YOU ARE MY EVIL!

217 8 1
                                    

Ahooj :) Tenhle příběh bude o lásce.. bolesti.. důvěře.. změně.. a spostě dalších věcí co do života mladých teenegerů patří.

Díl bude 1 týdně možná víc nebo méně :)

A teď něco málo stručně o čem to bude..

Ahoj :) Mé jméno je Selena Gomez.. Krátce žiji v malé městě se svou starší sestrou. Rodiče nám zemřeli při auto nehodě :( Když mi bylo 8 let a sestře 18.. Do teď jsme žili u prarodičů a nyní bydlíme v menším domku v Californii na pláži v Malibu.

Skončili letní prázdniny a já se chystám na vysokou… první rok je vždy hrůza a ještě v novém prostředí. Snad to nějak zvládnu. A potkám dobré přátelé.

Vždy jsem byla a jsem a budu takový ten tichý tip člověka nevím, jestli je to dobře nebo ne ale je to tak. Nikdy jsem neměla problémy ve škole nebo s lidmi jsem takové hodné dítě.

!ALE V TOMTO ROCE SE TOHO ZPOUSTU ZMĚNÍ A TO PROTOŽE MI DO ŽOVOTA VEJDE ON! ON DÍKY KTERÉMU ZAČNU KONEČNŠ ŽÍT!

Ahojky lidi.. Jmenuju se Justin už od malička vyrustám v Californii se svým otcem. Minulý rok jsem jakž takž prolez střední školou a odmaturoval jsem.. O letních prázdninách jsem si našel brigádu v malém baru na pláži moc si nevydělám ale pozorovat holky v bikinách je velké+.. Myslel jsem že na vysokou už nepůjdu ale otec mě na ní přihlásil..

Nejsem zrovna andílek ve škole jsem měl samí problém! Holky střídám jako ponožky a co dělám po večerech to ani nechtějte vědět! :D

Tak jsem zvědavá jestli si tuhle story bude někdo číst :) Jestli ano tak předem děkuji :)

 Snad vás to alespoň trochu zaujalo :)..  

YOU ARE MY EVIL!Kde žijí příběhy. Začni objevovat