Yataktan kalktım ve Toprağın odasına gittim izin almak için kapıyı tıklatıp içeri girdim Toprak yarı çıplak karşımda duruyordu. Ben ellerimi gözlerime götürerek,
-Eeee ben özür dilerim sonra gelsem iyi olacak, dedim tam cikacakken Toprak kolumdan tutu ve yatağa attı beni benim korkudan bedenim kaskatı kesilmişti . Toprak üzerime doğru geldi leş gibi kokuyordu ne ara ictin sen diye düşünürken beni öpmek için yaklaştı bende onu itip yataktan kalktım kapıya gittiğimde kapı açılmadı , Toprak arkama geçip bana sarıldı. Boynuma öpücükler konduruyordu nedense bu haraketi benim gulumsememe sebep oldu , kulağıma yaklaşıp
-Seni seviyorum Selin , Emire gitme sana yalvaririm, dedi . Beni kendine çevirdi kapiyla onun arasında kalmıştım dudaklarima bakıyordu
-Bana neden soğuk davrandin Toprak
-Sana zarar vermek istemiyorum, dedi ve dudaklarima yaklaştı dudaklarını dudaklarima sürtmeye başladı. Gözlerimi kapatıp açtığımda Emir karşımdaydı ve öpmek için yaklaşıyordu onu itekledim ve başımı tutum elimi cektigimde elimde kan vardı yerde silah vardı, bağırdım Emire bakarak o sadece bakıyordu bana , ayaklarım beni taşımıyordu artık yere düştüm Emir bana sadece bakıyordu Toprağın sesini duyuyordum ama gözlerim kapanıyordu tam kapatacakken Toprak geldi ve beni kucağına alıp odadan çıktı ben gözlerimi tamamen kapatınca Toprak "HAYIR BIRAKMA BENİ SELİN " diye bağırdığını duydum . Ben bağırarak kalkınca bebeklerde ağlamaya başladı yataktan tam kalkiyordum ki Toprak kapıyı hızlı bir şekilde açtı gözlerinde korku vardı. Toprak yanima gelerek hemen bana sarıldı ve başımı okşayarak
-Selin iyi misin birşey mi oldu , birini mi gördün?
-Toprak bey ben kabus gördüm
-Şşş gel yüzünü yikiyalim, dedi .
- Ben yikarim yüzümü siz bebeklere bakın dedim ve banyoya gittim oda bebekleri susturduktan sonra geldi elimden tutup odaya getirdi ve yatağa oturmamda yardımcı oldu.
-Selin kabusunda ne gördün anlatmak ister misin?
Toprağa, Emiri den bahsetsem mi ? Hayır ! Onun için bi degerim yok ki , hem ne diyeceğim hic bahsetmesem iyi olur .
-Boş verin önemli birşey değil.
-Selin önemli olmasa ağlayarak kalkmazdin demi?
-Toprak Bey önemli birşey değil diyorum!
-Tamam ama Beyi söyleme
-Neden boylesin bugün bir söyle diyorsun şimdi deme diyorsun
-Sana zarar vermekten korkuyorum
-Ne zararindan bahsediyorsun anlamıyorum
-Hadi uyu Selin
-Bana soylemedigin sürece uyumayacagim Toprak söyle !
Bunu ona dedikten sonra bana yaklaştı. Yapma ama bunu Toprak biraz önceki sinirim nerde uçtu gitti . Giderek yaklasiyo burası sicak mi oldu yoksa bana mı öyle geliyor . Toprak dudağımı öpmeye başladı bu his inanılmaz birseymis ne yapacağım aklım almıyor. Dayanamayıp bende karşılık verdim . Elleri bellime kayarken , benim ellerimde onun saclarinda geziyordu . Ben kendimi yavaş yavaş yatağa bırakırken oda üzerime çıktı. Tam üzerini cikaracakken , üzerimden kalktı ve
-Bu yaptığım çok yanlış özür dilerim , diyip gitti . Neydi bu şimdi ne oluyor sana Toprak . Dayanamayip arkasından gittim .
-Toprak iyi misin?
-Selin ben özür dilerim , Durumu severken başka birisini opemem kendime karşı koyamadim üzgünüm. Toprağın dediği sözcüklerle yıkıldım desem yeridir . Saniyesinde değişiyor ben ayak uyduramiyorum ona sinirlenip karşısına geçtim.
-Sakın bir daha bana yaklaşma Toprak sakın. Ben 2 gün evde olmasam iyi olacak , dedim tam cikacakken kolumdan tuttu-Nereye gideceksin Selin ?
-Seni ilgilendirmez , dedim ve çıktım odadan . Valizimi dolaptan çıkardım ve eşyalarımı koydum valize ,üstümü değiştirdim. Odadan tam çıkarken Toprak geldi , yeter ama yaaa bi bırak peşimi dimi hem yaklaşıyor hem uzaklaşıyor.
-Selin şimdi gecenin 3demi gideceksin ?
-Evet .
-HAYIR!
-Neden bagriyosun bebekler uyanacak Toprak .
-Selin kime gideceksin ?
-Arkadaşımın yanına
-Su yun mu ?
-Hhhayir . Başka arkadaşımın yanına
-Selin kim? Yaa Selin , Emirle tanismissa ya onun yanına gidecekse hayır izin vermem Selin benim sadece benim .
-Seni ilgilendirmez Toprak .
-Selin benimle böyle konuşma lütfen
-Sende beni suan gitmem için bırak Toprak lütfen. Ben böyle deyince Toprağın gözleri doldu . Hayır ama ben nasıl gidiyim şimdi. Tam bana sarilacakken ben bir adım geri çekildim. Yanından geçerek odadan çıktım. Evden çıktığımda Emir i aradım şansa bakın ki açtı telefonu .
-Emir
-Selin Noldu birşey mi oldu
-Beni Toprakların evinden almaya gelir misin ?
-Tamam hemen geliyorum ,dedi . Telefon görüşmesinin ardından beklemeye başladım .
Biraz bekledikten sonra Emir geldi. Valizimi arabasına koyup yanına bindim. Soru soran bakışlarıyla bana bakmaya başladı.
-Sana şans olarak 2 gün veriyorum süren şimdiden başladı Emir.
-Tamam ben hazırım , dedi ve arabayı çalıştırdı . Arabayı çalıştırdı. Orman yoluna girince ona baktım.
-Öyle bakma , ormanda evim var oraya götürüyorum seni ,dedi . Bende tamam anlamında kafa salladim. Uykum çok olduğu için kafamı koltuğa yasladim ve arabanın camını açtım, havayı yüzümde hissederek gözlerimi kapadim.
Toprak
Peşinden gitsemiydim . Ama ne diyecektim . Kız haklı hareketlerim birbirini tutmuyor ki. Bir anda aklıma opmusmemiz geldi . Dudakları o kadar yumusakki , tabi karısıyla opmusmeyen adam olarak tarihe geçmiş bir insanım. Duru nefret ederdi . Ama Selin öyle değil dudaklarına baktığım anda kizarmaya basliyor o kadar tatlı oluyo ki . Ben en iyisi ariyim bi belki siniri geçmiştir. Aradığımda telefon kapalıydı sanırım onu çok sinirlendirdim offff deliyi ben deli öyle boyle de değil, yanında mutlu olduğum kişiyi nasıl kendimden uzaklastiririm nasıl! Hep o Emir yüzünden...
Emir
Eve geldiğimizde Selin arabada uyumustu . Arabadan indim onu kucağıma aldım ve eve girdim . Evin üst katına çıktım. Kendi odama geldim ve Selini yatagima bıraktım. Toprağın ne kadar şanslı olduğunu düşündüm. Durudan sonra böyle bir kızı bulmuş. Toprak , Duru nun ondan gizli ne çevirdiğini öğrenince bakalım ne yapacak? Seline yaklaştım ayakkabısını çıkardım. Üzerine giydiği ceketi çıkardıktan sonra kokusunu merak ettimve başımı onun boyun girintisine yaklastirdim. Kokusu burnuma gelirken kendimden geçtim bi an , bu ne güzel koku böyle tarif edilemez . Üşümesin diye üzerini örtüm. Dayanamayıp yanına yattım ve sarıldım. Oda dönüp bana sarıldı ama "TOPRAK"diyerek beni Toprak sanıyor. Toprağı bu kadar çok mu seviyor yani , Duru nun yerine geçmeye çok meraklı olduğu suan belli . Belimdeki silahı çıkarıp kafasına koydum . Sonra vazgeçtim bu işi Toprağın karşında yapsam daha iyi olacak diye düşünüp silahı tekrardan belime koydum ve mutfağa gittim . Kendime içki koydum ve içmeye başladım.
Sabah
Uyandığımda yataktaydim . Mutfağa indiğimde Emir kahvaltı hazırlamaya çalışıyordu. Bi yandan da söyleniyordu.
-Arkadaş bu omlet yapmak ne zor işmiş olmuyo yok.
Yanına gittim saçı yüzü hep un olmuştu.
-Bu ne hal Emir unu yüzüne dokmeyecektin kaba dokecektin, dedim ve kahkaha atmaya başladım.
-Öyle mi Selin , diyip bana un attı her yerim un olmuştu. Bende alıp ona attım. Ikimizde birbirimize bakıp gülmeye başladık. Beni kucağına aldı ve banyoya getirdi.
-Sen duş al ben burda bekliyim, dedi şeyle yüzüne bakarak olurdu canım bakışı attım. Güldü.-Şaka yapıyorum sen hazır olunca haber ver dışarda kahvaltı yapsak daha iyi olacak ,dedi tam cikacakken, anahtar kapının arkasında kilitlersin diye soyliyim dedim , dedi ve çıktı.
Bende duş aldım ve odama gittim . Saçlarımı kuruttum. Kahvaltı yapacağımız için kot pantolonumu giydim , üzerine beyaz gomlegimi giydim siyah spor ayakabilarimida giydikten sonra kırmızı ruj sürdüm rimelimide yaptıktan sonra deri ceketimi giyip salona indim. Emirde benim gibi giyinmisti tesadufe bakın. Emir ağzı açık bir şekilde karışma geçti.
-Ben Selini bekliyordum ama
-Emir hadi sebekligin sırası değil. Beni kendine çekti. Boynuma öpücük kondurdu ve gülerek,
-Dışarı çıkmayalım vazgeçtim biri sana bakar felan bende doverim kavga çıkmasın.
-Merak etme olmaz hadi gidelim
-Telefonunu almayacak mısın?
-Yok dursun burda , diyip kapıya doğru gittim Emirde arkamdan geldi. Kahvaltı yaptıktan sonra arabasıyla ormanın içinde gezdik. Eve geldiğimizde ben odama çıktım makyajımı sildikten sonra telefonum aklıma geldi almak için aşağıya indim Emir telefonla konuşuyordu hiç adetim değil ama onun konuşmalarını dinlemeye başladım.
-Amacimi sende biliyorsun Duru nun yerine kimse geçemez. Selin geçmeye çalışıyor onu oldurecegimi biliyorsun yarın işini bitiririm tabi biraz eğlendikten sonra .
Bunları duyduğumda bedenim korkudan titremeye başladı. Ben kendimi büyük bir belanın içine atmıştım. Kahretsin! Odama çıkıp ceketimi giydim valizimi almayacaktim ormanda kacmama engel olurdu . Emirin odasına girme sesini duyduktan sonra aşağı inip telefonumu aldım kapıya geldim tam cikacakken ,
-Nereye gidiyorsun Selin ?
Şimdi ne yapicam tabikide tavana kuvvet diyip kosucam.
-Ben Duru nun yerine gecmiyorum bunu unutma Emir , diyip kaçmaya başladım. Emirde pesimden bağırıyordu Selin diye oda pesimden koşuyordu. Ben korkmaya başladım daha hızlı kosuyordum. Emir silah sıktı korkuyla bağırdım ve arkama döndüm. Emir yaklaşıyordu. Koşmaya devam ettim ayağım takıldı ve düştüm düştüğüm yer yokuş olduğu için yuvarlanmaya başladım ancak bir ağaca çarparak durdum. Ayağımda bir acı hissetim Emire baktığımda gülümsüyordu. Eline telefonu aldı benim fotoğrafımı çekip gitti . Acidan ağlamaya başladım kimildayamiyordum . Elimi başıma koydum kaniyordu . Bağırmak istedim ama kendimde o sesi bulamadım. Korkudan bedenim titredi . Gözlerimi kapadim çünkü beni kimsenin bulamayacağını biliyordum...
Toprak
Selini merak etmeye başladım. Içimde çok, kötü bir his var birsey olamamıştır demi kötü düşünmek yok Toprak zaten 1 gün sonra gelecek . Bebeklerin ağlama sesini duydum yanlarına gittim Berki kucağıma aldım ama susmuyorlardi , benimde içimde kötü bir his vardı zaten telefonuma gelen mesajı duyunca Berki besigine bıraktım. Selinin olması umuduyla baktım ama Emir den di . Resimi açtığımda Selin bir ağacın önündeydi düşmüştü başından kanlar akmıştı ayağının uzerinde kocaman bir taş düşmüştü. Ben fotoğrafı gormemle gözümden yaşlar akmaya başladı "SELİN " öldü mü?😈😈😈😈😈😈yeni bölümle karsinizdayim ilk defa bu kadar uzun yazdım umarım sikmamisimdir sizi ......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakıcı
RomansaEski eşini unutmaya çalışırken bakıcıya aşık olursan sence ne olur ? Hayata yeniden başlar mısın , yoksa o aşkı eski eşin yüzünden kabul etmez misin ?