Początek zabawy...

5 1 0
                                    

Tas... miało to być w opisie, ale coś nie poszło więc jest tu
Imię: Xoki, Lat: 18, data urodzenia: 16 Maj (Byk). Lubi: spokój, muzykę, pomagać, opowiadać historie, samotność, ciszę, żartować, Nie lubi: bez czułości, tłumów, komentowania, chamstwa. Krótka historia: Xoki jest dziewczyną o nie spokojnym stylu życia przez swoją chorobę którą jest nowotwór, dziewczyna nie ma za wielu przyjaciół dlatego szuka ich w internecie.
Imię: Trampkarka, lat: 18, data urodzenia: 15 październik (waga). Lubi: żarty, tłum, być w centrum uwagi, Nie lubi: chamstwa, komentowania, hałasu, kłamstw. Krótka historia: Trampkarka to dość popularna dziewczyna więc ma wielu przyjaciół, ale fałszywych, więc szuka tych prawdziwych w internacie.
Imię: Enoj, lat: 20, data urodzenia: 19 wrześni (Panna). Lubi: taniec, śpiew, muzykę, żarty, szczerość, Nie lubi: kłamstw, udawania, przechwałek, irytujących ludzi. Krótka historia: Enoj jest osobą radosną i szczęśliwą we wszystkich sytuacjach życia, nie wie co robić po szkole wiec szuka internetowych przyjaciół.
Imię: Rogaty, lat: 19, data urodzenia: 9 Marzec (ryby). Lubi: rozśmieszać innych, pomagać, żartować, Nie lubi: chamstwa, pustych dziewczyn, przemądrzania się. Krótka historia: Rogaty to rozentuzjowany chłopak który we wszystkim znajdzie jakieś pozytywy, ale nie często podoba się to szkolnej elicie więc szuka szczęścia w znalezieniu przyjaciół w internecie.
Imię: Pokerman, lat: 19, data urodzenia: 15 lipiec (Rak). Lubi: gry karciane, iluzje, marionetki, lalki wudu, Nie lubi: nudy, gdy nic się nie dzieje, pesymistki, realistyki. Krótka historia: Pokerman jest osobom o specyfistycznym podejściu do życia przez co nikt go nie rozumie wiec jak pozostali szuka szczęścia w poszukiwaniach internetowych znajomych
Imię: OldFoto, lat: 20, data urodzeni: 30 Grudzień (ryby). Lubi: fotografie, optymistyczne podejście, krajobrazy, rysowanie, malowanie, Nie lubi: głupich odzywek, nie ogarniętych osób, złego samopoczucia. Kurtka historia: OldFoto jest zamknięty w sobie, wiec nie wiele mówi i woli trzymać się na uboczu
No... to pora zacząć zabawę!

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jan 27, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Internetowi PrzyjacieleOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz