Jenny Knight pov
"Okay, Jen nu moet je me echt even updaten. Wie was die jongen waar je mee aan het dansen was?" vraagt Estelle terwijl ik haar jurk los maak. "Niemand bijzonder." mompel ik, maar voel toch dat mijn wangen rood worden. "Ah kom op! Je weet dat je me alles kan vertellen." zegt Estelle die zich naar me omdraait en me aan kijkt. "Dat weet ik, maar het was echt niet bijzonder. Hoe ging het tussen Theo en jou? De trouw dag is al wel snel zeg." ik glimlach en kijk Estelle vragend aan. "Slim hoor, om van onderwerp te veranderen. Wij komen hier nog op terug dame." zegt Estelle die haar oorbellen uit doet. "Ik ga morgen met Theo een stukje aan stukje rijden, om zo wat mee tijd samen door te brengen en ja." zegt Estelle. "Je vind hem echt wel leuk hè?" vraag ik als ik de blik in Estelle haar ogen zie. "Hij is echt heel leuk. we hebben vanavond ook gedanst en gepraat en hij is echt de liefste jongen die ik tot nu toe ontmoet heb. En zijn ogen, ze zijn mooi, zo helder." zegt Estelle die even dromerig voor zich uit staart. "Ik moet toegeven jullie zien er leuk uit als koppel en zo te merken had je veel plezier met hem. De glimlach was gewoon niet van je gezicht af te slaan." zeg ik.
"Jij leek zo net op de dansvloer anders ook heel gelukkig. Alsjeblieft, vertel me wie het is." zegt Estelle die me smekend aan kijkt. Ik zucht diep. "Okay, maar je moet me niet uit lachen." zeg ik en kijk Estelle even streng aan, we gaan samen op haar bed zitten. "Je kent Derek toch wel. De hoofdkok?" vraag ik. Estelle knikt. "Sinds kort werkt zijn neefje hier ook, hij helpt hem in d keuken. Dat was de jongen waar ik mee aan het dansen was." zeg ik snel. "Een keukenhulpje?!" roept Estelle die me vol ongeloof aan kijkt. Mijn wangen kleuren rood.
"Sssht!" zeg ik. "Niet het hele kasteel hoeft dat te weten. Als iemand er achter komt dat ik überhaupt met hem heb gepraat gaat mijn status er aan." zeg ik. "Maar Jen, als je van hem houd..."
"Jij hebt makkelijk praten, jij bent sinds je zesde al verloofd met een hele knappe prins." zeg ik.
Estelle slaat haar armen om me heen. "Het komt wel goed."
JE LEEST
Reign - Theo Raeken & Isaac Lahey
Fanfiction-Nederlands geschreven -Gebaseerd op Reign -Met Theo Raeken, Isaac Lahey en Scott McCall