A hajam simogatta majd mélyen álomba szenderültem jó volt újra a karjaiba .
Másnap reggel arra ébredtem hogy valaki az arcomat puszilgatja .
-Jó reggelt szépségem !mondta egy ezer wattos mosollyal.
-Wow mi ez a mosoly az arcodon.
-Semmi csak örülök hogy újra a karjaiba vagy. Egyébként mit csinálunk ma hét vége van el mehetnék kettesben valahova mit szólsz hozzá?
-Benne vagyok mi lnne ha el mennénk a tenger partra?
-Jó ötlet menj készülj én megyek mert nincs itt ruhám meg zuhanyoznom is kéne.
-Rendben .
Amint el ment el végeztem a napi rutinom és ki választottam a mai ruhám ami egy farmerre és egy fehér pólóra esett a választásom. Le mentem a konyhába ahol anya éppen reggelit készített ki ültem a teraszra és közben meg ittam a reggeli kávém körülbelül egy órát vártam amikor meg jelent Jungkook.
-Na mehetünk ?tette fel a kérdést .
-Persze csak fel veszem a kabátom.
Be mentem a kabátomért és el indultunk a tenger part felé október közepe van így kicsit hűvös is . Mikor meg érkeztünk olyan nyugtató volt a tenger hangja.
-Tetszik? törte meg a csendet közben a telefonját nyomkodta.
-Igen de nem lehetne hogy hagyd a telefont és rám figyel egész úton azt nyomkodtad.
- Jó hagyom amúgy is unom.
-Mi csináljuk itt. rá néztem ő pedig egyből meg csókolt mikor el vált a szánk egymástól meg szólalt.
-Romatikázunk itt egy kicsit.
-Hogy érted?
-Így. majd a nyakam kezdte el apró kis puszikkal halmozni ami által néha egy kis sóhaj hagyta el a szám aminek ő csak örült.
-Nem nem vagyok rá fel készülve.mondtam kicsit halkan .
-Rendben .De ne sirj nem akarlak meg erőszakolni tudod jól.
-Tudom .
-Gyere sétáljunk egy kicsit.
Egész nap a tenger parton voltunk sétáltunk beszélgetünk este volt mire haza értünk holnap suli így amint el köszöntem tőle fel mentem a szobámba zuhanyozni meg mostam a hajam. Utána pedig bele bújtam a pizsimbe majd el aludtam.
*Más nap reggel *
Fel keltem fel öltöztem és meg csináltam a napi sminkem.Le indultam a lépcsőn el köszöntem anyátol. És elindultam a suliba be tettem a fülesem és el indítottam egy random zenét. Az osztályba érve láttam Jungkookot egy lánnyal beszélgetni. Oda mentem majd hátulról a nyaka köré fontam a kezem majd egy puszit adtam az arcára.
-Szia szépség ülj most az ölembe.
-Neked is szia de egyébként ő ki? majd le ültem lábára.
-Emlékszel arra mikor az anyám említette Jissot na ő az exbarátnőm.
-Ő lenne az exed ? lepődtem meg a barna hajú szépségen be kell vallanom tényleg szép volt.
-Igen és most beszéltük meg hogy barátok maradunk úgy hogy nincs miért féltékeny legyél.
Be csengtek így Jisso el ült a helyemről .Nagy meglepetésemre a matek tanár jött be rendőrökkel mindeki rám nézett és persze énis tudtam hogy ki fognak hallgatni és így történt ki hívtak az óráról az igazgatóságra mentünk ahol mint valami krimi sorozatba úgy tették fel a kérdéseket .
-Nos Mrs Park azt mondja hogy ez a úr itt majdnem meg erőszakolta önt?hangzott el az a kérdés amitől könnyes lesz a szemem ha arra a napra gondolok.
-Igen. mondtam kissé remegve.
Mindjárt vége az óráknak és még mindig itt vagyok az igazgatói irodában,a zsebemben rezget a telefonom egy üzenet Jungkooktól.
"Szia mi tart ilyen sokáig mindjárt vége az utolsó órának is ha végeztél gyere suli melleti parkba ."Miután végre el mehetem gyorsan a parkba mentem ahol Jungkook ült egyedül. Le ültem mellé ő rám nézett és egyből meg ölelt .Itt el kezdtünk beszélgetni de hamar el is mentünk mivel Lisára kell vigyáznia így én úgy döntöttem hogy haza megyek ugyan is túl sok volt a mai nap. Még beszéltem Kookkal majd el aludtam és szinte egész este a gondolataim azon járt hogy mi lett volna ha tényleg meg erőszakolt.
Hello meg hoztam a következő részt remélem hogy tetszik nektek ha igen nyomj egy csillagot .☺❤
ESTÁS LEYENDO
Bad Boy (Jungkook FF) Befejezett
FanficHa az ember szeret valakit nem számít hogy milyen csak az hogy igazából szeresse.Ha viszont az illető egy igazi rossz fiú aki belé szeret egy jó tanuló gazdag lányba akkor hogyan tovább...A történetből kiderül.