Anna Clark:
Mėginau jį nustumti nuo savęs, bet sekėsi sunkiai visgi jis sportininkas ir yra stiprus.
- Paleisk mane.- sumurmėjau ir mėginau vis nustumti nuo savęs jį.
Bet vietoj to, kad Harry paklausytu manęs pradėjo bučiuoti mano kaklą. Tada jo lūpas palietė manąsias. Aš nebuvau tokia kvaila tad įkandau jam į lūpą, jis mane paleido, o aš greit ėjau link namo išėjimo.
- Dagiau nedrįsk manęs liesti.- tariau ir mano akyse pradėjo kauptis ašaros.
Skubėdama palikau jo namus ir įsėdau į mašiną. Užsimerkiau ir gyliai kvėpavau. Greit prisisegiau saugos diržą ir užvedžiau variklį.
<...>
Pramerkus akis atsisėdau ir pasiraižiau. Netrukus išlipau iš lovos ir nužingsniavau į vonią. Atsiprausus išsivaliau dantis ir apsirengiau. Šįkart paprasčiau nei įprastai.
Surinkau Zayn numerį ir jam paskambinau. Po kelių sekundžių jis pakėlė ragelį.
Zayn: Klausau?
Anna: Galėčiau kartu su tavimi važiuoti į mokyklą?
Zayn: Kur mano kelnaitės?
Staiga per telefoną pasigirdo merginos balsas.
Anna: Ar tu nevažiuosi?
Zayn: Taip galiu.
Anna: G-gerai.
Kiek sutrikus tariau ir padėjau ragelį. Nėjau rimtai ką tik lindai Zayn Malik į šikna? Aš gi to niekada nedarau...
Pagriebus kuprinę nusileidau žemyn. Nuskubėjau į virtuvę ko nors užkąsti. Ten sėdėjo mama ir Emily. Plačiai nusišypsojau ir pagriebiau nuo lėkštės paskutinius vaflius.
Šyptelėjus greit pasišalinau iš virtuvės. Apsiavus sportbačius ir užsivilkus odinį švarkelį išėjau laukan.
Netrukus kieme pamačiau Zayn.
- Sveikas.- pasisveikinau.
- Labas.- tarė jis ir vedėsi mane link mašinos.
- Tai kas buvo ta mergina kuri kalbėjo telefono fone?- suklusau ir įsėdau į mašina.
Jis tik nusijuokė ir sužiuro.
- Kas?- susiraukiau.
- Kodėl tau tai rūpi?- jis sukluso ir nusišypsojo.
Užvedus jam variklį pagaliau pradėjome judėti link mokyklos.
- Nežinau... Tiesiog klausiu. Na žinai ji kalbėjo labai intymiai, tikriausiai suprantama kas ji buvo.- pavarčiau akis ir nukreipiau žvilgsnį pro langą.
- Ji buvo viena iš merginu kuri nori pasimylėti su manimi.- ji tarė.
- O ne, aš apie tai su tavimi nenoriu kalbėti.- tariau.
- Kodėl? Tai normalu, be to pirma paklausei kas ji.- jis nusišypsojo.
- Kalbėti apie merginas su kuriomis miegojai ar seksą?- susiraukiau kai supratau apie ką aš kalbu.
- Seksą.- jis rimtai tarė.
Mano gerklėje susidarė didelis seilių gumulas kuris slinko mano gerkle itin sunkiai.
- Ką norėtum žinoti?- jis sekundei sužiuro į mane.
- Ti tikrai manęs to klausi?- nusijuokiau.
- Taip.- tarė jis.
- Zayn aš esu nekalta, man rodos, kad man reiktu žinoti viską.- pavarčiau akimis.
- Na žinai, kad nebūtina prarasti nekaltybę jog galėtum pajusti malonumą?- jis ir vėl trumpam sužiuro į mane.
- Turi omeny masturbuotis?- susiraukiau.
- Taip.- tarė jis.
- Aš nepanaši į tą kuri tai darytu.- tariau.
- Na gali nebūtinai daryti ir tu.- jis kiek įsitempė sakydamas šį sakinį.
- Nori pasakyti jog tai gali padaryti ir tu.- mano antakiai kilstelėjo.
- Na taip, nesu bandęs to su nekalta mergina.- kalbėjo jis.
- Na taip... Tai tikrai gailestis. Aš suprantu jog su manimi nebus įdomu, juk aš nekalta.- pavarčiau akis ir prikandau lūpą.
- Nedaryčiau to iš gailesčio, man tiesiog įdomu. Nesuprantu kodėl tu taip save nuvertini...- jis trūktelėjo pečiais.
- Tikriausiai dėl to, kad mane nuvertina kiti.- tariau ir nuleidau akis žemyn.
Jis nieko nesakęs įsuko į mokyklos kiemą ir sustojo aikštelėje. Užgesinęs variklį ištraukė raktelius ir sužiuro į mane.
Vis dar iš gėdos akis nuleidus į savo rankas ir jomis kažką pyniau. Zayn ranka prilietė mano smakrą ir pakėlę mano galvą aukščiau. Pažvelgiau tiesiai jam į akis nuo ko pasijutau dar keisčiau.
- Niekada savęs nenuvertink. Jei to norėsi apie ką mes neseniai kalbėjom, žinai kur mane rasti.- jis nusišypsojo.
Aš nieko nesakiau tiesiog linktelėjau. Išlipau iš mašinos ir priėjau prie Zayn.
- Kiek tau pamokų?- suklusau ir užsimečiau kuprinę ant pečių.
- Penkios, kadangi šiandien penktadienis.- tarė jis.
- Prašau galėsi parvežti mane namo?- suklusau.
- Keista vakar buvo priešingai.- jis nusijuokė.
- Zayn.- sumurmėjau.
- Gerai galėsiu.- tarė jis.
Daugiau nieko nesakius ėjau link mokyklos, kurioje buvau pačiuopta Kenn'os.
- Kas?- nusijuokiau.
- Kodėl tu paskutiniu metu tik ir leidi laiką su Zayn?- ji sužiuro į mane.
- Ne visada.- tariau.
- Bet vis tiek leidi.- ji pakilnojo antakius.
- Tai dėl projektinio.- pamelavau.
- Tai kodėl tu visada išlipi iš jo mašinos? Nesakyk, kad tu su juo miegojai...- ji nusivylusiu pažvelgė į mane.
- Ne ir neketinu to daryti, Kenna.- sučiaupiau lūpas.
- Gerai. Šiandien koledžo berniukai rengia vakarėlį.- kalbėjo ji.
- Aš ten neisiu. Tuose vakarėliuose tiesiog į kambarius yra parodytos rodyklės su užrašais "Jei nori būti išdulkinta eik ten". Ne dėkui.- tariau.
- Ei, pasikviesk Joe. Tai bus proga jums vėl pabendrauti, o gal net ir prarasti tau nekaltybę.- ji pakilnojo antakius.
- Aš nenoriu ten prarasti nekaltybes ten.- pasibjaurėjusiu žvilgsniu pažiūrėjau į Kenna.
- Na, bet vis tiek pakviesk jį.- ji įsišiepė ir aš netrukus atsitrenkiau į Joe.
***
Hou hou hou, kaip manot kas įvyks tame vakarėlyje? Mm?
Pievaaa. Soriuks.
Be to dėkoju už jūsų nuomonės ant praeitos dalies! <3
YOU ARE READING
Purvinas Žaidimas
Fanfiction"... Nes tik tokia beprotė kaip aš, galėjau įsimylėti tokį bejausmį kaip jis."