Nos ki szeretnem kérni a véleményeteket hogy mit gondoltok erről az egészről. Van ehhez a témához két sztori kezdő ötletem is és ezt több variációba is meg lehetne oldani
a, variáció
Megírom mindegyiket külön könyvbe
b, variáció
Egy könyvbe írom meg felváltva a részeket és a vége ugyan az lenne.
c, variáció
Csak az egyiket írom meg
FONTOS!!!!!!!!!!
Írok ide egy-egy kis ismertetőt és az alapján dönthettek majd
Egyik történet
A lány szülők nélkül nevelkedett nagy szülőknél. Ő egy félrelépés hibája lett. Anyjáról nem tud szinte semmit csak azt amit a nagy szülei elmondtak róla (akik utálják unokájukat mert elvesztették egy szem lányukat miatta) felszívodott születése után. Apjáról is csak azt tudja hogy gyerekei vannak és hogy egy városban laknak. A lány elhatározza megkeresi apját és szembesíti vele hogy van egy lány de ez nem úgy sül el ahogy ő szerette volna.
(Itt maga a történet E/1 ben fog íródni csak így egyszerűbb volt)
Másik történet
Van két bátyám akik utálnak és tudomást sem vesznek néha rólam. A szüleim is utálnak ők még egy fiút akartak de én jöttem és ez által tönkre tettem az álmukat hogy mind a három FIÚ gyermekük sportoló lehessen hahó én is sportolok csak lány vagyok. Egy ideig próbáltam a szüleim kedvében járni de már nem, utálnak és ezért a bátyáim is.
Na itt vannak ha esetleg a C lehetőséget választjátok mondjátok meg hogy az első vagy a második legyen.