#7 Akce Shrlock Holmes

133 14 1
                                    

Zpoza rohu, doslova vyletělo policejní auto, které mířilo mím směrem.  Moje první myšlenka byla; ,,uskoč!" Ale nešlo to. Moje nohy byly, jakoby přivázané k chodníku. Nemohla jsem se pohnout.

Jediné čeho jsem byla schopná, bylo pozorovat auto, řítící se tak sto kilometrovou rychlostí na mě a čekat, než mě ta tunová obluta zabije.

Pouhé tři metry odemě se ozval výstřel a hned po té se auto vymklo kontrole a narazilo vší silou do taxíku, který mě sem přivezl. Hlasitá rána od auta, která pomalu ustupovala, z velké části nahradila můj sluch, spolu se zvuky sirén a vrtulníku.

Přes to že vedle mě právě narazilo auto do druhého auta, tak jsem zůstala úplně v klidu.

,,Holmesi! Sherlocku Holmesi, vylezte z toho auta!"

Ozval se hrubý hlas zesílení megafonem z vrtulníku.  K tomu všemu z všech pěti aut, vylezlo dohromady asi deset policistů, kteří mířili na nabourané auto. Chvilku se nedělo nic nedělo.

,,Poslední varování!"

Opět jakýsi hlas z vrtulníku.
Za pár vteřin se otevřeli dveře a z auta vylezl Sherlock s rukama za hlavou.

,, No dobrá, dobrá... Nemusíte mě hned zabít. "

Řekl ironickým hlasem a stoupl si přímo před všechny ty lidi.

,,Ahoj Katie."

Zamumlal a mrknul na mě. Ani jsem mu musela odpovídat, můj překvapený výraz vydal za sto slov. Jeden z řad policistů vystoupil a šel rychlím tempem, se zbraní v ruce.

,,Na kolena!"

Zaječel na něj a z opasku si sundal pouta.
Dobrá, chápu že po něm šli desítky policistů, i to že ho chtějí zatknout. Ale absolutně nepobýrám proč se Sherlock furt usmívá. To mu to přijde tak vtipné?

Těsně před tím, než mu ten policista nasadil okovy, Sherlockovi začal zvonit mobil.

,,Nevadilo by kdybych.."

Protočil očima a sáhl do své černé bundy,ze které vytáhl černý mobil. Ani nečekal na souhlas a zvedl ho otráveným hlasem  ,,Halo?"

Dál už nevím. Jediné co jsem byla schopna vydedukovat, byly jeho promněnlivé výrazy. Hovor  ukončil s úsměvem, který se mu roztahoval od ucha k uchu. 

,, Okolnosti se trochu změnili strážníku." řekl a strčil si mobil do kapsy.  Muž se na Sherlocka nechápavě podíval.

,,Co? Jaký okolnosti?" 

Sherlockův pronikavý úsměv i pohled se uchýlil na oblohu. Vrtulník, který tam do teď jen tak poletoval okolo místa havárie, se najednou prudce snesl dolů přímo k strážníkovy. 

,,Jste zatčen pane Widloue!" 

Ozvalo se z vrtulníku. Najednou se všichni policisté seběhli k Widlouovy a odtáhli ho do policejního vozu. poté se s vrtulníkem vrátili zpět, nejspíš na policii. Sherlock pokrčil rameny a šel ke mě. 

,,Tak a jsme tady, náš ,,nový" domov." 

Řekl a stoupl si před vchodové dveře Baker Streed. 

,,Myslím, že se nám zde bude líbit. Co myslíš?" 

Otočil se ke mě s pořád rozzářeým výrazem ve tváři.  

Sherlock And Kate Hadler: How The Becobe A PsychovathKde žijí příběhy. Začni objevovat