Ráno som sa zobudila a vedľa mňa bol Matt. Je to fakt divné. Ale plán vychádza. Keď bude dlho pracovať a nebude chcieť odísť tak to skončíme.
•••••••••••••••••••••••••••••••
"Ránko princezná.." pozdravil ma Matt v obleku keď som vošla do kuchyne. "Ja už musím. Paaaa." Povedal a odišiel. "Timi?" Ozvala som sa na Timeu ktorá si na gaučí čítala magazín. "Áno?"odpovedala "kam išiel Matt?" Pokračovala som a ona sa konečne postavila. "Išiel si vybaviť tú prácu." Povedala a ja som zošťastnela "Konečne! Konečne už nás nebude stíhať FBI za to, že on sa nevie vpratať do kože!" Vykríkla som a išla som si pre raňajky.
******************************
"No ja už musím do fotoateliéru." Povedala Timea. Pracuje tam aj s Lili (mojou mladšou sestrou) "Ja ostanem doma s Teddym" povedala som a pohladkala som ho.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••
Po asi 2 hodinách prokrastinovania som sa zdvihla a išla s Teddym do obchodu aby som spravila obed.
Kúpila som kura, hranolky a nejaké korenie. Stálo to 15$.Doma som upiekla kura a hranolky.
Potom som len čakala kedy prídu obaja moji spolubývajúci.Matt:
Ráno som vstal a išiel do posilky. Nie nešiel som si vybaviť prácu. Teda išiel ale inak...
v posilovni som sa stretol s blondýnou ktorá má byť moja šéfka. Zacvičili sme si a išli sme do jej kancelárie.V kancelárií vytlačila asi 10 papierov ktoré boli zmluvné podmienky. Stálo v nich niečo také, že im musím iba ukázať na danej stene čo viem. Podľa toho ma budú volať na objednávky.
Musím chodiť pravidelne do posilky a zdravo sa stravovať."Dobre.. tuto to podpíš..." povedala tá blondýna a ukázala pratom na pole s čiarou.
"Dobre takže teraz ideme na náš dvor kde máme cvičné steny. Jednu si vyberieš a budeš sprayovať. Ale na obe strany. My ti dáme predlohy. Jednu ľahšiu a jednu ťažšiu." Povedala.
Úprimne som sa bál. Bál, že to nespravím..
Dali mi dva papiere a tašku so spraymi. Prvý bol ľahký obrázok nejakého mostu. Ale druhý bol západ slnka pri mori. Prvý sa mi podaril ale druhého sa obávam..
Lucy:
Išla som si vylúštiť nejaké krížovky a vyvenčiť Teddyho. Vonku som stretla Lea.
"Ahoj." Povedal mi Leo a milo sa na mňa usmial.
"Ahooj!" Povedala som a hodila som sa mu okolo krku. Je to môj najlepší kamarát. Potom sme sa vybrali do najbližšej kaviarne."Tak ako to ide?" Spýtal sa ma Leo ktorý si už otváral menu. "Plán vychádza. Dnes bol požiadať o prácu." Povedala som a otvorila som si menu aj ja.
Dali sme si kávu, pokecali a vybrali sa každy ku sebe domov.
---------------------------------------
Doma som stretla aj Timeu aj Matta. "No ahojte!" Povedala som a odbehla som do kuchyne priniesť kura a hranolky lebo taniere boli an stole.
"Ako to dnes šlo?" Spýtala som sa pri jedle Matta. "Neviem. Prvú stenu som nasprayoval dobre ale druhú neviem. Ale asi ma zoberú." Povedal. Ale neprišiel mi normálny. Bol taký smutný a nepozeral sa mi ani do očí. "Láska čo som ti spravila?" Spýtala som sa ho. "Nič." Odpovedal. "Tak čo ti je?" Spýtala som sa ho s nádejou, že mi odpovie lepšie. "Niiiič trošku ma seklo tak si idem ľahnúť." Povedal a hneď ako dojedol išiel si ľahnút do izby.
"Čo mu je?" Spýtala som sa Timei. "Netuším." Odpovedala a pokrčila ramenami. "A ako si sa vlastne mala?" Spýtala som sa jej. "Aaale.. bola sranda. Prišli tam fotiť decká pre kolekciu. Tie moc neposlúchali a tak sme to robili asi 3 hodiny." Povedala a zasmiala sa.
Keď sme dojdeli prišla som za Mattom. Bol otočený na bruchu. "Kde ťa seklo?" Spýtala som sa jemne. "Na ľavej strane krku." Povedal a prešiel si tade rukou. "Tak ti to namastím." Povedala som a zobrala som krém. On sa postavil a nahol krk doprava. Ja som mu ho natrela a išla späť do obývačky.
Umyla som riad a sadla som si na gauč.
Zrazu mi zazvonil telefón.
"Prosím?" Spýtala som sa do telefónu čakajúc príjemný tón.
"Máš nočnú! Máme plno a Natália išla už domov.. Mala nočnú včera. Ale pomáhať ti bude Daniel." Zarevala mi šéfka do telefónu.Mne nezostálavo nič iné, iba sa obliecť a ísť do baru. "Tak ahoj." Odzdravila som Timeu. "Počkaj kam ideš?!" Spýtala sa Timea. "Mám nočnú..." odpovedala som a zabuchla som za sebov dvere.
-----------------------------------
"No konečne si tu!" Milo ma privítala šefka. Ja som si spravila drdol a obliekla zásteru. Nahodila milí výraz a začala zbierať objednávky.
Abigale, Olívia, Chloe a Sarah prišli tiež. Celkom ma prekvapuje, že tie tri vzali do svojho slepačieho klubu Olíviu. Veľkú šprtku.. "4 vodky!" Vykríkla Abigale.. "fakt? Myslíš že Olívia to zvládne?" Spýtala som sa jej. "Počuj! Je leto a ty si barmanka tak nalievaj!" Vykríkla Chloe. Ja som im teda naliala a ony odišli k inému stolu.V tom sa vo dverách zjaví Cameron. Mieril rovno ku mne. "Ahoj. Ako sa máš?" Spýtal sa ma slušne. Úprimne.. páči sa mi. Ale myslím, že on o takú handru záujem nemá. "Hey! Odpovedaj." Povedal milo. "Ehm. Prepáč. Dobre sa mám. A ty?" Spýtala som sa ho naspäť. Už išiel ničo povedať keď v tom sa za ním objavila Sarah. BadGirl. Tá najväčšia akú som poznala.
Cameron asi neodolá a opäť spolu zmiznú. No realita ma prekvapila. Hneď ako sa zjavila Sarah Cameron je odtlačil rukou a naznačil jej nech odíde. "Dobre sa mám." Odpovedal mi. "Počuj. Nešla by si ku mne?"spýtal sa ma. "Noo.. jaaa.. rada by som ale mám nočnú." Povedala som. "To je v pohode už som to vybavil." Povedal a cez pult ma otočil smerom dozadu kde stála šéfka. "Môžeš ísť. Ja to tu zvládnem." Povedala a usmiala sa. "Ďakujem." Povedala som ja a uložila som zásteru. Potom som vybehla von z baru a následovala som Camerona domov.
Bolo to super ktáčať s niekým s kým chcete byť ale nemôžte. Bol to najlepší pocit na svete.
YOU ARE READING
Čo tým myslíš?
RandomAhoj volám sa Lucy mám 20 rokov, chodím na hotelovú školu a pracujem ako barmanka.