Multi Erim (Güzel kız görünce)
***********
Onlar benim şapkalı olarak tarif ettiğimiz a ları söyleyemeyişimle dalga geçerken ben başımı Erim'in boynuna gömmüş susmalarını bekliyodum.
"Abe sussınız azcıkın kafam şişti bea"
Benim o sinirle bağırmamdan sonra herkes sustu. Aha şimdi sıçtılar içimde şopar haraketlendi. Benim bu sözünümü tabi ki sevqili ikizcim dile getirdi.
"Aha bunun içinde şopar çıktı kaçın lan"
Yazık. Dolunay'ın bu sözüyle bütün erkekler çıkıyodu ki "Abe susaklar oturasınız yerinize yoksa indiririm kafacığınıza terliği" dedim ve hepsi oturdu. Çünkü ben. Çünkülüm ben olmak. Egocum azcık aşağı in götün gözküyo yukarı bakınca.
Ben egoma laf geçirmeye çalışırken (fesat düşünmeyin hemen sizde) birden herkesin karşımda 'hazır ol' vaziyetinde durduklarını gördüm be komutan edasıyla 'rahat' vaziyetinde önlerinde bi sağa bi sola gittim geldim. Sonra en sağda ki Merih'n önünde durdum ve "sağ baştan say" komutu verdim sonra sırayla;
Merih "1"
Sahil "2"
Mert "3"
Melis "4"
Dolunay "5"
Emir "6"
Kumsal "7"
Doğukan "8"
Ve son olarak
Erim "9" dedi ve bi adım öne çıkarak "son" dedi sonra hepsi kahkaha attı. Brn ise sadece tebessüm ettim sonra "askerler sağ baştan çık" dediğimde herkes bana 'insan görmüş öcü' gibi bakıyodu. Sonra tekrar ettim "ev sahipleri hariç -sağ baştan dışarı yalla" dedim ve herkes gülerek dışarı çıktı.
Biz de Dolunay'la eve giderken birden Dolunay bayıldı bende be yapçağımı bilemeden Erim'i aradım ve ona durumu anlattım hemen hastaneye gittik.
Dolunay*******
Biz Kumsal'ların evden çıkıp eve giderken yolda Gece'in burnunun kanadığını gördüm ona seslencektim ki dürtmeye çalışırken elim birden Gece'nin içinden geçti. Lan başım çok ağrıyo yaa. Oha.
Gördüklerime inanamadığım için gözlerimi ovuşturdum. Sonra birden hastane odasında buldum kendimi. Oha ellerim yok lan benim bu kim be ağlıyo. Ama o önemli deil benim ellerim nerde lan
Ulan bunu sesli söylesene mal
Doğru ya lan
"Lağğnn benim ellerim nerde amıklar"
Ben aniden bağırdığımda elimin üzerine yatmış ağlayan kişiyerinden zıplayıp "Töbe Bismillah" diye yerinden zıplayıp sandalyeden yere düşünce bende kahkaha atmaya başladım.
Salak yaa çok güzel düştü.
Sana katılıyom harbi güzel düştü.
Bu Emir değil mi lan?
Dışından düşünsene mal.
Haa doğru ya lan ehuehuehu.
"Emir. Ne işin var la senin burda? Ne bakarsın 'insan görmüş hortlak' gibi" dedim ama demez olaydım öyle bi sarıldı ki gırtlağım patıcak sandım lan. "Lan Allah'ın cezası az daha sık da böbreğim ağzımdan çıksın dimi? Mal" dedim o da bıraktı. "İyleşti. Lan hala bana bağırıyon ölüyodun lan mal" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hadi Len Ordan
Novela Juvenil"Bu olamamış, gidin tekrar yapın." "Gerizakalı" "Gözleri kahverengi ama gökyüzü gibi bakıyor..." Gece,Dolunay,Su,Kumsal... Erim,Emir,Doğukan,Meriç...