54-kapitola

1K 56 5
                                    

“tak a jsme tady“ řekl Justin a pomalu si rozepnul pásy. Já jsem udělala to samé a pomalu jsem vylezla z auta. Koukla jsem se kde to vůbec jsme a uviděla jsem všude jen samé horské dráhy, kolotoče a tak. No jasně jsme na pouti. Bouchla jsem dveřmi od auta a šla jsem za Justinem. Popadla jsem jeho hlavu do mých rukou a začala jsem ho šíleně líbat. Nakonec jsem mu dala pusu a chytla ho za ruku.

“tak jdeme“ řekla jsem a zatáhla jsem Justina před vchod. Pomalu jsme se dostaly k jedné horské dráze. Musela jsem na ní jít.Justinovi se sice moc nechtělo ,ale já jsem prostě musela jít na tu dráhu! Nakonec semnou tedy šel. Sedly jsme si do jedné ze sedaček a čekaly až se to rozjede. Pomalu jsme jely do mírného kopečku. Když jsme dorazily na samý vrchol pod námi se zjevil prudký kopec. Sjely jsme ho opravdu velkou rychlostí. Neskutečně moc jsem křičela,ale Justin křičel o mnoho víc než já. Takhle to bylo asi ještě 6x. poté jsme vystoupily a jen tak chodily po pouti a koukaly jsme se po různých hrách. Najednou jsem uviděla takový ten stánek nebo co to je kde můžete vystřelit růži. Přemluvila jsem Justina ať se mi pokusí jednu sestřelit. Justin uchopil do ruky zbrań a vystřelil. Jo! Trefil růži. Teď jsem si měla vybrat dárek. Vyprala jsem si takového malého plyšáčka. Když jsme odešly dala jsem Justinovi pusu a co nejroztomileji jsem se na něj usmála. Ukázala jsem prstem na pláž která byla kousek od pouti.  Šly jsme tam a sedly si na písek. Koukaly jsme na moře a povídaly si. Když v tu se vynořily z rohu oni.

Ano , přesně oni Zayn, Harry, Liam, Niall a Louis. Hrozně se smály ,ale když uviděly mě s Justinem zkameněly. Stejně jako mi s Justinem. Nakonec šly směrem k nám. Justin mě pevněji stisknul ve svém objetí a koukal co se děje.

“Justine..“ řekla jsem ,ale než jsem stačila něco doříct přerušil mě Zayn.

“Ooo kohopak to tady máme? Naše dvě hrdličky“ řekla a udělal takový slizký obličej.

“vypadněte“ vyprskla jsem po nich.

“Tohle mi chybělo ,ta tvoje drzost.“ Řekl Niall a pomalu přicházel ke mně. V tu chvíli ,ale zakročil Justin.

“Odprejskni od ní!“ vyjekl po něm.

“Bacha pan Bieber se snaží zase něco vyřešit. Aby to nedopadlo jako minule“ počkat cože o čem to mluví?

“Kdy minule?“ skočila jsem mu do řeči.

“Tak Justinek se nám nepochlubil s tím ,že nám dal do držky žee?“ řekl zayn.

“cože?“ vyjekla jsem a podívala jsem se na Justina. On jen sklopil hlavu..

“Kath.. já“ v tu chvíli ho ,ale přerušil Niall.

“a protože si žalovala Kathrin, tak jsme ti vzaly to co ti bylo nejmilejší. No my vlastně ne ,ale náš věrný kamarád Simon“ řekl a začal tleskat. Počkat cože?! To oni zabily Martina.?

“To vy jste zabily Martina?“ vyjekla jsem a snažila jsem se být co nejvíce v klidu,ale nešlo to. Krev se mi lila do žil tak rychle ,že jsem nedokázala být v klidu.

“no. My ne to Simon ,ale řekly jsme mu ať to udělá.“ Řekl Harry a začal se smát. No dobrý myslela jsem si ,že on je aspoň trochu normální. Ale i tak to ONI nechaly zabít Martina? A dost tohle si líbit nenechám. Rychle jsem vstala a začala křičet. Hned jsem ucítila něčí ruku na mém boku. Byla Justinova držel mě a snažil se mě uklidnit. Jenže já jsem klidná být nemohla. Řvala jsem a teď už i brečela. Nakonec mě Justin donutil abych si sedla. On šel směrem k nim. Přišel k Zaynovi a dal mu bombu, až z toho Zayn spadnul na zem. Pomalu to tak udělal u všem až na Liama. U toho se zastavil.

“ty běž, jsi tu jediný normální. Dělej běž“ řekl Justin a rukama si protřel obličej.

Potom se otočil a viděla mě jak se tam svírám v klubíčku a brečím. Rychle ke mně přiběhnul a zvednul mě z písku ,položil mi hlavu na jeho hruď a hladil mě po vlasech.

“Neboj to bude dobrý. Oni na to jednou taky doplatí. Pojď pojedeme domů“ řekl Justin a pomohl mi vstát. Když jsem procházela kolem těch debilů neodpustila jsem si to a musela jsem do každého z nich kopnout. Co nejsilněji jsem mohla jsem do každého kopla. Potom jsem se konečně rozhodla ,že  půjdu pryč od nich. Snad už nadobro.

Šly jsme s Justinem pomalu k autu a já si utírala slzy ,které mi stékaly po tvářích. Když jsme byli u Justinového auta tak ho Justin odemknul a oba dva jsme do něj vlezly. Připoutaly se a vyjely. Celou cestu bylo ticho. A asi po hodině už jsme dorazily k Justinovému baráku , no nebo spíše k vile.

Vystoupily jsme z auta a pomalu vlezly do baráku. Vyzula jsem si boty a šla jsem si sednout do obýváku na gauč a čekala jsem až příjde Justin. Když přišel sednul si ke mně a chtěl mi dát pusu. Jenže já uhnula..

takže po dlouhé době je tady část:3 doufám ,že jste si ji nedaly pryč z knihovny,ale já řikala ,že část dlouho nebude:P blíží se konec a tak to bude víc napínavé:3 jinak komenty a votes:') napište mi prosím do komentů co si o téhle story myslite:33

jinak pro další 20+ votes a komenty:3

Justin Bieber? No problem. (Czech Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat