Jeden večer mu kamarádka napsala ať jdu s ní do klubu je mi 18ct takže jsem šla.
Bylo tam narváno a všichni tancovali nikoho z nich jsem snad ani neznala.
Za kamarádkou hned přišel nějakéj kluk a šli hned tancovat tak jsem šla k baru a dala si asi 5 panáku pak si dala Jagermastera s ledem a šla tancovat.
Začali se kolem mě hemžit lidi.
Bylo mi to jedno už jsem měla něco vypito a najednou nějakéj kluk mě držet kolem boku a byl natisklej na můj zadek. Líbilo se mi to tak jsem nic nedělala pak mi pošeptal do ucha ,,pojď půjdeme ke mě"
Furt jsem nevěděla kdo to je až když jsme vyšli z klubu viděla jsem že je to slavný Vadim Tkačenko, takže jsem šla milovala jsem jeho videa přišel mi úžasnej, ale byla jsem mimo.
Když jsme konečně došli k němu řekl že má malou úchylku a že mi ji za chvíli ukáže, ale ať mu slíbim že neodejdu a vyzkouším to a já mu to slíbila nevěděla jsem co mám očekávat, ale chtěla jsem to prostě risknout.
Když jsem mu to slíbila tak se mě zeptal jestli jsem měla někdy extázi.
,,Ne neměla proč se ptáš?,,
,,Ne? Tak tady máš dej si.
Poslechla jsem ho vždycky jsem to chtěla zkusit.
Po chvilce to začalo působit a on mě odvedl asi do jeho pokoje a v tu chvíli jsem si všimla že na posteli má pouta, nějaky skříňce bičíky, šátky na oči, různý úchylny oblečky.
Přišla jsem si divně, chtěla jsem odejít, ale všechno mě to lákalo.
Pak jsem ho začala slikat a i on mě položil mě na postel a pripotal mi ruce, když jsem ležela úplně nahá tak se mě zeptal jestli jsem tohle už někdy zkoušela a já řekla že ne. A pokračoval líbal mě a pak sjel níž a níž roztahl mi nohy, nastínil si prst a začal mi prstit po chvilce přestal a začal mi lízat, bylo to úchvatný. Pokračoval v to ještě asi deset minut pak přestal a někam odešel. Vzal šátek a zavázal mi oči a vzal nejmenší bičík a začal sním jezdit po mém těle pak mě rychle otočil a placnul přes zadek, lekla jsem se, ale moc se mi to líbilo.
Najednou všechno přestalo nic jsem neviděla ale zůstala jsem v ty poloze a najednou mě něco tlačilo ze zadu v tu chvíli mi ho tam narval sice jsem to dělala, ale měl ho tak velkého že to bolelo. Strkal mi ho tam rychleji a rychleji a já začala vzdychat víc a víc bylo to krásný, pokračovalo to asi ještě 40 minut a pak se udělal a do mě.
Pak jsme si vyčerpaný lehli vedle sebe a usli.
Když jsem se ráno probudila Vadim ještě spal. Šla jsem se trošku upravit a udělat něco k jídlu. Mezitím se probudím a už mu stál jenom jsem cítila jak mě zase něco tlačí za zadu a vadim mi v tu chvíli pošeptal do ucha ,, mám na to teď hned chuť,, v tu chvíli už mě líbal a šahal na moji vagínu a pak do ní zajel prsty v tu chvíli jsem vzdychla a on mě ohnul přes linku chytl za vlasy narval mi ho tam. Zařvala jsem, ale bylo to skvělý takhle mi to dělal ještě asi půl hodiny a pak se udělal.
Zeptala jsem ho jestli se můžu jít vykoupat. Kývl hlavou a já šla.
Když jsem se vykoupala znova upravila a oblékla tak jsem odešla.
Dlouho mi ani nepsal nezavolal nic myslela jsem že mě chtěl jenom vohnou, ale jednou večer mi přišla zpráva jestli jdu na večeři. Napsala jsem ,,jo půjde kde a v kolik,,? Napsal v půl 8 tě vyzvednu.
Šla jsem se osprchovat, umejt hlavu a vyfoukat. Pak jsem se namalovala a nakulmovat vlasy. Když jsem měla vše hotová vzala jsem si černé krajkové úplně šaty a černé vysoké boty na podpatku, kabelku do ní telefon,peněženku,rtěnku a pudr a šla před barák.
On už čekal když jsem nasedla do auta řekl:,, moc ti to sekne hele mám pro tebe něco.
Já jenom rychle prohodila:,,dekuju co pro mě máš?,,
On řekl:,, malou hračku. Pak vyndal gumovou větší jakoby vcelku a rekl ať si to dám do kalhotek, poslechla jsem ho a dala si to do kalhotek. On pak něco zmáčknul a ono to začalo vybrovat bylo to příjemný ale bylo těžký ovládat to abych se tomu nepoddala a on se jenom smál.
Když jsme vešli do restaurace uviděla jsem moji mámu a on mi pošeptal:,, pozval jsem tvoje rodiče,,
Tak jsme si k nim sedli a večer probíhal v klidu a pak vadim zmáčknul to tlačítko a moje "hračka,, začala vybrovat a já se nemohla ovládat a on koukal a smál se. V tom se máma zeptala co mi je já řekla,, nic jen si musím odskočit,, a odešla jsem Vadim šel zamnou a smál se. Když já vážně řekla,, co to děláš proč to děláš před mými rodiči?,, přestal se smát a rekl,, to nevíš jaká sranda je na tebe koukat,, já jsem vyndala tu hračku, praskla dveřmi a šla za rodičema, Vadim hned přišel za námi. Pak rodiče odešli a mi šli k němu.
Přišli jsme a začal mě vslikat. Odvedl mě do jeho pokoje přikázal mi až si kleknu a poprosím ho o to aby mi mě vojel. Řekla jsem to a on odešel a zařval,,zůstaň klečet a nezvedej se!
Po chvilce přišel přivazal mě ke stropu abych stala na špičkách došel pro šátek a bičík, zavázal mi oči a jezdil pomalu po mém těle bičíkem, byl studený a tak mi naskočila husí kůže a v tom jsem se hýbla a on mě plesknul přes zadek. Bolelo to ale líbilo se mi tak jsem se znova hybnula a on mě zase plesknul.
Pak se sliknul roztahl mi nohy a začal mě líbat a prstit dohromady vzdychala jsem i když to bylo teprve moje podruhé takhle divné věděla jsem že to miluju. Pak zval moje nohy a obmotal je okolo jenom pasu a zvrazil mi ho tam, přiřazel víc víc rychleji a rychleji já se mu zařvala do zad a pak po 10 minutách odešel nevím kam já tam byla nahá,přivázána a měla zavázaný oči najednou se ke mě někdo přiblížil a narval mi ho do zádku strašně to bolelo tak jsem zařvala přestan! A on přestal sundal mi šátek z očí a rekl:,, omlouvám se ale musel jsem máš ho dokonalej,, a pak mi zval zase nohy a dal kolem pasu teď jsem konečně moje vidět jenom výraz jak moc se mu to líbí a já se mohla rozplývat jak dokonale uchylne to bylo. Po hodině jsme se oba udělali on mě odvazal vzal mě do náručí a odnesl do postele, položil mě a já okamžitě usla.O 2 měsíce později
Chodili jsme spolu a furt jsme si užívali naše uchylne hrátky pak jsem se k němu nastěhovala měli jsme sex furt ať jsme byli kdekoliv rozdali jsme si to v kině na záchodech, u mé mami v ložnici prostě všude.
Byli jsme v sexu nejlepší bičoval mě a já to milovala, tvrdej sex neuměl nikdo líp než mi.
ČTEŠ
Vadim miluje sadomaso
FanfictionAhoj, jsem Klara a je mi 18ct.Dřív jsem byla holka co jenom chodila do klubu, ale Vadim že mě udělal něco úplně jinyho.