Oswald szorosan össze volt kötözve. Mozdulni sem bírt.
Halálra vájt arccal és kikerekedett szemekkel nézte, ahogyan Ed - a legjobb barátja, az ember, akit ezen a Földön mindenkinél jobban szeretett -, vérfagyasztó mosolyával fölé hajol, egy pisztolyt szorongatva a kezében.Oswald érezte, hogy valami nincs rendben. Érezte és tudta is, hiszen Isabella kocsijának maradványain ücsörgött épp, várva a halálos ítéletet, amit Ed kiszabott rá.
Látta a dühöt a férfi szemében. Látta a megvetést, látta, mennyire szeretne belerepíteni egy golyót a fejébe...
Megbánta, mindent megbánt abban a percben. Azt a hajthatatlan vérét, a forrófejűségét, azt a pillanatot, amikor kiadta a parancsot Gabe-nek hogy megbuherálja a nő kocsiját... De már késő volt a sajnálkozásra. Túl késő.
Nem tudott mást, mint várni. És sírni. Tudta, hogy a sírás gyengeség, hogy erősnek kellene maradnia, de alig bírta visszatartani a mellkasából feltörni akaró zokogást.
Szereti Edet. Egek, annyira szereti...
De önmagát gyűlöli. Gyűlöli azért, amit tett.
Ed elégedetten nézte Oswaldot. A meggyötört arcát, szenvedésben úszó szemeit... Ezt akarta látni. Igen, pontosan ezt az arcot szerette volna annyira látni.
Gotham királya nem volt már Gotham királya többé, sőt minden bizonnyal már a polgármestere sem. Csak egy összetört férfi. Egy összetört férfi, aki most visszakapja amit adott: a fájdalmat.
- Oh, Ozzie... - suttogta neki.
Egy pillanatig gyönyörködött még abban az ijedt, csillogó fényben, amely a megkötözött férfi szemeiben villant meg, aztán folytatta.
YOU ARE READING
Nygmobblepot//One-Shots {hun} // Befejezett
FanfictionOswald Cobblepot és Edward Nygma egypercesek.