnic a přímo jsem ze sebou bouchla do postele slyšela jsem holky jak se vyptávájí na Snape, jenže já jsem byla tak strhaná že jsem ihned usnula.
Probudila jsem se okolo 4 ráno no super nějaký čtyři hodky čas, věděla jsem že už neusnu tak jsem šla do koupelny trochu se zkůlturnit a když jsem viděla svoje záda jak jsou oddřená. Do prdele tohle nikdo nesmí vidět, určitě by padlo podezření na Snape. Oblékla jsem se a šla se projít. AŽ ted mi docházelo jak to muselo být divoký když jsem si takhle odřela záda, kdyby nás tam někdo viděl. Ne nebudu na to myslet.
Zašla jsem do knihovny alspon že jí nezamykají. Našla jsem knížku se starými absolventy školy, vážně jsem netušila kde se tam vzala ale byly tam zajímavosti o lidech kteří jsou ted dospělými lidmi.
Listovala jsem a najednou jsem našla svoje jméno!!
,,JessicaJameová nejlepší studentka v lektvarech'' ta fotka to musí být nějaký omyl to přece nemůžu být já vždyt... Když jsem uviděla fotkku té dívky myslela jsem že se složim ona... ona vypadala tak podobně mě. Co to sakra znamená vždyt moje mamka se nejmenuje Jessica a ani nechodila jsem do Bradavic! A nějaký jiný předek?...
ČTEŠ
Expecto Patronum <3
RomanceCo když obyčejná 14 dívka dostane dopis z Bradavic a zjistí že má v sobě krev čarodějky.A k tomu se zamiluje do svého profesora. Moje první povídka,berte na to ohled pls :D Pravopis neni moje parketa,předem upozornuju že nějaké kapitoly budou od 15...