Ultimul Capitol..(Batalia)

7 2 0
                                    

Autor POV.

In aproximativ 2 ore s-a format o noua haita..una puternica..poate una dintre cele mai bune haite..cu membri puternici..si cu lideri si mai puternici..nu era numai un lider in aceasta haita..erau toti lideri..toti aveau dreptul sa isi spuna parerea...dupa petrecere..membri haitei s-au intalnit dinnou in padure..erau destul de numerosi..acolo au discutat despre viitor..ce vor face de acum incolo...intr-un final cineva din haita le-a propus ceva...in oraş exista un cartier nelocuit de nimeni..acel cartier nu era mare..avea cateva zeci de case..acolo le-a propus sa se mute toti..dupa cateva zile Mar,Miki si restul haitei s-au mutat in cartierul respectiv dupa aparente era cel mai bogat cartier din regiune..fiecare casa avea un etaj sau mai multe si masinile sport nu lipseau din parcare..totul era asa cum planuise..era perfect...prea perfect..totul avea sa se schimbe cand o haita noua a venit in oras si a incercat sa le fure teritoriul..era destul de puternica si numeroasa..urma o lupta sangeroasa intre cele 2 haite..

Mar-Deci acum avem o haita..cum o s-o numim?

Miki-Avem nevoie de un nume bun..unul nemaiauzit..

Damon intra in camera destul de nelinistit..

Eric:-Ce s-a intamplat?

Damon:-Sunt aici..

Alex:-Ce?Cine e aici?

Damon:-E o haita..vrea sa ne fure teritoriul..

Josh:-Trebui sa adunam haita..cat de repede putem..

Miki:-Josh urla!!

Josh urla si in cateva secunde haita este in fata casei...

Damon:-Suntem atacati..trebui sa ne mobilizam si sa-i invingem..

Adam:-Si daca sunt mai buni ca noi?

Eric:-Intrebarea e alta!!Sunteti gata sa  muriti pentru a va proteja haita?

Miki POV..

Spre mirarea mea toti membri afirma..cred ca incep sa am incredere in ei...simt ca se apropie..nu stiu daca sa le spun..imi fac curaj sa le spun dar era prea tarziu..haita se afla deja la mai putin de 100 de metri de noi..ce pot scoate pe gura e doar propozitia,,-Sunt aici!!"
Vad haita cum se mobilizeaza transformandu-se..gata de lupta..cealalta haita este condusa de o fata..este destul de frumoasa dar se poate citi ura in ochii ei..lupta a inceput si noi suntem in numar mai mic fata de ei..Mar ma trage de mana trezindu-ma din transa in care eram purtata..imediat imi scot coltii si ghearele si le infig intr-o fata care facea parte din haita opusa..suntem in numar inferior dar se pare ca suntem destul de puternici..sper sa facem fata  pana la sfarsit vad cum Emily cade la pamand cu gatul sfasiat...avea doar 16 ani..las tristetea de o parte si furia isi face aparitia..o duc pe Emily in casa si alerg direct 'spre tipul care a ucis-o..ii infig ghearele in piept si ii scot inima..acest mod de razbunare este specific grupului nostru de prieteni acum cred ca o sa devina si a haitei noastre...ochii imi zboara la un tip de aproximativ 2 metri care si-a infipt coltii in Josh blocandui orice miscare...alerg spre tip si incerc sa il dobor dar nu pot...ma darama jos urmand sa ma muste..muscatura fatala pentru un vampir..dar Adam...il paralizeaza si ii rupe capul..spre mirarea mea Adam este transformat intr-o creatura ciudata..mare si cu ochii mov iesind in evidenta..am stiut ca el are ceva diferit..dar asta m-a socat putin...imi intreb iubitul daca e bine el dand din cap in semn afirmativ...plec spre alti varcolaci sperand ca o sa castigam lupta...

Damon POV..

Este in fata mea..se pare ca duelul este intre noi..nu le-am putut spune ca Alpha-ul haitei este fost mea iubita..Sasha..cu ceva timp in urma..pe vremea cand eram dorit de toate fetele am intalnit-o pe ea..cu care nu am stat mai mult de 2 luni urmand sa o insel ca pe celelate..nu stiu de ce a venit aici..dar urmeaza sa aflu...

Sasha:-O sa platesti pentru ce ai facut defapt toata haita ta va plati..

Damon:-Ce vrei de la mine?

------------------------------------
Surpriza neplacuta..am terminat cartea cu acest capitol..dar o sa o continui cu volumul 2..e cam sec la inceput capitolul  dar oricum sper ca v-am lasat in suspans...
Va iubesc pe toti❤

The Pack (Vol. I,II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum