-Ai uitat sa spui ca esti foarte modest, sau ca esti arogant, sau ca esti un om de nimic... spun dar sunt intrerupta de Marsel care ma prinde de mana si ma trage de mana pana in curtea din spate a scolii. Vad ca se indreapta cu mine spre banca de la umbra copacului, banca pe care am stat eu ieri.
Ma asez pe banca si am astept ca si el sa faca lafel, dar nu, Marsel se pune in genunchi in fata mea cu coatele sprijite de banca pe o parte si pe alta ale picioarelor mele. Se uita la mine cu o fata de om care a fost dezamagit de o persoana importanta pentru el.
-Tu chiar crezi ca sunt un om de nimic. Spune el uitanduse in ochi mei.
Intorc capul intr-o parte pentru nu al mai privi in ochii. Nu stiu dar cand ma uit in ochii lui albastri spun tot ce am in minte fara sa apuc sa vad daca este bine sau rau sa o spun. Dar planul meu da ami pastra mintea inpartiala este drejucat de Marsel care imi prinde barpia intre degetul mare si cel aratator facanduma sa ma uit dinou in ochii lui, si isi aseaza cealalta mana pe genunchiul meu drept.
-Uitate la mine. O fac dar incerc din rasputeri sa nu scot nici un cuvant. Si tacerea e un raspuns, nu? De ce crezi ca sunt un om de nimic?
-Tu crezi ca poti avea orice fata la picioare. Te comporti cu noi de zici ca suntem ultimele curve de pe centura...
-Cu tine nu pot si nici nu voi putea sa ma comport asa. Acum hai sa fimi seriosi toate fetele care mi-au ajuns in pat si-au dorit asta. Si pisi...
-Marsel nu ma lua tu pe mine cu pisi. Deja ai ajuns sa fi patetic. Nu iti mai incerca replicile de agatat pe mine. Chiestiile astea merg la fetele, tuse, curvele cu care iesi tu; dar cum eu nu sunt nici curva si nici vreo fata care sa iasa cu care iesi tu, nu merg la mine. Iati mainile de pe mine, am o multime de lucruri mai bune de facut decat sa stau aici cu tine.
Ma ridic dar Marsel sta tot in genunchi in fata mea si cu mainile imi mangaie usor gambele.
-Marsel lasa, vorbesc foarte serios! Spun iar Marsel isi lasa mainile sa cada pe langa corp.
Ma intorc pe calcaie si ma indrept inapoi spre masina mea pentru a imi lua lucrurile. Il aud pe Marsel cum se ridica apoi sriga:
-Alexandra, asteapta.
-Nu multumesc. Spun eu si continui sa merg.
Il aud cum da cu piciorul in banca dar nici data dracu nu ma intorc. Cand sa dau coltul la deapta si sa ajung in parcate ma uit la el. Sta intins pe banca cu o mana sub capiar si cu cealalta odihninduse pe spatarul banci dar tot cu pumnul strans. Imi continui drumul spre masina mea.
Imi adun lucruri si cand sa inchid masina observ ca Marsel vine spre mine. Nu asta nu se poate intampla. Inchid masina doar printr-o apasare pe butonul de pe cheii.
Plec cu toata viteza de care sunt posibila, in asa fel in cat sa nu para ca alerg, spre intrarea in cladirea liceului.
Intru si imediat il vad pe Seb. Ma indrept spre el sperand sa ma ajute cu teancul urias pe care il am in brate.
-Hei, Seb!
-Buna, Alex!
-Poti, te rog, sa ma ajuti cu astea? Spun uitanduma in ochii lui.
-Roaga-l pe el sunt sigur ca ar fi mai mult decat incantat sa te ajute. Spune uitanduse la ceva sau cineva din spatele meu.
Arunc o privire peste umar si il vad pe Marsel care alearga spre noi. Cand imi intorc capul nici urma de Seb. Spre norocul meu parca din neant apar Sof si lz.
Cand fetele vad lucrurle imi sar in ajutor. Sofia imi ia hainele iar Izabel cam jumatate din carti, nu imi vine sa cred cat de bine aratam noi trei in momentul de fata. Fiecare poarta cate o fusta eu si Sof cele cumparate ieri eu neagradin piele ea roz din panza iar Iz una albastra din catifea. Toate prtam maieuri din matase eu alba cu mici detale negre in partea de sus, Iz tot alba dar cu un imprimeu floral in diferite nuante de gri, iar Sof galbena. Eu si Sof avem cate un cardigan ea gri si eu negru, dar Iz poarta un sacou tot albastru si tot din catifea. Iz si cu mine aveam tocut si ca sa o spunem pe fata ale mele erau mai inalte cu cel putin 5 cm, dar asta nu mai conteaza acum, iar Sof purta balerini. Cine ghiceste ce culoare aveau balerinii? Hai, hai, cine ghiceste?
CITEȘTI
Împreună (Povestea unei fete I)
AksiEa: o fata cu un trecut complicat. El: un baiat dintr-o familie perfectă. Ea: în fata porților spre o noua viață. El: cu toata lumea la picioare. Ea: suferind din dragoste. El: un suflet de gheață. Ea: cu multe secrete. El: știe sa citească oameni...