Zdravo,ja sam Jovana.Da li vi verujete u vampire?Ja nisam verovala do pre nekoliko meseci,ali moja sumnja u vampire postaje sve veća.Jedno veče kada sam legla da odmorim,odlučila sam da pročitam nekoliko strašnih priča.Naletela sam na jednu priču u koju nisam verovala kada sam je pročitala,ali posle izvesnog vremena počele su čudne stvari da se dešavaju u mom životu.Jedne večeri moja drugarica Keti i ja dogovorile smo se da dođe da prespava kod mene.Tako je i bilo.Kada je krenula ka mojoj kuci to je bilo oko 10h,čuli smo se telefonom kada je krenula iz kuće.Izašla sam na ulici i sačekala je.Nekoliko trenutaka pre nego što je stigla bilo je veoma mračno i ulična svetla su počela da trepere.U jednom trenutku osetila sam kao da je nesto proletelo iznad moje glave,okrenula se i pogledala naokolo,ali ničeg nije bilo.Kada je Keti stigla odmah smo ušle u kući.Napolju je pocela oluja i duvao je snažan vetar.Zaključale smo vrata i legle da spavamo.Posle ponoći sam začula krike i odmah probudila Keti.Ustale smo iz kreveta i tihim korakom otišle do ulaznih vrata.Nismo smele da ih otključamo jer smo se mnogo uplašile.Skupila sam hrabrost i polako počela da otključam vrata.Polako sam krenula da idem ka napolju...Izašla sam i odjednom se ispred mojih nogu pojavila krvava ruka,kao da ju je neko preseko.Samo sam vrisnula i potrčala ka krevetu.Keti je bila zbunjena i nije znala sta se dešava.Osvanulo je jutro,nismo oka sklopile od onog trenutka sinoć.Neko je pokucao na vratima,Keti je ustala i otvorila...To je bio Ketin brat Wiliams.Ispričale smo mu šta se dogodilo,a on se samo nasmejao.Njegovi zubi bili su mu krvavi.Keti i ja smo se pogledale i bile u čuđenju,nismo mogle da verujemo da je za sinoćni događaj bio kriv Wiliams.Ali nismo bile sigurne,nismo mogle da ga okrivimo bez dokaza.Kada je on otišao kući,odlučile smo da ga neko vreme pratimo.
Kako vam se čini 1.deo??