Το ταξιδι

309 45 15
                                    

Τριτη 06:00 π.μ
Το πρωι ξυπνησα απο τον ηχο του ξυπνητηριου στο κινητο μου.Ειχα βαλει το αγαπημενο μου τραγουδι οποτε ξυπνησα πολυ ευχαριστα.Σηκωθηκα και πηγα στην τουαλετα να πλυνω το προσωπο μου.Εκανα ενα ντουζ και φορεσα ενα μαυρο σορτσακι με την αγαπημενη μου καλοκαιρινη μπλουζα.Ευτυχως ειχα ετοιμασει τις βαλιτσες μου μερες πριν και τις ειχα ελεγξει πολλες φορες γι'αυτο δεν αγχωνομουν για το αν ξεχασα κατι.Μολις ετοιμαστηκα κατεβηκα να φαω πρωινο με τους γονεις μου.Η ωρα ειχε παει 7 οποτε πηραμε τις βαλιτσες,τις φορτωσαμε στο αμαξι και ξεκινησαμε για το αεροδρομιο.Στο αεροδρομιο θα με περιμεναν οι κολλητες μου για να με αποχαιρετησουν,δεν μου το ειχαν πει αυτες αλλα το καταλαβα γιατι οταν τις ρωτουσα τι ελεγαν προσπαθουσαν να βρουν δικαιολογιες.Οση ωρα καναμε να φτασουμε στο αεροδρομιο κοιτουσα απο το παραθυρο μου τα απεραντα χωραφια με ελιες και σκεφτομουν που θα ξαναδω αυτο το υπεροχο τοπιο.Αν και λατρευα την χωρα που θα σπουδαζα,θα μου ελειπε ατελειωτα η Ελλαδα,η οικογενεια μου και οι κολλητες μου.Επιτελους φτασαμε,πηγαμε να ζυγισουμε τις βαλιτσες και να κανουμε τους απαραιτητους ελεγχους.Ειμασταν στο αεροδρομιο 2 ωρες πριν την πτηση οποτε αποφασισα να κανω μια βολτα στα καταστηματα που υπηρχαν.Ξαφνικα εκει που περπατουσα βλεπω τρεις φιγουρες κοριτσιων.Το καταλαβα οτι ειναι οι κολλητες μου απο τον τροπο που περπατουσαν και γελουσαν αλλα κυριως απο το επιβλητικο μαλλι της Μαριας,το οποιο ειναι μπουκλε και φουντωτο και καταλαμβανει Τον Ογκο!!(Δημητρα-Δ,Ελενη-Ελ,Μαρια-Μ,Εγω-Ε)
Δ-Βασιλια της πετρας !!φωναζει η Δημητρα και αρχιζει να τρεχει καταπανω μου.Ωωωχχ....
Ε-Μην φωναζεις μωρη σαλουφα,μας κοιτανε ολοι!!της ειπα με ενα γελιο σχηματισμενο στο προσωπο μου.
Ελ-Μωρη μπιχλα θα μας λειψεις ειπε η Ελενη με ενα παραπονεμενο και στεναχωρημενο βλεμμα.Τοτε η Μαρια την σταματησε αμεσως.
Μ-Ελα,ελα σταματηστε να ειστε ετσι,το κοριτσι μας παει να σπουδασει,δειξτε λιγο ενθουσιασμο!!λεει η μαρια με το γνωστο ψυχαναγκαστικο της τροπο.
Τοτε καναμε μια ομαδικη αγκαλια και αρχισαμε να κανουμε ωολτες σε ολοτο αεροδρομιο.Εγω και η Δημητρα,ως γνωστον καναμε βλακειες και οι αλλες("οι σοβαρες της παρεας")επειδη ηταν η τελευταια μερα και θα τις εβλεπα μετα απο πολυ καιρο αποφασισαν να ενδωσουν στις χαζομαρες!!😂😂Η ωρα ειχε παει 8.30 και η πτηση μου εφευγε στις 9.15,τοτε ειδα την μαμα μου να μας φωναζει
Μαμα-Κοριτσια ελατε,ανοιξε η πυλη.Γρηορα,γρηγορα!!
Τρεξαμε και φτασαμε στην πυλη για να φυγω.Τοτε αρχισαν ολοι να κλαινε με αποτελεσμα να κλαψω και εγω.
Μπαμπας-Ιωαννα μου καλο ταξιδι,να προσεχεις πολυ και ο,τι χρειαστεις να με παρεις κατευθειαν τηλεφωνο.ειπε καθως με ειχε στην αγκαλια του
Μαμα-Κοριτσακι μου μολις φτασεις παρε μας τηλεφωνο!Και προσεχε πολυ,εχει πολυ ωραια αγορια εκει ειπε και μου εκλεισε το ματι😉Τοτε με πηρε αγκαλια και μου χαϊδεψε τα μαλλια.Μολις τελειωσα με την μαμα μου αντικρισα 3 κοριτσια με κοκκινα ματια και δακρυα σε ολο τους το προσωπο.Δεν αντεξα...επεσα στο πατωμα και αρχισα να κλαιω σπαταχτικα.Μ'αυτα τα κοριτσια περασα τα καλυτερα χρονια της εφηβικης μου ζωης.Αυτες ηταν που οταν με ειδαν μονη μου στο σχολειο ηρθαν και αρχισαν να μου μιλανε για να γνωριστουμε.Τις ηξερα μονο 4 χρονια αλλα ενιωθα σαν τις ξερω ολη μου την ζωη!!😢Τοτε με σηκωσαν και καναμε μια ομαδικη αγκαλια.Ηταν η καλυτερη αγκαλια που μου εχουν κανει αυτα τα 4 χρονια.Ηθελα να φυλακιστω εκει και να μην φυγω ποτε.Ακουσα απο το μοκροφωνο:"Η πτηση των 9.15 για Ν.Κορεα αποχωρει σε ενα τεταρτο,παρακαλω ολους τους επιβατες να επιβιβαστουν στο αεροπλανο".
Σταματησα την αγκαλια και εδωσα σε ολες απο ενα γλυκο φιλι στο μαγουλο.Τις αποχαιρετησα και ανεβηκα στο αεροπλανο.Ωρα για εναν υπνακο!!!



Γεια σας,αυτη ειναι η πρωτη μου ιστορια και ελπιζω να σας αρεσει ως τωρα!Αν θελετε βαλτε αστερακι και σχολιαστε...
Ultimate bias ειναι ο Jungkook,εσας;;

Hold me tight[BTS fanfiction][Jin]Where stories live. Discover now