6. BÖLÜM

112 29 13
                                    

Medya: Melis

       
 "Vay vay vaay kimler varmış burlarada." Dedin Selin

Bu iyice kendini mafya babası zannediyor heralde ya, dedi iç sesim hak verdim öyle ama.

"Kızım sen illa bana dayak atın diye mi  geziyorsun ortalıkta.  " Dedim Zeynep e gülerek.

" Yok ya sizi bir ziyaret edelim. "dedi yanındaki mal Buse

" Kanka iyi oldu bizimde canımı şıkkını. "dedi Zeynep gülerek bana kaş göz işareti yaparak.

  KAVGAAA!

BEN Selin' i aldım Selinde böyle korkak bir kız nasıl böyle özgüven patlaması yaşadıysa artık djdkmf

Tuvaletin kapısından ses geliyordu bu Korkut du.

" Meliss!! Sakin oll!! Gel buraya!! Yetter lan!! "

Diye art arda gelen sesleri yaa bu çocuk çok tatlı AMA arkadaşım sonuçta..

" Yaa bıraksana beni Canımm yardım et!! " Dedi Korkut a bakarak daha çok sinirlendim ve yüzüne dirseğimi geçirdim.

" Uff! " diye sesler geldi.

Ya bakmayın öyle haklıyım abi sen kimsin lan Korkut a canım diyon sürtük. Kıskandığımda değil arada Bora var bir kere.

Bora geldi.

" Bende özür dileyeceğine yaptıklarına bir bak Melis kızı  ne hale getirmişsin!! " Selin e dönüp " İyi misin" dedi kafasını salladı o sürtükde.

 " Lan yeter sen kimsin be kimsin!! ha geçenki kankam dediğim adam ne hale gelmiş. Bora baak kulaklarını iyi aç da dinle tamam mı? Eğer bir gün bu kızla çıkıp tekrar yanıma gelip "beni aldattı" dersen o zaman seni asla affetmeyeceğim tamam mı?  Asla!! Sen de yüzünü gösterdin şerefsiz zaten kendine layık biri o da sürdüğün teki sonuçta! "

Boraya omuz atıp. Çıktım.

Bahçeye indim ve ağlamaya başladım.

" Ya ben hakkettim mi? Herkesin yanında olan Melis daima Bora yı kollayan Melis ne hikmetse her zaman suçlu olan Melis!" dedim sesli düşünüp.

  Yanıma Korkut geldi.

 " Melis su gereksizler için kendini üzdüğüne bir bak." dedi

Yanıma oturup beni kollarının arasına aldı.

" Duymadın mı Korkut gerizekalının Selin' i nasıl savunduğunu, ya çıldırcam  ben kendimi zor tutuyorum şu sürtüğü dövmemek için!! " dedim ve bir damla daha,koluna düşmüştü.

" Bak hala ağlıyo musun sen?  "

Ellerini yüzümün iki yanına koyarak, gözlerimin içine baktı.

" Şu  gözlerinin yaşlarını şunlar için akıtma değmez mavişim. "

Oha mavişiim dedii!! Kendimi  onun için özel hisettim.

" Tamam dedim sadece.  "

Koluma girip sınıfa çıkmama yardımcı oldu. Sınıfa geldik müdür yardımcısı sınıftaydı.

" Melis doğru mu? "Dedi  kaşlarını çatarak.

" Anlamadım."

 "Kavga mı ettiniz?"

 "Evet" dedim göz devirerek.

  " Niye kızım?"

 " Arkadaşlarıyla aklı sıra Zeynep le beni sıkıştıracaktı Hocam izin mi verseydim."

Selin'e dönerek.

"Selin kızım doğru mu bunların hepsi? "

" Evet hocam "dedi.

Vaayyy ilk defa doğruları söylüyo kız aferin srtkcm

" Odama Selin sende otur yerine Melis! "dedi.

Oky keltoşcum diyesim geldi ama saygımızı bozmayalım Melis saçmalama.

Sırama geçtim.

DERS: İNGİLİZCE

Bu dersim çok iyi çünkü 7. Sınıftan 11 e kadan özel ders aldım. Ayrıca dersin hocası beni çok severdi. Elif hoca çok tatlı kadın. ya.

ZİL ÇALDI

Son üç ders Matematikti. Hoca izinliymiş bizde çıkıp gezmeye karar verdik.

Dışarı çıktık Zeynep le taksi çağırdık.

Avm ye geldik bütün mağazaları gezip alışveriş yapmaya karar verdik.

KOTON.   Siyah bir kazak buldum onu sepete koydum ilerleyip. Kot pantolonlara baktım istediğimi buldum sonunda yüksek bel açık tondu.

Kabine girdim. Çıkıp giydiklerimi Zeynep e gösterdim oda onayladı.

Zeynelde siyah pantolonüstüne bordo renginde salaş bir kazak giymiş çok beğendiğimi söyledim.

Kıyafetleri alıp mağazadan çıktım.

Bu arada bizim okul serbest olduğu için forma giymiyoruz onun için Zeynep le hep alışverişe gideriz. Ayıptır söylemesi okulun dikkat çekenlerindeniz ve bu tür şeylere önem veririz.

Bir kaç parça kıyafetten sonra ve resmen bütün Avm yi gezdikden sonra eve gitmemiz gerektiğini düşünüp taksiye bindik.

Bu akşam Zeynep bizdeydi onun için ilk onların evine gidip kıyafetlerini aldık sonra bizim eve doğru yürüdük. Evlerimiz birbirine çok yakındı.

Biraz kendimden bahsediyim. Annem babam la yaşıyorum gerçekten bunu bilmiyordunuz. Bir de abim var ama il dışında adı Berk severim keretayı. Bu kadarr,  çünkü biraz fazla konuştum bu kadar yeter.

Eve geldik. Pijamalarımızı giydik ikimizde ranzanın üst tarafına çıktık. Ranza olmasının sebebi annemgil bu şekilde çözüm buldu nerdeyse her gün birlikteyiz çünkü.

Zeynep'e mesaj geldi.

Gönderen: Korkut

Kardeşim bana Melis in numarasını versen. :D

" Ohaaaa" diye anırdım resmen

"Veriyim mi? Kanka " dedi Zeynep

Ben cevap vermeden göndermiş çünkü benim utanıp tamam diyemeyeceğimi biliyor

Gönderilen: Korkut

05** *** ** **

" kanka niye istediki bu şimdi "

" bilmiyorum " dedi Zeynep o arada mesaj geldi.

Evet sayın okuyucularım 6. BÖLÜM ün sonundayız. Lütfen desteklerinizi esirgemeyin ve bir şey demek istiyorum kişiler hakkinda bölüm açıp tanıtmamı ister misiniz aşağı yazin💗💗💗💗

GÜNLÜĞÜMÜN PRENSİ   #wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin