Igyekeztem nem sűrün, látványosan ránézni ..szerencse hogy a két oldalamon, majdnem mellettem állt ... két biztonsági őr, a körülöttem lévők közül ugyanis szinte percenként el ájultak. Az eggyik alkalommal mikor szemébe néztem láttam, Mike int a hozzám viszonylag közel álló örnek, majd határozottan a mellettem lévő lányra mutat...... vagyis Én azt hittem de az őr hirtelen engem karolt át és emelt ki a kordonok mögül,olyan gyorsan történt minden, felsem fogtam. Szinte örökké valóságnak tünt mire a korlátokon kívül állhattam.. vagyis .. futhattam☺.. A színpadra érve valami fantasztikus erő keritett hatalmába,- valószínű Mike személyisége volt ilyen hatással rám.
Odasétáltam eggyetlenemhez, átölelt, természetesen sírtam ... de igyekeztem lehiggadni.
Olyan kellemes illata volt majd elájultam, vagy ezerszer pusziltam meg nyakát. (nyakra puszi:hűség jele).
Adott egy puszit szinte majdhogy nem a számra... pedig nem is izegtem mozgtam... ez nem lehet kifogás. A szám szélére kaptam, majd intett és egy alkalmazott sétált a színpadra, le mentünk , a színfalak mögé... onnan néztem végig az előadást.
*
A koncert végeztével Michael még megköszönte a rajongóknak részvételüket. Majd kisétált a szinfalak mögé, szerencsére láttam.. mert a színfalak mögöt egy üvegajtós szobában voltam... Már mindenki elindult a kapuk felé... Én is távozni készültem, de az eggyik alkalmazott le intett, hogy Én ugyan nem megyek innen sehová.... nehezemre esett felfogni, nem tudtam mit akarhat.. Úgyhogy írtam anyunak egy SMS-t hogy késöbb érek haza de ne aggodjon. ... hát a válasz hamar érkezett: Rendben, vigyázz magadra puszi.
Unalmamban a koncerten ellhangzott dalokat keztem dudolni .. privát előadásom viszont kopogás szakitotta félbe hirtelen felálltam ... de mikor besétált maga az angyal Michael, nyomban össze estem szóval ugyanott voltam ahonann az imént felálltam.
Vettem egy mély lélegzetet, •magamban csak arra gondoltam lehet,hogy most alakalmam lesz hosszasan beszélgetni az igaz szerelmemmel? Gondolat menetem végére értem, és hirtelen megtört a csönd ennyit mondott:
-Szia.
-Szia. •nyögtem ki nagynehezen.
-Mi az csak nem félsz töllem?? Monta gúnyos mosollyal az arcán.
- Nem, nem félek. Mond miért pont Én ??
-Mit miért ?
-Miért pont engem emeltek ki ? Ott volt még mellettem vagy 2 tucat lány akik majd meghaltak érted.
-Jaah hogy az. •a mosoly most is ott virított szép arcán.
Hát pont azért mert ahogy láttam Te nem sikotoztál, sem ájuldoztál.. Meg tetszett ez benned,úgy gondoltam lehet majd veled beszélgetni.
- Hát ha te igy láááat... végig sem mondtam a mondatom amikor eljutott az agyamig .. megtetszett neki az,hogy nem ájuldoztam, azt gondoltam akkor lehet,hogy Én mamagam tetszettem meg neki ?? Istenem de jóó lenne. Imátkoztam.☺ De csak ennyit mondtam szrényen -akkor jó. valószínüleg elis pirulhattam mert meg kérdezte:
-Mi az csak nem tévedek ??
-Ami azt illeti... igyekeztem leplezni így van, de tipikus mozdulatoknál úgy vert a szívem akár egy kis nyúlnak.• mondtam visszahúzodóan
-Milyen mozdulatoknál ? •kérdezte értetlenkedve.
- Tudod te azt jól.. A női rajongóid nagyrésze szívbajt kap olyankor...
Nem mondom meg, találd ki magad☺Erre már vette a lapot .. és egy kacagás tört ki belőlle😂... -Jaj,hogy....
Hát a mondatot nem kellett befejeznie ... ugyanis attól az édes nevetésétől végig futott a hideg a hátamon (persze jó értelemben🔞😉...)
És sírni kezdtem ... Mire oda jött, mellém ült és .. megint kiváncsiskodott:
-Most mi a baj ??
- Attol, hogy nem örjöngöm és ájuldozom ... ugyanolyan hatással vagy rám.... mint más (női) rajóngódra. • kicsit el is húzodott töllem, tudta mire akartam kilyukadni. 😉
Hagyott hagy sirjam ki magam közben megint megszólalt... - Mivel kellemetlen helyzetbe hoztalak, most velem jössz. •Erre már felkaptam a felyem ,és megint egy gúnyos mosolyt láttam ...
-Mike kérlek ne.... fordultam el takarva az arcát ..
-Jóól van.. letörölte a vigyort arcáról ..
Meg nyugodtam majd mekérdeztem végre. -Hová megyünk?
-Hová mennénk? Hát vacsorázni.
Most arra céloz, hogy randira hív...?? Jéézus add hogy így legyen •gondoltam ..
-Késő van már... tette hozzá, kacsintással vegyítve...
- Ebből biztos lesz valami •fotott át az agymon.... de azért még mindig momdtam : Remélem.
- Gyere. •mondta
Én pedig szorosan mögötte mentem. Ahogy kérte.
Folyt köv.
KAMU SEDANG MEMBACA
Love Story
Fiksi PenggemarDátum 1990 augusztus 23. 22 éves múltam még tanuló vagyok pontosabban.. Szakmát tanulok.Szabad időmben rajzolni és zenét hallgatni imádok.Kedvencem Michael Jackson. Elég csak rá gondolnom és kiráz a hideg.... ha nem másért,hát azért mert irtóra jól...