Laz?

1.1K 36 7
                                    

-Kako ti je bilo danas?- pitao me Tayler kada smo legli u krevet. - Dobro. Uglavnom.- okrenula sam se prema njemu . -Uglavnom? - makao mi je pramenove kose koji su neuredno padali po licu. - Pa da. Dok sam bila sa Danielle, sve je bilo savrseno. Prisjecale smo se raznih gluposti iz osnovne i srednje skole i uopste stvari koje smo radile. - gledao me je u oci.- A ona sam otisla u kupovinu sa Kendall.. Stvarno ne znam ko je gori.Ona ili njena Kim.. Svadjale su se u sred prodavnice a Kim nije ni glumila da je ljubazna. Sto je jos gore, dala sam mnogoo novca za jednu obicnu haljinu.-Nasmijao se.-Pa zasto si je kupila ako je bila preskupa?- -Bilo me je sramota da je vratim. One plivaju u novcu i sigurna sam da bi mi se Kendall sprdala da sam je vratila..- - Nema veze. Ako ti treba novac, ja ga imam i vise nego dovoljno.-rekao je i malo posle toga poceo da hrce.

Ujutru me probudilo kucanje na vratima moje sobe.-Ko je ?- pitala sam ne otvorivsi oci. -Harry je.Umm..Mogu li da udjem?-Brzo sam se premjestila u sjedeci polozaj i prosla prstima kroz kosu da ne bi izgledala previse neuredno. -Udji.- -Tayler mi je rekao da te probudim.Da dodjes da doruckujes.Ili rucas.Posto je 12 sati.- -Zasto on nije dosao da me zove?- -Zato sto on sprema dorucak.-Klimnula sam glavom i privukla jorgan jos vise sebi,da bih bila sigurna da Harry ne moze da vidi moj prilicno provokativan gornji dio pidzame.-Je li Selena jos uvijek tu?- -Jeste.Prespavala je u Zayn-ovoj sobi. Mislim djevojka mu je.. A kad smo vec kod djevojke, kako ti je bilo sa Kendall ?-Sjeo je u dno kreveta. - Super- slagala sam ga uz lazni osmijeh. - Ne moras da se pravis. Znam da ona nije ni ljubazna, ni pametna, znam da je nikakvo drustvo.- Ovo me je ostavilo u cudu.Zasto bi neko izlazio sa..osim akoo- Znaci ti si sa njom samo zbog..- -Sa jedne strane.To je vise menadzerska stvar. Tayler me pitao hocu li da joj tako dignem popularnost i ja sam pristao.A ono sto si vdjela prije neki dan je jedina dobra stvar te "veze" - kada je rekao taj dio sa vezom podigao je prste imitirajuci znake navoda. -Tayler? Moj Tayler ?-Zasto bi on uradio tako nesto? - Tvoj Tayler.Moj najbolji drug.Ali Kendall-ina majka nam je za to mnogo platila i zahvaljujuci tome smo snimili prvi spot,a zahvaljujuci tome za 7 mjeseci idemo na turneju.-Turneju?-Kako ce te na turneju bez Tayler-a?- -Pa i on ide sa nama.- rekao mi je zbunjeno.-Ali to je samo 3 mjeseca posle mog i njegovog vjencanja.- rekla sam izbezumljeno. -Ne znam.Mozda je planirao i tebe da povede.- Ali Rimini? -Huh.Pricacu sa njim.Mozes li da izadjes dok se obucem?- -Ne smetas mi.Samo se ti obuci.-rekao je sa onim glupim osmijehom koji me sve vise nervira.Iz nekog razloga sam se i ja nasmijala.Zatim sam ga pogodila jastukom i onda je izasao.Moram da priznam da se moje misljenje o njemu jeste promjenilo,sada kada znam da on nije izabrao Kendall.Ali ipak spava sa njom.Usla sam u toalet i uzela cetkicu za zube.Dok sam na nju stavljala pastu, paznju su mi privukle tablete koje su bile "sakrivene" iza peskira.Oci su mi se rasirile kada sam vidjela da su te tablete neka vrsta antidepresiva .Da li je moguce da su Tayler-ove? On je dobro. Moze da kontrolise svoja osjecanja. Zasto bi mu trebao antidepresiv.I zasto mi nije rekao da ih iima?Osjecala sam neku jezu u sebi i brzo sam vratila tablete na mjesto.Vjerovatno nisu njegove.MOzda ih cuva za nekog od clanova 1D-a..

Obukla sam malo siru sivu trenerku doljni dio, a gore sam obukla bijelu trikericu s obzirom da je u kuci veoma vruce.

-Dobro jutro ljubavi!-Tay me poljubio u celo kad sam usla u kuhinju.-Dobro jutro - nasmijala sam se.On ne izgleda depresivno.Naprotiv.Izgleda presrecno..Sjela sam za sto i Tayler je servirao hranu.Bio je to omlet..Mozda..Ili supa...-Omlet Darcy.-rekao je kad je primjetio da zagledam jelo.-Znam, mislim zute je boje.Moralo je biti ili omlet ili supa- svi ukljucujuci i Tayler-a su poceli da se smiju.-Ja i momci danas snimamo bukvalno cijeli dan, tako da ces ovdje biti sama-rekao mi je Tayler.-A-a.Ja i Danielle idemo da sredjujemo neke stvari za vjencanje.Sto me podsketi na vasu turneju..-Tayler je bukvalno ispljunuo sve sto je imao u ustima.-Kada si mislio da mi kazes da se ne selimo u Rimini?-pitala sam pomalo razocarana.-Selimo...Ljubavii..Samo.. ne odmah nakon vjencanja.Vec ..nakon turneje.Jer..--Ok je Tay.Razumijem.-Nasmijala sam se.Sad jeste djelovao depresivno.Izgubljeno.Sta ako one tablete zaista jesu njegove?Nisu! Ne mogu biti.Sigurno ih cuva za nekoga.SIGURNO !

Nisam smjela da se zaljubim u tebeWhere stories live. Discover now