annemin sesiyle uyanmistim"kalk selin yeni okuluna gec kalacaksin" "tamam anne"dedim,sonra gunluk ritünlerimi yapip okul kiyafetlemi'de giyinip asagiya indim annem "yemiycenmi kizim."diye sordu bende "hayir anne zaten cok heyecanliyim ilk basta yebi okuluma gidip gec kalmak istemem."dedim ve cantami alip annemi optum "beni merak etme okulda atistiririm"diyerek evden cantami alip ciktim disarida beni bekleyen zafer amacaya "gunaydin zafer amca"dedim ve oda bana "günaydın selin"dedi ve gulumsemyip arabaya bindim ve yeni okulama gitmek icin yola ciktik.Aalinda okulumla ev arasinda yarim saat vardi ve ben oyüzden evden daha erken uyanmak zorunda kaliyordum aslinda bu birazcikta benim icin zordu ve gelmistim arabadan inip "gorusuruz zafer amca"dedim o da "kendine iyi bak kizim"deyip gitti.Aslinda Zafer amca bizim soförümüz ve beni küçüklükyen beri tanir ve hep beni kizi olarak gormustur bende onu babam olarak aslinda 2.baba diyebiliriz benim icin ve yeni müdürümün yanina gittim "hosgeldin kizim yeni ogrenciydin dimi."dedi "evet" dedim ve bana sinifimi gostemek icin "beni takip et kizim "dedi ve sinifim 11/c 'ydi sinifim "müdür sinifin kapisini acip onunla birlikte iceri girdim ve herkes bana dogru bakiyordu "evet cocuklar bu sizin yeni sinif ogrenciniz insallah iyi anlasirsiniz deyip ogretmen kendimi sinifa tanitmami istedi."ben selin 17 yasindayim ve hic kardesim yok insalllah iyi anlasiriz."diyerek bos bir siraya oturdum yanimdaki kizda bana donerek "ben gamze ama bana atesli gamze derler"siritarak"bende selin" dedim ve "seni sevdim"didim ve o arada zil caldi. Gamze "hadi kalkta kantine gidelim Selin ve birazda sana okuldan bahsederim"dedi "tamam olur"deyip kantine gidiyorduk birde okuldan bahsediyordu Gamze bana ben sozunu bolerek "eren kim Gamze"
dedim oda"okulun popüleri ve en zengini ona kimse yaklasamaz cunku sert ve sinirli yapisi var ve birde okulun en yakisiklisi kizlar onun icin oluyor resmen bende dahil tabii"onu dinleyerek"himm anladim"dedim ve kantinden sonra bana okulu gezdircekken zil caldi ve birlikte sinifa cikarken yerler yeni silinmisti ve ayagim kayarken tam duserken belimi bir el sarip beni dusmekten kurtarmisti tam orada onun kahverengi gozleriyle gozlerim kesismisti ve kalbim gumm gumm atiyordu durmak bilmeden sanki orda bayilacagimi sandim ve hemen elini belimden alip birakti ve yere dusmustum ve o da "dikkat etsene be guzelim"demisti ve ben hala gozlerine bakiyordum sanki orda esir kalmistim va kalbim gum gum atiyordu ilk defa anlayamammistim"pardon ayagim kaydi"dedim Gamzeye baktim Gamze siritiyordu "kizim o neydi ya"dedi "ne neydi"Gamze siritip "kizim o kim biyonmu burak okulun popülee cocugu"icimden nasil yani ben onun kucaginami dustum dedim ve Gamzeye bakip sinifa ciktik.Ders turkceydi ve hoca derse girdi ve yaninda bir ogrenciyle ben sok olmustum cunku yeni ogrenciyi taniyordum...
ARKADASLAR BU ILK KITABIM OLDUGU ICIN HEYECANLIYIM INSALLAH BEGENIRSINIZ❤💕💗💟💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
liseli yeni kiz ogrenci
Romancekizin baska bir okula burslu olarak gitmesiyle baslar...