Usa se deschise dupa aproximativ 3 minute intregi, din spatele acesteia am vazut un chip putin speriat,era o femeie,o femeie bruneta,nu foarte inalta cu ochi caprui ce semana destul de mult cu Zayn.
-Oh,Zayn! A spus ea ducandu-si mana la gura si facand ochii mari,ochii acesteia se umezisera apoi sarii in bratele lui Zayn.
Zayn isi puse mainile pe stale ei strangand-o cu putere.
-Mama...
Era cam prima data cand l-am auzit pe Zayn spunand asta cu atata emotie.
-Intrati.. A spus mama lui Zayn aratand cu mana spre usa ce ducea in casa. L-am tinut pe Zayn de mana,mama lui se afla in spatele meu, o puteam totusi vedea zambind,era fericita,la fel si Zayn.
Am intrat intr-o...sufragerie imensa, in mijlocul acesteia se afla o masuta, in jurul masutei era o canapea uriasa,neagra. Am stat putin analizand intreaga camera.
-Zayn!
O voce masculina,puternica,foarte puternica se auzi din spatele meu si a lui Zayn. M-am intors pentru a vedea a cui este aceasta voce. Un barbat solid,inalt,brunet,cu un zambet perfect,la fel ca a lui Zayn se afla in spatele meu, eram sigura ca este tatal lui Zayn,semanau atat de mult, erau exact ca niste frati.
-Tata!
Zayn il luasein brate pe...tatal lui pentru cateva secunde apoi zambi unul la altul. Mama lui Zayn ii privea cu lacrimi in ochi, apoi,usor,usor si-a indreptat privirea spre mine. M-a analizat din cap pana in picioare ceea ce a facut ca obrajii mei sa ia foc.
-Ea este Maria,iubita mea.. A spus Zayn in timp ce ma strangea de mana.
-Patricia...imi poti spune Tricia,asa imi spun toti.
Din spatele nostru se auzira multi pasi grabiti. Ne-am intors cu totii privirea spre zgomotul pasilor.
-Zaaaayn! Trei fete coborara scarile in geaba,trei fete brunete ce srmanau extrem de mult cu Zayn si tatal lui.
-Oh,Doniya,Waliyha,Safaa! A spus Zayn bucuros in timp ce le imbratisa pe cele trei fete.
Ma simteam bine ca Zayn e fericit,vedeam asta,vedeam cat se bucura ca e cu familia sa.
-Maria, ele sunt surorile mele,Waliyha,Safaa si Doniya. A spus Zayn indreptand mana spre fiecare fata.
Nu am spus nimic,am zambit apoi Zayn le-a spus ca eu sunt Maria,iubita lui. Mi-am lasat privirea in jos ca nimeni sa nu imi vada obrajii rosii.
Am stat mai mult de 3 ore ascultand tot ce a facut Zayn in ultimii ani,lucruri pe care nici eu nu stiam.
Era ora 18:00, ne pregateam sa plecam cand mama lui Zayn l-a tras pe acesta de mana si a spus:
-Poti veni oricand vrei pe la noi.. Ochii ei erau iar in lacrimi. Surorile lui Zayn se uitau cu ochi tristi la Zayn,iar tatal lui era serios.
-Voi mai veni. Promit.. A spus Zayn luandu-si mama in brate. Am vazut ca sunt atat de fericiti.
Am iesit din casa nespunand nimic,ma gandeam ca Zayn si familia lui s-au impacat,acum totul era perfect.
Stateam pe scaunul rece din masina,afara se intunecase deja insa stelele nu aparusera inca.
-Iti multumesc.. A spus Zayn punandu-si uriasa palma peste a mea.
-Pentru ce? Am spus putin confuza.
-Pentru ca m-ai convins...m-ai convins sa vorbesc cu familia mea,nimeni pana acum nu a reusit sa faca asta.
I-am zambit,nu stiam ce ii pot spune. Ma simteam bine sa vad ca toata lumea e fericita,eu,Zayn,familiile noastre.
CITEȘTI
I fight for you[Zayn Malik -Fan Fiction]
Hayran KurguUnii oameni au vise care devin realiate, asa cum Maria a avut visul ei, voia sa intalneasca un baiat care sa tina cu adevarat la ea,iar ea l-a intalnit pe Zayn, dar credeti ca este EL un baiat potrivit pentru ea, este EL ceea ce ea astepta de mult...