They Don't Know About Us (FINNISH)

604 20 4
                                    

14.7.2011

"Harry, hei, Harry!!" Tönäisin vieressäni istuvaa poikaa. Poika oli Harry Styles.

"Ai, Louis." Niall huokaisi toiselta puolelta huonetta.

"Sä et voi olla enää vihanen mulle!" Naurahdin. "Ne oli vaan kolme nallekarkkia!"

"Mut ne oli special edition nallekarkkeja." Niall tuhahti ja alkoi soittaa kitaralla Little Thingsin alkumelodiaa. Naurahdin uudestaan.

"Louis, oliko sulla asiaa?" Harry kysy.

"E-ei.. No.. mä vaan ajattelin et voisitsä tulla studiolle illalla?" Kysyin Harryltä.

"Joo, mikä ettei. Tavataan kuudelta." Harry vastasi. Jes.

"Nähään"

Studio oli hiljainen. Yleensä paikalla on lukuiset määrät muita artisteja, managerejä ja muita ammattilaisia. Mutta tänään on sunnuntai, ja kaikki ovat lomilla. Pian kahvihuoneen oveen koputettiin.

"Hei" Harry tervehti hymyillen kun hän astui sisään. "mitä asiaa?" Harry käveli luokseni ja istui minua vastapäätä. Pöytä oli kapea, joten olimme hyvin lähekkäin.

"Mä sain päähän tosi hyvän melodian ja mä ajattelin kirjottaa siihen sanat sun kaa." Kerroin ja jäin odottamaan Harryn vastausta.

"Voitko sä soittaa sitä melodiaa?" Harry ojensi minulle kitaran vierestään ja katsoi minua suoraan silmiin katseella, jota en ole ennen nähnyt. Viritin nopeasti kitaran. Sitten aloitin soittamaan. Melodia oli hidas, mutta se muuttui menevämmäksi kertosäkeessä. Soitin täydellisesti 3:20 minuuttia ja lopetin hymyillen. Nostin katseeni Harryyn.

"No?" Kysyin. "Mitä mieltä oot?"

"Sä oot paras! Onko sulla sanoja mietittynä?" Harry kysyi lopulta.

"Ei oo.. siks mä kysyinki sun apuu." Sanoin ja katsoin Harryä suoraan hänen vihreisiin, kauniisiin, silmiin. Silloin tunsin jotain sydämmessäni, joka saattaisi muuttaa elämäni lopullisesti. Olin rakastunut.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tää nyt oli vaan jotain fiilistelyy. En oo taitava kirjottamaan, mä tiiän. Mut kommentoikaa et jatkanko vai en :) Kiitoss

Ella xx

They Don't Know About Us (FINNISH)Where stories live. Discover now