Sigara Misali

3.2K 56 8
                                    

-Bölümü okurken "Tom Odell-Another Love" dinlemenizi öneririm-

 

Her seferinde son dediğim, önü arkası bir türlü gelmeyen bir sigara daha yakıyorum. Kaçıncı sigaram acaba? Yıllar önce saymayı bıraktım.

Seviyorum sigarayı, her kötü anımda bana koşan yoldaşım o benim.

Her sigarayla birlikte zehrimi de yakıyorum, önce içime çekiyorum tekrar sahiplenir gibi; ardından salıveriyorum tüm zehrimi. Önümde koca bir şehrin silüeti, elimde sigaram.

Arkada hafiften bir şarkı duyuluyor:

"On another love, another love all my tears have been used up.."

(Başka bir aşkta, başka bir aşkta bütün gözyaşlarım tükendi)

Sigarayı alıp tekrar içime çekiyorum. Bu zehir, bu acı sanki hiç bitmeyecek.

"And I'd sing a song, that'd be just ours

But I sang 'em all to another heart

And I wanna cry I wanna learn to love

But all my tears have been used up."

(Bir şarkı söylemek istiyorum sadece bizim olan

Ama hepsini başka bir kalbe söyledim

Ağlamak istiyorum, aşkı öğrenmek istiyorum

Ama bütün göz yaşlarım tükendi.)

 

Her nefesimde acım daha da artıyor. Gittikçe beni sarıyor, artık o ben; ben de o.

Daha ne kadar dayanabilirim? Daha ne kadar?

"On another love, another love all my tears have been used up.."

(Başka bir aşkta, başka bir aşkta bütün göz yaşlarım tükendi.)

Sigaramı izmaritten dolup taşan kül tablasında söndürüp ayağa kalkıyorum. "Daha ne kadar?" diye tekrarlıyorum. Radyoyu kapatıyorum. Bu geceki acımı arttırmaktan başka bir şey yapmıyor çünkü. İçeri girip perdeleri kapatıyorum.

Yalnızım bu odada, kendimle başbaşayım. Yalnız. Göğsümün tam solunda bir acı hissediyorum. Evet, bir acı daha.

Bir şeyler boğazımda düğümleniyor, biliyorum o ordan hiç gitmeyecek.

Yatağıma yatıp yorganı başıma kadar çekiyorum. Sanki o yorgan beni kötülüklerden koruyabilecekmiş gibi.

Uyumaya çalışıyorum. Kafamda türlü düşünceler, beni bir diyardan alıp başka bir diyara götürüyor. Ardından uyku her şeye ağır basıyor..


Bu hikayeye yeni başladım, biraz kısa oldu ama ilk bölüm olmasına verin bunu. Yorumlarınızı ve vote'leri eksik etmeyin lütfen ^_^

Sigara MisaliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin