*Justin szemszöge*
Az érzés mikor az a lány, akit a világon mindennél jobban szeretsz, az öcsédnek énekel és egy percre se rakja, le nehogy felkeljen egyszerűen fantasztikus. Nagyon remélem, hogy nem rondít bele semmi ebbe az idillbe, de kell nekem megszólalni.
- Sziasztok. - jelent meg egy nagyon nem kívánatos személy. Na, kitaláljátok, hogy ki? Hát persze hogy Ariana.
- Mit akarsz már megint?- huha anya senkivel nem beszélt, még így de látom, már ő se szereti.
- Jaj, csak gratulálni jöttem Justinnak eme remek koncert miatt.
- Hát, köszi. - mondtam mosolyogva. Közben közelebb léptem Hollyhoz. Ariana persze csúnyán méregette, de nem érdekel.
Láttam, hogy Jaxon nagyon mélyen alszik és, hogy Holly már nagyon fáradt és nem annyira bírja már tartani az öcsémet ezért elvettem tőle és mondtam neki, hogy üljön, le egy kicsit mivel látom rajta, hogy fáradt. Persze most, is mint mindig akadékoskodott, hogy még bírja meg ilyenek. Semmi nem változott egy év alatt. Ugyan az a lány maradt a kibe beleszerettem.
*Holly szemszöge*
Justin kérésére persze olyan 10 perc nyavalygás után leültem pihenni. Persze ez nem tartott sokáig mivel Jasmine elrángatott babázni.
Persze szívesen mentem vele. Nagyon jót játszottunk.
- Chhh engem kihagytok a buliból? - hallottuk meg Justin durcás hangját.
- De te nem is szeretsz babázni. De mivel jól nevelt gyerek vagyok, ezért játszhatsz velünk.
Elkezdtünk játszani. Hirtelen kaptam egy nyugtalanító telefonhívást...
ESTÁS LEYENDO
Életem része Justin Bieber (F.f) /BEFEJEZETT/
FanficMikor Holly új városba költözik és meg ismerkedik Justin Bieberrel. Majd a lányuk életébe csöppenünk bele. Mikor is a lány már gimnazista lesz.