INTRODUCTION

171 66 18
                                    

Hello guys!This is my first story that I've ever written in Wattpad

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hello guys!This is my first story that I've ever written in Wattpad. I really appreciate for anyone who willingly read my artwork. Thank you so much.

So basically, I want to write whole of this story in English but due to lack of confidences in languanges, I made it bilingual (English-Malay) and maybe some Korean words(I put translation for it, don't worry 😉).

All of the content have been rewrite! All the plots before were quite messy, for me, my story are too boring. It's have no aim or point for the reader to imagine about how it supposed to look likes and intricate. Now, I made my decisions to unpublish all chapters. Let's start from BEGINNING!!

• • •

PRAKATA CERITA

Karya sulung penulis, Our Scattered Love ini hanyalah FIKSYEN semata-mata. Tiada kena mengena dengan orang yang masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia maka kesemua watak-watak yang digunakan juga FIKSYEN. Hal-hal yang berkaitan politik dunia, sistem sosial dan teknologi yang digunakan hanyalah berasaskan imaginasi penulis dan ada juga sesetengah daripadanya berdasarkan kajian/penelitian yang telah dilakukan oleh penulis. Segala istilah perubatan, anatomi dan hukum-hakam Sains dalam cerita ini tidak semestinya benar.

Jika terdapat unsur yang agak menggugat atau tidak masuk akal. Dinasihatkan kepada para pembaca untuk membuka minda yang luas agar jalan cerita tidak tergantung. Tujuan elemen tersebut dimasukkan hanyalah sebagai hiburan semata-mata seiring dengan genre buku ini iaitu Science-Fantasy.

Karya ini tidak menggunakan Bahasa Melayu sepenuhnya. Sebahagian besar kemungkinan dialog yang digunakan adalah English, Korea dan mungkin juga ada istilah Sains. Terjemahan/penerangan akan disediakan di bahagian akhir chapter bagi tujuan kekemasan sepanjang cerita.

Latar masa untuk cerita ini mempunyai dua dimensi masa yang berlainan pada awal penceritaan dan akan dinyatakan pada bab-bab yang akan diterbitkan nanti.

Segala unsur seksual akan ditapis dalam bahasa elegant namun bahan bacaan ini tidak sesuai bagi yang berumur 13 tahun ke bawah.

Anda digalakkan memainkan muzik yang dicadangkan oleh penulis di media untuk mendalami dan menghayati pembacaan.
Segala ilustrasi ataupun gif yang digunakan bukanlah hak milik asal penulis.

• • •

CHARACTERS

CHARACTERS

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Our Scattered Love(Rewrite)Where stories live. Discover now