Prezentare

8 1 1
                                    

Ok, deci am trait s-o spun si p-asta...da, ma cheama Lucy Heartfilia, am 17 ani, sunt in clasa a XI-a si sunt un "vlogger" destul de bun, adica ma cunoaste tot liceul...dar nu prea imi place sa fiu in centrul atentiei. Am parul auriu, ochii ciocolatii si pot spune ca sunt o fire mai rebela. Parintii mei s-au despartit cand aveam 11 ani si pentru ca mama a plecat sa munceasca de curand in alta tara, iar cu tata nu am mai vorbit de la plecarea lui, am decis sa ma mut singura intr-o casa destul de maricica, cu 2 etaje si piscina in curte (da stiu ca e mare, dar vreau sa par modesta). Am vreo 3 sau 4 camere (chiar nu mai stiu, poate chiar mai multe),2 bai (in caz ca vine mama in vizita si sta mult), o bucatarie si livingul, unde filmez de obicei. Mama imi trimite lunar destuiu bani pentru a plati cheltuielile casei (pe naiba, mama imi trimite lunar cat pentru o masina)
Sa revenim in prezent. M-am trezit datorita alarmei mele insuportabile...imi ridic capul din perna si ma intind sa o opresc si cad din pat. Ma ridic cu greu de pe jos, inca buimaca de la cazatura si imi verific telefonul. Era...7:15 AM si eu trebuie sa fiu in curtea liceului la 8:00...Offff Lucy...
Cu pasi mari intru in baie si imi fac rurina zilnica. Dupa imi scot din dulap haine si ma imbrac asa:

Imi iau un mar sa mananc, imi iau ghiozdanul si ies din casa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Imi iau un mar sa mananc, imi iau ghiozdanul si ies din casa. Deschis garajul si intru in masina. Imi pus centura si am pornit spre liceu. Da, am o masina neagra, mai precis o decapotabila. Nu pot spune ca ma bucur ca a inceput scoala, doar ca acum am ce face in loc sa ma uit la telenovele. Imi parchez masina si ajung la timp pentru o reintalnire cu Erza, Levy si Juvia. Intram in clasa si fix atunci s-a sunat clopotelul. Ma asez la locul meu si se pare ca Levy ma paraseste pentru Gajeel. Cred ca nu am mentionat, dar eu sunt si bad girl-ul liceului. Intra diriga si dupa ea intra un baiat inalt (toata lumea e mai inalta ca mine bineinteles), cu parul de un roz pal si ochii de smarald. Ii mai trebuia o rochie si nu mai puteam face deosebirea dintre el si o fata.

Na(Natsu): Buna, eu sunt Natsu Dragneel si am 17 ani. Sper sa ne intelegem!
Diriga: Du-te si aseaza-te undevaca ca sa va dau orarul si sa plecati acasa.

Am observat ca multe fete ii faceau cu ochiul, dar am fost surprinsa vazand ca s-a asezat cu mine in banca. Ciudat... Imi cere un pix pentru a scrie orarul. In timp ce ieseam din liceu, cineva ma impinge si ma tranteste cu sptele de peretele rece.

???: Deci ce mai faci, pisi?
Era Natsu...
Lu(Lucy): Lasa-ma in pace!
Il imping si ma eliberez. Fug la masina si ajung acasa linistita. Ma trantesc in pat si adorm...
********************************************************
Mda, de atunci a trecut o saptama si Natsu era deja bad boy-ul liceului. A aflat de reputatia mea in scoala...in fiecare ora ma sorbea din priviri si nici nu vroiam sa stiu la ce se gandeste.
Dupa ore, eu si fetele am decis sa mergem la cafenea, bineinteles ca in timpul orelor si cand am intrat am dat peste...

Pam pam pam... Cu cine credeti ca s-a intalnit Lucy?
Scuzati greselile de ortografie!! Ne revedem in urmatorul capitol!!!!!!!!!!
Pwp <3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 25, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

O viata petrecuta in fata camerei de filmatWhere stories live. Discover now