BÖLÜM 4

25 5 0
                                    

Emre ve Afra birbirlerine sırlarını anlattıktan sonra yeniden bağırmaya başladılar. Ve birileri onların sesini duyup yardımlarına koştu Emre ile Afra hep burada kalcaklarını zanetmişlerdi ve çok mutluluk duyduktan sonr Emre ile Afra birbirlerine sarılarıp kamp yerlerine geri dönerler. Açelya hemen; neredeydiniz yaa! çok endişelendik.
Afra; biz nereden bilelim kaybolacağımızı.
Açelya; aslında doğru diyorsun. hey! bu arada orada ne yaptınız?
Afra; hiç ne yapabilirizki yani ne kastediyorsun?
Açelya; ne kızıyorsun ya! ne dedimki sanki.
Afra; ne biliyim ya ufff boşver birşey olduğu yok zaten, gel gidelim şu ateşin başında ısınalım biraz.
Açelya ; Aynen hadi gidelim bak zaten Emre 'de orada.
Afra; tamam hadi gidelim.
Emre; hey Afra! bir gelirmisin?
Açelya; Afra bak Emre çağırıyor seni.
Afra; tamam, Açelya gidiyorum.
Afra, Emre'nin yanına gider.
Emre herkesin içinde Afra'ya çıkma
teklifi eder. Afra ne diyeceğini bilemez ve herkez evet de diye bağırır.
Afra oradaki herkeze bakar ve birşey demeden koşarak çadırına girer.
Emre'de Afra'nın çadırına gider.
Onu çok sevdiğini söyler. Açelya'da bu olanları görüp Afra'nın arkasından koşarak gider.
Çadıra girerek Afra'ya; ben ne demiştim? al işte benim dediğim oldu gördünmü!
Emre arkadaşı Berk'e; oğlum ilk defa
bu kadar çok birini sevdim ve tek Afra'ya böyle bir çıkma teklifi ettim inana biliyormusun ama o hiçbir şey demeden çadırına girdi.
Berk; Afra'ya aşık olduğunu biliyordum zaten.
Emre; nereden biliyordun. Saçmalama yani hiç belli ettirmiyordum.
Berk; hmm, tabi belli ettirmiyordun. Sen öyle san.
Emre; ne yani çok mu belli ettiriyordum? boşver nede olsa sevdiğimi söyledim.
Berk; aynen boşver nede olsa rahatladın.
Emre Afra'nın yanına gider. Ve şöyle der. Hikayen ne olursa olsun ben seni hep seveceğim! Zaten benim de hikayem senin ile aynı.
Afra hiç birşey demez.
Emre Afra'nın uyuduğunu sanar ve kendi çadırına geri döner.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 26, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Benim HikayemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin