- Ką tu čia kalbi?- sumišusi paklausiau.
- Jeigu tai tikrai jis, tai geriau venk bendrauti su juo.
- Gal gali paaiškinti ką tu čia šneki?
-Kaip geriausia draugė aš visada tau norėjau visko kas geriausia, ir dabar tai darau nes noriu tau tik gero. Draudžiu tau su juo bendrauti.
- Oh...aš su juo nei nesiruošiu bendraut.- nusijuokiau.
- Ačiū Dievui.- atsipūsdama tarė Ana.
- O kodėl tu man tai sakai? Kodėl vengti bendravimo su juo?- susimąsčiusi paklausiau.
- Nes jis suvilioja merginas, nusiveža į mišką ir nužudo, sukapoja į gabalus.- rimtu tonu pasakė Ana.
- Ką? Ir iš kur tu trauki tokią informaciją?
Ji isteriškai pradėjo juoktis. Oh...taip ir žinojau.
- Kad tu būtum mačius savo veido miną.- laikydama ašaras juokėsi.
Pavarčiau akis.
- Bet jei rimtai, apie jį eina mokykloje labai daug skirtingų istorijų. Bet tikrą istoriją aš išgirdau iš jo buvusios.
- Aha, vėl smegenis pudrinsi.- nusijuokiau.
- Nina, dabar kalbu rimtai.
- Tai kodėl tada aš nei vienos istorijos nesu girdėjusi?- prisimerkiau.- Ir tada kodėl man nepapasakojai jeigu girdėjai?
- Nes tai sužinojau tik vakar kai laukiau tavęs pro mane praėjo sumišusi Mišelę. Tai aš jos biški paklausinėjau.
- Na gerai, klausau tavęs.
- Ar žinai kodėl jį išmetė iš anos mokyklos?
-Net neįsivaizduoju.- tvirtai atsakiau.
- Tai va...aš irgi net nebūčiau apie tai pagalvojus. Jis šaltakraujiškai sumušė savo mokytoją.
- Ana pasakyk kad nejuokauji. Tai yra rimta. Gal jo buvusi tik melavo. Galbūt keršijo pripasakodama baisių dalykų.
- Prisiekiu dabar kalbu rimtai. Ji man visai nesenai tai pasakojo ir ji buvo tikrai išsigandusi. Tu nepatikėsi ką jis jai padarė, bet tai buvo prieš kelis metus. Kai jie dar draugavo jai bemiegant nuskuto antakius. Paskui Denas tai neigė, sakė, jog nieko neatsimena. Suprantu kad šiais laikais galima juos 'nusipiešt' bet ar sveiko proto žmogus taip elgiasi?
Aš tikrai buvau labai nustebusi. Kaip taip galima elgtis su savo mergina.
- O svarbiausia, kad visus metus ji nežinojo nei kur jis, nei ką jis daro. Tu įsivaizduoji po ilgų metų nežinomybės ji pamatė jį mūsų mokyklos koridoriuje. Dėl to kai sutikau Mišelę ji buvo sutrikusi.
- Ką? Jis buvo dingęs?
- Taip ir niekas nežino kur. Ir kaip Mišelė pasakojo jis buvo padegęs vaikinu tualeta, o svarbiausia tai kad per jį vos nežuvo jame buvęs vaikinas.
- Siaubas. Kas jis per žmogus...
Aš sedėjau su didžiule nuostaba, kuri aiškiai matėsi mano veide.
- Nejaugi visa tai tiesa? Kažkaip viskas skamba nelabai įtikinamai. Nebent žmogus turėtų būti psichopatas.
- Aš tikrai nemeluoju. Jo buvusi mergina todėl ir išsiskyrė su juo, nes jis pradėjo elgtis keistai. Daryti protu nesuvokiamus dalykus.
- Jis šiandien man pasakojo, kad jo tėvas elgiasi negerai su mama, ją išdavinėja. Kaip suprantu su kitom moterim, todėl darydamas blogus darbus jis jam keršija. Nežinau galbūt ir smurtauja.
- Ką jis pasakė?- sutrikusi paklausė. Jai net guma iš burnos iškrito.- Nina, tai darosi tikrai šiurpu...
- Nagi, sakyk kas yra?
- Tai kad jo mama mirus...
To be continued...
YOU ARE READING
Įstrigę kartu
Romance"Antram aukšte ieškojau tualeto, kol tuo tarpu jis buvo apačioje. Klaidžiojau koridoriumi, kol man už akių užkliuvo vieno kambario nedaug pravertos durys. Lėtai priėjau prie jų. Nedrąsiai peržengiau durų slenkstį. Lova buvo tvarkingai paklota, bet...