Part 24 ~ Yoona ? Mingyu ? is Back??!

261 34 2
                                    

🎀🎀🎀🎀🎀
Rumah Hana
Skipp--

Kedua belah mata Hana mulai terbuka .....

Hana tersedar dari lenanya....

Dan...

"Hana ssi!".

Kedua mata Hana mulai terbuka luas tatkala melihat wajah Yoona dihadapan matanya...

Hana lantas bangun dari pembaringannya...

"Kau tak apa2 ke??? Aku betul-betul risau kan kau!". Ucap Yoona seraya memeluk Hana seeratnya.

Hana perlahan meleraikan pelukan Yoona...

" Yoona ssi??". Hana memandang pelik seakan tidak percaya bahawa dihadapan matanya kini adalah Yoona.

"Kau..betul-betul...Yoona kan??". Soal Hana lagi tidak percaya.

Yoona mengangguk laju...

" yes, Hana, ini aku, Yoona..! ". Jawab Yoona bersungguh.

Tatkala menyedari dihadapannya kini adalah Yoona..

Hana segera memeluk Yoona..

Yoona seakan terpaku tatkala diirinya dipeluk Hana...

Hana menangis di dalam pelukan mereka...

" Yoona ssi...aku betul2 rindukan kau! Bila kau pergi, macam-macam perkara berlaku, aku takut Yoona...". Rintih Hana.

"Apa yang kau takut Hana? Apa dah berlaku??". Soal Yoona seraya mengusap belakang Hana agar dapat menenangkannya.

Hana hanya mampu berdiam diri daripada menjawab pertanyaan dari Yoona...

Saat ini...

Dirinya benar-benar letih dan tidak kuat untuk menghadapi segala yang berlaku...

Hana mulai meleraikan pelukannya...

Yoona memandang tepat wajah sunggul Hana...

" Hana ssi...kenapa ni?? Sesuatu berlaku? Atau...hah! Jungkook buat benda buruk kat kau ke?! "

Hana lantas menggeleng...

"Tak...cuma aku je...".

" kenapa dengan kau?? Hey! Janganlah sedih mcm ni, aku betul2 risau! And taklama lagi wedding kau , dan sebab tu aku balik cepat sikit, please Hana, tell me, apa yg berlaku ??". Soal Yoona risau.

"Takpe..aku dah okay...cukup kau dah balik sini, hati aku dah cukup gembira..". Jawab Hana seraya tersenyum kecil memandang Hana.

" hurmmm...betul ni, takde apa2?". Soal Yoona inginkan kepastian.

Hana mulai mengangguk kepalanya...

"Yoona ssi...betul..aku dah okay sekarang...urmmm mana Mingyu?". Soal Hana sengaja ingin menukar topik perbualan mereka.

"Mingyu? Owh! Ada kat rumah dia, masa kiteorang dalam perjalanan balik sini, Jungkook telefon cakap kau pengsan, kiteorang pun apalagi, terus datang sini, tadi masa kiteorang sampai, Jungkook sampai tertidur jaga kau tadi, Jungkook tu memang betul-betul ambil berat pasal kau, hurmmm bertuahnya lah kau Hana..". Puji Yoona sambil mencuit hidung Hana.

I Love You Jungkook S2Where stories live. Discover now