~ 1 ~

17 4 0
                                    

Kyungsoo'nun ağzından ;

Daha alarmım bile çalmadan uyanmıştım üniversitenin ilk günü sonuçta...
Kalkar kalkmaz kısa bir duş alıp , dün akşam özenle hazırladığım kıyafetlerimi giyip saçlarımı biraz dağıtıp aşağı indim. Annem benden de heyecanlı görüküyordu.
Kahvaltımızı yapıp bavullarımla birlikte arabaya doğru ilerledik , okulum ve evimin uzaklığı baya vardı açıkçası...

...

Tüm herşeyi halledip , koskoca okulda 123 numaralı odamı aramaya başladık, evet annemle...
Sonunda odayı bulduğumuzda anahtarı kilide sokup kapıyı açtım ve sağ taraftaki yatakta uzanmış yüksek sesle müzik dinleyen bir çocuk , ilk başta öylece baksada kalkıp bana güleryüzle "merhaba" deyip elini uzattı hemen karşılık verip elini tuttum ;
"Merhaba ben D.O Kyungsoo"
"Bende Byun Baekhyun yeni oda arkadaşım olmalısın"
"O-oh Evet"
Kocaman bir gülümseme ile karşılık verdi Baekhyun
Sonra annemle kısacık bir tanışma faslından sonra onu geçirip artık eve gitmesi gerektiğini söyledim

...

Bir yandan dolapa kendi kıyafetlerimi yerleştirmeye çalışıyor diğer yandan acaba Baekhyun'a bişi demelimiyim? Diye düşünürken kapı çaldı...

Baekhyun'a dönüp "kim geldi" gibisinden bakışlar atarken
"-Benim arkadaşlarımdır"
Dedi ve kapıyı açtı. Tabiki merak edip bende bakmıştım , uzun boylu ve kepçe kulaklı bir çocuk vardı ve yanında esmer tenli bir çocuk. Onlar içeri girdi ve Baekhyun lafa girdi.
"- Chanyeol bu Kyungsoo yeni oda arkadaşım ve Kyungsoo buda Jongin"
Chanyeol kocaman gülümsedi ve kendimi tanıttı ama Jongin sadece"-iyi" dedi aslında Baek Ve Chanyeol bu kadar tatlı ve samimi iken bu soğuk nevalenin aralarında ne işi vardı ?

...

Ben kıyafetlerimi yerleştirmeye devam ederken Jongin ve Chanyeol hazırlanmaları gerektiğini ve gitmek zorunda oluğunu söylemişti Baek onaylayıp onları kapıdan geçirirken , Chanyeol Baek'i öpmüşmüydü . Dudaktan...

Bir an donup kalınca Baek bana dönüp açıklama yapmaya başladı...

Baek : Kyungsoo öyle bakma evet Chan ve ben çıkıyoruz "
Soo : Ah anladım zaten orasını da bişi sorucam "
Baek : Evet seni dinliyorum"
Soo : Siz Chanyeol ve sen samimi ve güler yüzlüsünüz ama Jongin... Tuhaf?
Baek : Ahhh evet Jongin biraz farklıdır ama onu tanısan emin ol seversin , iyi biri
Soo : Pek sanmıyorum (güler)...
Baek : Neden ?
Soo : Benden hoşlandığını sanmıyorum
Baek : Boşver Jongin'i şimdi , akşam ki partiye geliyor musun ?
Soo : Yok saol.
Baek : Ahhh hadi ama tüm gece bu odada pinekleyip napıcaksın , lütfen...
Soo : Baek ben gelemem...
Baek : NEDEN
Soo : Çünkü hayatımda hiç partiye gitmedim ve alkol de almadım.. Yani gelemem
Baek : Herşeyin bir ilki vardır değil mi :")
Soo : Gelmiyorum tamammı
Baek : Chanyeol ile birlikte gidicez hemmm Jongin' de olucak . Eğlenceli olur diye düşünmüştüm , gelmek istemediğine emin misin ? Huh ?
Soo : Bilmem aslında tüm gün burada tek başına oturmak sıkıcı...
Baek : hıhı bencede...
Soo : E tamam o zaman
Baek : Hazırlanalım...

....

Ben normal ne dar nede bol olan siyah pantolonumu ve normal yarım kollu bir tişört giyerken...Baekhyun ?
Soo : Baekhyun napıosun ?
Baek : Eyeliner çekiyorum... Soo biraz çekilir misin ışığı kesiyosun göremiyorum.

    Altı üstü bir party be o kadar giyinmeye süslenmeye ne gerek var diye geçirdim içimden ve Baek'e tekrar döndüğümde hayla aynı gözüyle uğraşıyordu...

Soo : TANRIM! Baekhyun hadi ama!...





••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




Herkese merhaba , yepisyeni ve ilk hikayem ile merhaba..
Öncelikle bayadır kurguladığım bir hikaye lütfen ilgi gösterin ve oy verip yorum yapmayı unutmayın çünkü hikayeye ona göre yeni bölüm eklicem...
Teşekkürler ^^

~~~~~~~~~~~~~~~

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 31, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My Baby! / KaiSooWhere stories live. Discover now