Defne ve Ömer'in güzeller güzeli bir kizi vardır artik Emine... İkinci çocuğa hamile olan Defne oğluna isim düşünür.İnternetten bütün erkek isimlerine bakarlar birlikte fakat hiç biri cazip gelmez.Bu arada sinan ve seda nin bir oğullari olur.Hatirlarsaniz geçen bölümlerdeki bir maçta sinan,ömer,iso ve serdar kaybetmişlerdi.Ve ilk doğacak erkek çocugun ismi "koray" olacakti.Sinan ve seda kurali ihlal etmeyerek çocullarinin adini koray koyar...
Koray 3 aylik tatliş bir çocuktur.
Seda oğlu için işi birakir. 2 yil işe gitmeyecek,oğlu ile ilgilenecektir sonrada bakici tutacaklardir.
Sinan akşamlari iki çocuğu ile de çok güzel vakit geçirir.Neriman ve koray minik koriş in bir kez olsun gelmesi için her kiliğa girer. Palaço,noel baba,noel anne...
Ve sonunda küçük bir gülücük atar.
Defne ve Ömer çocullarina ad bulamadiklari için Emine'nin tercih ini sorarlar.
Ömer:Emineee
Eminoş:Efendim baba
Ömer:Sen ve yeni doğacak kardeşinin adi ne olsun?
Eminoş:...Ben mi karar vericem?
Defne:Biz bulamadik kizim senin aklinda bir isim varsa soyle..
Eminoş:Var aslinda anne
Defne ve ömer:Ne?
Eminoş:Emirhan,Güney,mert,baran olabilir mesela..
Defne:kizim hangisini istiyorsun bir tanesini seçmen lazim.
Ömer:En fazla iki
Eminoş:Hepsini koyamaz misiniz?
Defne:😂😂olmaz kizim bir tanesini seç.
Eminoş:O zaman Selim
Ömer Selim in şirkete geldiğini hatirlar.
Ömer:olmaz!
Defne:Neden ömer?
Ömer:Nedenini sende biliyorsun aşkim
Defne:hı?
Eminoş: Niye ki baba?
Ömer:Selim diye bir tanidigim var kendisi biraz maydonoz da
Eminoş:Maydonoz mu?
Ömer:hi hi maydonoz😒
Eminoş:😔😔😔😔