8.

2.1K 195 11
                                    

Aš išlėto priėjau prie kėdžių ir atsisėdau.

- Panele, kaip dabar atsakysite už savo veiksmus?- sunerdamas savo pirštus ir padėdams ant stalo paklausė direktorius.

- Atsiprašau, bet apie ką jūs kalbate?- nurydama susikaupusias seiles paklausiau.

Jis įjungė prie savęs esantį nedidelį televizorių. Tai buvo filmuota medžiaga. Viskas buvo aiškiai nufilmuota kaip Denas rūkė, kaip aš tualete sudaužiau kriauklę... Pala, pala...nuo kada rūbinėse ir tualetuose yra kameros??? Jų visai nepastebėjau. Visa rūbinė yra filmuojama, netgi dušai?

- Tai kaip atsakysite už mokyklos inventoriaus niokiojimą?- dar kartą jis paklausė.

Aš suraukiau antakius ir grėsmingu žvilgsniu atsisukau į direktorių.

- Jūs klausiat kaip atsakysiu? Ogi paprastai. Jei neištrinsi šitos filmuotos medžiagos tada galėsi aiškintis visų vaikų tėvams apie mokinių pažeistas teises.- atsistojau nuo kedės.- Negi yra filmuojama kaip pusnuogės merginos ruošiasi kūno kultūros pamokoms, arba netgi kaip visiškai nuogos prausiasi?! Nu čia jau viršūnė! Man pasižiūrėjus į jus darosi šlykštu. Jūs gal kokia pornografiją filmuojat? Ir po velnių, jūs matėt, kad ten mus kažkas užrakino, tai kodėl taip ilgai delsėt ir neišleidot mūsų iš ten???Jei dabar tos medžiagos neatiduosi man ir nesunaikinsi kamerų aš pasistengsiu, kad prie šito kabineto durų būtų pasipiktinę visų mokinių tėvai. Va šita aš tau galiu prižadėt!

Net atsikvėpiau. Buvo taip gera ant konors išsilieti, bet niekada nebūčiau pagalvojus, kad tai bus mokyklos direktorius. Pradėjau jo nebegerbti. Atrodžiau tikrai agresyviai. Direktorius sedėjo su nuostaba veide, nes negalvojo, kad jam kas nors pasipriešins, o Denas sumišęs žvelgė į mane, tačiau greitai ' atsibudo '.

- Nagi tėvuk, duok jai ta filmuotą medžiagą, mums nereikia daugiau problemų.- atsistodamas pasakė.

- Tas problemas visada sukeli tu!- suraukė savo senus antakius.

- Taip taip, greičiau duok.- sunerdama rankas ant krutinės tariau.- pala ką?

Dabar jau aš žvelgiau į jį sumišusi. Aš šitaip išsiliejau ant jo tėvo? Wow... Čia tai šokas. Direktorius nužvelgė mane ir Deną ir šiek tiek pagalvojęs atidavė diską. Aš griebiau jį jam iš rankų ir grėsmingai išėjau iš kabineto į lauką, numečiau diską ant žemės ir sutrypusi išmečiau. Atsisėdau ant laiptų ir parašiau broliui žinutę.
'Atvažiuok manęs.'

Netrukus šalia atsisėdo ir jis.

- Aš tikrai nežinojau, kad jis tavo tėvas. Jai būčiau žinojus tikrai būčiau reagavus švelniau, galbūt.

- Viskas gerai.- nusijuokė.

- O ant tavęs nepyko, kad rūkei?

- Oh...dar ir kaip.

- Pala... Tu žinojai, kad ten yra kameros?- prisimerkiau.

- Na kaip čia pasakius...

- Tai kodėl rūkei ten jei žinojai kad tave mato?

- Norėjau jį suerzinti. Pastaruoju metu jis erzina mane. Skaudina mama, o ji man brangiausias žmogus, ir sunku viska stebėti ir nieko nedaryti. Tie visi blogi dalykai, kuriuos kadanors esu padaręs yra tik dėl to. Aš noriu jam atkeršyti.- nuleidęs galvą prisipažino.

Šiek tiek jo išsigandau ir pasijaučiau nejaukiai, nes visa ta laika kol jis kalbėjo žiūrėjo man į akis. Nespėjus nieko atsakyti prie mokyklos atvažiavo Džeisonas.

- Aš jau turiu eiti. Iki.- nelaukdama atsakymo nulėkiau prie mašinos.

Įsėdau į mašiną ir iš karto brolis užpuolė mane su savo klausimais.

- Kas buvo? Kodėl taip greit bagėsi pamokos? Ar kažkas tave skriaudžia?

- Daug pamokų šiandien nebuvo.- sumelavau.

- Buvo tik viena pamoka?

- Na...taip

Grįžusi namo nutypenau į savo kambarį ir įsijungiau kompiuterį. Ryte gavau žinute nuo Anos per skype, bet tik dabar ją pamačiau.

' Atleisk, nebūsiu šiandien mokykloje, susirgau. '

Kaip tik kai skaičiau žinutes Ana man paskambino. Įsijungėm kameras.

- Sveikutė.- nusišypsodama sušukau.

- Labas. Kaip sekėsi mokykloj?

- A.. Visai neblogai.

- Tai gal per čia gali papasakoti kas ten tokio įvyko?

Po dvidešimt kalbėjimo minučių jai viską papasakojau ir netgi tai kas šiandien įvyko direktoriaus kabinete.

- Tai koks jo vardas?- su šypsena iki ausų paklausė.

- Denas.

- Ką? Denas Simonas?

- Aš nežinau jo pavardės. Bet manau kad tai jis.

Ji giliai atsiduso.

- Oh...tik ne jis...

To be continued...

Įstrigę kartuWhere stories live. Discover now