Musleradan bahsedeceğim size ... ♥
Şu bizim Galatasaray ' ın Uruguay ' lı file bekçisi ... :) ♥ :*
Herkes bana soruyor ne buluyorsun şu dişlekten ...
Dişlek olabilir ama o benim herşeyim sizde bu yaşlarda birilerinin fanı hayranı olabilirsiniz.. Herkes oluyor hele bu nesilde ... İşte bende FERNANDO MUSLERA hayranıyım daha doğrusu onun için ölüyorum .... Onu ilk kez spor kanalında gördüm transfer olduğunda İstanbul 'a geldi ....
İşte o an kalbimin hızlı çarpması sonucu aşık oldum :) ♥ ♥_♥ ....... Gün geçtikçe onun hakkındaki herşeyi öğrendim... Magazinleri sadece onun için takip eder oldum... Hiç izlemezdim magazinleri hatta nefret ederdim .. Ama İstanbul ' a geldiği gibi sevgili yapmıştı kendine Jess Huma o kadından nefret etmeye başladım ... Magazinde final öpücüğünü gördükten sonra Muslera 'dan tiksindim.. Bile ... Ama onu asla unutup bir köşeye atmadım atamazdım zaten.... Her ay dergiler aldım sırf posteri için odamın her yeri Muslera fotoğrafları ve posterleri ile doldu .... Annemin saçma sapan sözlerini takmadım bile ...... Yeri geldi Muslera için kavga ettim ... O maç anında sakatlanınca ... Oturup ağladım ..... Benim Muslera ' yı sevdiğimi herkes biliyor sende bil istedim .....
Nasıl bir NANDOCU olduğumu bil istedim sadece ondan asla vaz geçmem. O Ülkesindeki maçlarda yani Uruguay maçlarında oynadığı zaman hep izlerdim maçlarda gece 1 veya 2 gibi başlardı .. Sırf onun için gece 3 ' lere kadar uykusuz kaldığımı bilirim .... Onun antilerine sesleniyorum yakışıklı olduğu için mi ondan nefret ediyorsunuz ?