Bolo 16:00 poobede a ja som sa rozhodla ze zovolám mojej najlepšej kamarátke Camile. Zajtra večer sa konala párty na ukončenie školského roku. Zo školy sa mi už išlo grcať viac ako týždeň by som to tam už nevydržala konečne prázdniny, voľno, môžem dlho spat... už sa teším a to veľmi! Zrazu ma z môjho premýšľania vyrušilo hlasné ,,Haló" v tom som si uvedomila ze som vytočila Camilu. Dala som si telefón k uchu a pozdravila som sa ,,Ahoj Cami" ,,no konečne už som si myslela že si ma vytočila náhodou" ,,nie laska, len som sa chcela opýtať či o takú hodinku máš čas?" ,,asi Ano, prečo?" ,, tak asi alebo určite? Chcela som si zbehnúť pozrieť niake šaty lebo nemam nič na zajtrajšiu párty" ,,pôjdem s tebou, aspoň si niečo pozriem aj ja" ,,dobre ďakujem tak o hodinku prídem pred teba" ,,dobre zatial Paa laska" ,,Paa" ani ma nenechala dopovedat a zložila telefón.
|o hodinu neškor|
Prišla som pred Camilu približne o 16:52, zazvonila som, keď Ani o pár minút na to nikto neotváral zazvonila som opäť. V tom dobehla ku dverám Camila a skrýkla na mňa ,,nevieš chvilku počkať? 10 krát nechceš zazvoniť?" Prekvapila ma jej reakcia ,, dobre kľud, nebuď hned agresívna, nič sa predsa nestalo" Camila sa mi hned na to vrhla do náručia a so slzami v očiach povedala ,,práveže stalo" nechápala som čo sa stalo no pritúlila som si Camilu k sebe a nechala ju upokojiť sa. O pár minút som sa spýtala ,,čo sa stalo?" Camila sa pozrela namňa so slzami v očiach Koktavo povedala ,,on, on, on sa,sa so mnou rozišiel" keď to dopovedala skoro ma trafil šľak Camilu som hned objala. Camila a Mark boli spolu 3 roky. Od 13 rokov sa olizovali, obimali. Často som na ich vzťah žiarlila ale priala som jej to. Ja som chodila s chalanmi maximálne 2 možno 3 mesiace. A tá sviňa to po 3 rokoch ukončila. Mala som chuť ho poriadne nakopať... ako jej to mohol urobiť? Bola som zvadavá co sa vlastne stalo ale nechcela som Camilu este viac trápiť. Tak sme si sadli v tichosti na sedačku. Cami som si pritúlila k sebe a hladkala som ju po chrbte. Po chvíľke sa mi Camila vytrhla s náručia a povedala ,,vraj už ku mne nič necíti" a znovu ma silno objala. Obímali sme sa este chvilku a potom mi Cami vyrozprávala všetko čo sa stalo. Na Marka som bola nahnevaná a to poriadne. Spolu so Camilou sme sa dohodli ze dnes už nakupovať nepôjdeme tak som sa ešte zdržala u nej a potom som sa rozhodla že pôjdem za Markom. Len tak mu to neprejde.
YOU ARE READING
Tehotná
RomanceSarah je obyčajné 16 ročné dievča ktoré si užíva život naplno. Párty, alkohol, kamarátky, chlapci... Keď sa však stane niečo čo by nečakala. Sarah zistí ze je tehotná. Otcom môžu byt viacerý... Ako sa Sarah zachová nechá si dieťa? Alebo pojde na pot...