ARKADAŞLAR ELİMDEN GELDİĞİNCE UZUN YAZDIM.EĞER Bİ ŞİKAYETİNİZ VARSA LÜTFEN YORUM ATIN.SİZİ SEVİYORUM.
İYİ OKUMALAR...Harry'nin Ağzından;
Evet ona aşkımı ilan ettim.Ama uyuyordu.Ah ben asla ona olan aşkımı yüzüne söyleyemem.Ben bu konuları beceremiyorum millet!Bir de bana grubun en çapkını derler.Gerçekten çok saçma bir durum.Dün Colin'i bıraktıktan sonra bende Lou'nin evinde kaldım.Hatta herkes burda kaldı.Herkes uyuduktan sonra biz çocuklarla çember oluşturduk ve ben Colin hakkında düşündüklerimi söyledim.Herşeyi anlattım.Onları çok seviyorum ve en güvendiğim kişiler.Onlar benim kardeşlerim.(!).Çocuklara herşeyi anlattım anlatmasına ama onlar bana yapamayacağım şeyleri söylediler.Ama çocukların söylediğini yapmam gerek.Ve yapıcam da.Her ne kadar zor olsa bile.
Evet planı anlatıyorum;
Şimdi çocuklar Colin'in En'lerini öğrenecekler.Ama bana lazım olanların listesini yazdım ve bu kağıdı çocuklara verdim.Listemi söylemek gerekirse şöyle;
1.En sevdiği ve konuşmak için uygun bulduğu yer.
2.En sevdiği yemekler
3.ve sanırım bu kadar -_-
Çocuklar bunları öğrenecekler ve bana söyliyecekler.Bende konuşmak için uygun bulduğu yerde ona aşkımı itiraf edicem.Daha sonra kabul ederse beni onu benim evime götürücem.Hey yanlış anlamayın ilk günden değil.Benim evimde yemek yapıcaz.En sevdiği yemekleri bu yüzden istedim.
Ben bunları düşünürken içeriye bizim çocuklar geldi.Ardından Louis konuşmaya başladı.
"Hey dostum istediğin En'lerin cevaplarını bulduk." "Hey artık söylermisin Louis!" "Tamam dostum söylüyorum.Konuşmak için en uygun bulduğu yer sahil kenarı.Çıplak ayaklarla sahilin kenarında gezmeyi seviyormuş.Böyle nasıl desem pantolonun paçalarını yukarı çekip su dalgaları bac-" "Tamam Louis anladım.Peki en sevdiği yemekler?" "Gelelim ona.En başta hot dog,elmalı tart,soul food bunlar.Kalsik şeyler." Louis lafını bitiri bitirmez Niall lafa atıldı."Hey bir de Nandos var.Hepsini bitirmezseniz sevinirim.Banada getirin." Ardından Louis "Hah birde Nandos vardı" "Pekihala bunları yapabilirim.YAPABİLİRİZ."
"Herneyse çocuklar benim gitmem gerek.Sonra görüşürüz.Herşey için teşekkürler." Hepsi birden "Sorun değil dostum.İyi şanslar!" dediler.
Bende kendime şans dileyerek gülücûk gönderdim ve evden çıktım.Range rover'ime binmedim çünkü o arabaya Taylor binişti.Zaten onunla reklam ilişkisi yüzünden çıkıyorduk ve bana platonik aşıktı ama ben ona karşı herhangi birşey hissetmiyordum.
Bu yüzden audi r8'ime bindim.Ben arabayı sürerken bir yandan da Colin'i arıyordum.
Colin'in Ağzından
Lou Gemma ve en yakın arkadaşım Lilliy durmadan 'Harry senden hoşlanıyor' 'Ona karşı birşeyler hissediyorsun' gibisinden şeyler söylüyorlar.Ve bende durmadan 'Hayır' 'Yok öyle birşey' 'Size öyle gelmiştir' diyordum.Ama bu gerçekti.Ben kızları oyalarken telefonum çaldı.Kızlar 'kim kim' bakışları atarken bende onlara birşey söylemedim ve banyoma girdim.Ah tabi size söylemedim arayan Harry'di.Telefonu açtım "Alo Harry birşey mi oldu?" dedim.Ama Harry "Telefonu neden geç açtın?Ve hayır hiçbirşey olmadı." "Telefonu geç açtım çünkü Gemma Lou ve Lilly beni oyaladı." "Ah.. Mmm.....Şey...Pekihala..ee görüşürüz." "Hey ne için aradın beni?" "Ah bak onu unuttum şey.. bugün seni bir yere götürecektim.Gelirmisin diye sorucaktım.Gelirmisin?"
"Tamam ne zaman gelirsin?" "Kapını önündeyim kapıyı çalmıyorum Gemma'lardan kaç ve gel." "Ne! Kapının önündemisin.Beklemek zorundasın tatlım." Aman tanrım ben Harry'e tatlım mı dedim.Herneyse banyodan hızlıca çıktım ve kapıyı dinleyen üç koca bebek gördüm.Hiçbirşey demeden dolabımdan popomun hizasında bir şort, beyaz pi atlet ve dışına da kırmızı oduncu gömleğimi giydim.Saçlarımı hafif bir şekilde topuz yaptım.Ayaklarıma siyah asker botu giydim.Yüzüme gözüme eyeliner rimel ve ruj üçlüsünü sürdüm.Hemen büyük bol çantama telefonumu kulaklığımı ve birtakım şeylermi koydum ve ışık hızıyla aşağıya indim.Ve karşımda ramones siyah t-shirt , siyah skiny pantolon beyaz converse giyinen ve gözlerinde siyah gözlüğü olan bir adet sexy kıvırcık gördüm.Tanrım ne kadar da yakışıklı!! "Ah teşekkür ederim sende çok güzel olmuşsun" Ne yani ben sesli mi düşünmüştüm.Kızarmıştım.Hemen kafamı aşağıya indirdim ve sağ ayağımın başını yerde sürttüm.Harry bu halime güldü ve çenemi tutarak kafamı kaldırdı ardından gözlüklerini çıkardı ve yeşillerini görmemi sağladı.Ardından "Utanmanı gerektirecek birşey yok hele de benden bana bildiğim birşeyi söyledin zaten." dedi.Bende "Aman çok bilmiş " dedim ve arabaya ilerledim.Harry de pişmiş kelle gibi sırıtıyordu.Ardından o da arabaya bindi ve arabayı sürmeye başladı.
"Nereye gidiyoruz?" "Süpriz" ah tamam sormuyorum hiçbirşey.Bizim evden bayağı uzak bir sahile geldik.Geldiğimizde akşam olmuştu ve bu ayrı bi hava katmıştı.Sessizliği Harry bozdu "Sözümü kesme ve sadece beni dinle.Seninle buraya konuşmaya geldim.Seni gördüğüm ilk günden itibaren kalbim yeniden atmaya başladı.Ben kabimi hissettim senin sayende.Ve...eğer bu kalp sana ait olmazsa bu kalp tekrardan durur.Ben.... ben sensiz yapamam.Ben seni çok seviyorum Colin.Derler ya ilk görüşte aşk diye.Ben inanmazdım ama seni gördüğüm an saliye hatta salisede aşık oldum Colin.Benim.....benim sevgilim olurmusun.Bu kalbi sana vermemi senin kalbini almama izin veriyormusun.Benim olmak istiyormusun?" inanmıyorum.Bana aşkını itiraf etti.Ah ben çok seviyorum onu.Ağzımı açtım ve konuşmaya başladım "Harry bende seni çok fazla hemde çok çok fazla seviyorum.Seni Harry Styles olduğun için değil seni Harold olduğun senin sen olduğn iç-" devamını getiremedim çünkü lafımı alkış sesleri kesmişti.Kim diye kafamı döndürdüm.Döndürdük ikimizde.Harry'nin kasları kasılmıştı ve gözlerindeki parıltı gittikçe yok oluyordum.Harry'nin kolnu tuttum ve kolunu çekip o tarafı yürüdü ardından "SENDE NERDEN ÇIKTIN DEFOL GİT BURDAN" diye bağırıyordu.Ama onun gitme gibi bir niyeti yoktu.Bende onların yanına gittim ve Harry'e bu kız kim diye sordum.Harry kaskatı kesilmişti bu yüzden o kız ağzını açtı ve "Ben Harry'nin sevgilisiyim" dedi.Gözlerim yaşarıyordu.
İŞTE ŞİMDİ ELİMDEN KURTULAMAZSIN STYLES.
Kızlar umarım beğenmişsinizdir.Eksiklerim hatalarım varsa yorum yapabilirsiniz beğendiyseniz de voteleri unutmayın lütfen.Zor birşey değildi yıldıza basın yeter.Lütfen votelerinizi bekliyor olucam.Vede yb isteyenler yorum atabilir.:)) xd.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm back (Harry Styles)
Fiksi PenggemarHarry Styles Ve Colin Ross. İkiside ne olacağını bilmiyordu. Birbirlerini sevebilecekler miydi? Birbirleriyle bir ömür boyu olacaklar mıydı? En önemlisi hayatlarının en önemli sorusuna "EVET" diyebilecekler miydi? I'm Back