&9&

1K 86 1
                                    


Je ťažšia ako som čakala. Úprimne som nečakala, že Lightwood vie vôbec čítať.

Pozriem na obal knihy. Zavri oči a snívaj. Ale veď táto kniha je moja. Prečo by Lightwood čítal moju knihu?

Musel ju nájsť na nočnom stolíku. Tam si vždy nechávam knihy. Prelistujem knihu. Musím ju skontrolovať, či ju náhodou nezničil.
Nie. Nezničil. Je tu len moja záložka asi v polovici knihy.

Počkať. Vážne som teraz videla ohnutí roh v mojej knihe?
Ja ako 100% knihomol by som nikdy toto nespravila.

Potom to musel byť Lightwood. On vážne čítal knihu? A podľa toho, kde je ohnutí roh, ho to zaujalo.

,,Čo to do čerta je?" myknem sa pri kriku z kúpeľne. Hodím knižku na posteľ a idem to skontrolovať.

,,Čo kričíš Lightwood?" vojdem do kúpeľne. Zhrozím sa nad tým, čo moje oči práve vidia. Lightwooda iba v uteráku okolo pásu, ako drží v pravej ruke moje vložky. Ten debil objavil moju skrýšu. Super. Teraz aby som hľadala novú.

,,Toto je čo?" ukáže na balík vložiek.

,,Vložky." dám hore obočie.

,,A akože načo to je?" pri otázke stuhnem. Toto by mal vedieť sám. Však má sestru.

,,Ty to nevieš? Ja, že ti to sestra povedala." uškrniem sa.

,,A ty to potrebuješ?" nadvihne jedno obočie a skúma vložky.

,,Áno. Túto vec veľmi potrebujem. Ale, keď chceš môžeš to zahodiť. Ale potom sa nepýtaj, čo robia krvavé fľaky na posteli."

Asi mu už svitlo, lebo očervenel ako paradajka. Vložky položil naspäť a odišiel do izby.

Toto bolo trápne. Ale ten jeho pohľad. Asi sa popučím od smiechu.

Idem sa aj ja osprchovať. Vyzlečiem sa. A vstúpim do sprchového kúta.
Po dobrej pol hodine vyjdem.

Utriem sa. A prezlečiem sa do pyžami. Teraz, keď mám spoločnú izbu s Lightwoodom, sa cítim divne. Predsa len mám tak krátku pyžamu. Je to iba tričko pod zadok a nohavičky.
Dúfajme, že si na to zvyknem.

Prejdem do spálne. Oh nie, Lightwood číta zase moju knihu. Odvráti pohľad od knihy.

Pri pohľade na mňa vytreští oči.
,,Nezízaj Lightwood. A zmizni z mojej postele."
Postavím sa pred neho.
Vzdychne si. Postaví sa a hodí sa na gauč. Ale gauč ho odrazí a trestne na zem. Vypuknem do obrovského smiechu. Toto sa podarilo.
,,Nesmej sa, Williamsová." sykol.

.....

Keď som išla spať, cítila som sa nesvoja. Je divné spať po rokoch zase niekde inde. A horšie je, že spíte v jednej miestnosti s Lightwoodom.

,,Dobrú, Williamsová." je posledné, čo počujem než upadám do ríše snov.

.....

Potom, čo som sa ráno zobudila, sa stalo veľa vecí. Napríklad, čo si obliecť, menší šok v kúpeľni a hádka s Lightwoodom o zabratí poličiek na veci.

Bolo neskutočne divné, sa prezliekať. Keď viete, že za dverami vo vedľajšej izbe je Lightwood.

Je divné vidieť Lightwooda len v teplákoch a bielom tričku. Väčšinou ho vidím, len v čiernych nohaviciach a tričku s koženou bundou.

,,Williamsová?" povie Lightwood.

,,Čo?"

,,Zabudol som ti povedať, že máš ísť za Izzy. Kvôli šatom." Čo? Lightwood je debil. To nemohol povedať skôr?

,,To si my chcel akože kedy povedať?"
zavraždím ho pohľadom.

,,Teraz." uškrnie sa. A vráti sa naspäť k mojej knihe.

.....

,,Izzy, ďalšie už nezvládnem." vydali sme sa von z Inštitútu. Teraz skúšame svadobné šaty už asi v desiatom obchode.
Pravdepodobne za chvíľu umriem.
Nakupovanie nie je pre mňa. Na to je skôr Izzy a Clary.

,,Tieto sú úchvatné." ukáže na figurínu vo výlohe. Tak s týmto súhlasím. Sú nádherné. Aj keď, neviem, či mi padnú.

,,Poď ideme ich skúsiť." vstúpi do obchodu Izzy.

V kabínke si vyzlečiem oblečenie a dám si šaty. Padnú mi ako uliate.
Aj keď sa bojím, či náhodou neodkrývajú viac, ako by mali.

,,Wau. Sophia tieto šaty berieme."

,,Myslíš?"

,,Nie myslím, ja to viem." usmeje sa.

,,Šaty sme kúpili. Teraz už iba topánky, účes, doplnky a spodné prádlo." Moment? Spodné prádlo?

,,Spodné prádlo?" opýtam sa. Toto musí byť omyl.

,,No predsa na svadobnú noc." laškovne sa usmeje a žmurkne.

Myslím, že sa povraciam. Určite hodím šabľu.

Ahoj!
Chcem sa spýtať, či sa ti príbeh páči?
Ak áno, zanechajte votes alebo komentár.
Ďakujem

Sofinka12

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Sofinka12

Forever or never ✔Where stories live. Discover now