3.

573 29 9
                                    

Istun sängylläni yrittäen saada läksyt tehtyä. Olen saanut vain tehtyä puolet ja on melkein kulunut 3 tuntia. Huokaisin ja katsoin englannin muistiinpanoja ennenkuin kirjoitin mitään vihkoon.

"Öö, mitä sinä teet?"  Rose kysyi kun saapui huoneeseen.

"Kotiläksyjä. Suosittelen sinunkin alkamaan tekemään niitä." naurahdin. "Missä muuten oli?"

"Olin auttelemassa muita jotta kaikki olisi valmista kun kokko sytytetään. Miksi teet jo ensiviikon läksyjä?" Hän kysyi.

"Halusin tehdä ne ajoissa ja saada kaikki tehtyä" vastasin hänelle.

"Okei, mutta se saa nyt odottaa. Meidän pitää alkaa valmistautumaan!" Hän sanoi ja kuulin jännityksen hänen äänessään.

Naurahdin ja nousin hitaasti seisomaan. " Okei, mutta mikä vika näissä vaatteissa on mitkä meillä on nyt päällä?"

Katsoin Rosen vaatteita. Hänellä oli vaaleat farkut ja vaalea toppi mikä oli koristeltu vaalenapunaisilla kukilla ja valkoiset Toms kengät.

Hän naurahti. " Me emme ole menossa tämän näköisinä. No niin istu niin laitan hiuksesi"

"Mitä, miksi?" kysyin.

"No et aio jättää hiuksiasi pienelle söpölle ponnarille, ethän?"  Hän sanoi.

"En kai sitten." Vastasion ennenkuin istuin tuoliin ja aukaisin hiukseni antaen pitkät blondit hiukseni pudota selälle.

Rose laittoi päälle hänen kihartimensa ja juttelimme miten ensimmäinen päivämme meni. Hän kertoi minulle tyypistä joka kompastui  ja sai lempinimen 'kompasteleva Trevor'. Muuten hänen päivänsä oli tylsä. Rose laittoi radion päälle ja leikimme että olisimme  juuri niitä tyttöjä jotka hyppivät ympäriinsä ja laulavat hiusharjoihinsa. Hän sai vihdoin hiukseni valmiiksi ja olin yllättynyt minkalaiset niistä tuli. Ne olivat sotkuiset kiharat jotka tulivat joka suunnasta mutte se näytti hyvältä.

"Okei, näyttäppäs kasvojasi" Hän sanoi kääntäen tuolin ympäri ja hän näkisi kasvoni.

Hän otti esiin meikit ja pienet harjat ennenkuin laittoi paljon meikkiä iholleni. Olin hieman huolestunut että miltä näyttäisin nimittäin tuntui että hän laittoi monen kilon edestä meikkiä kasvoilleni.

"Sulje silmäsi" Hän sanoi

"Miksi?"

"Jotta voin laittaa rajausväriä sinulle" hän sanoi ja naurahti kun silmäni laajenivat.

Ei, ei kiitos. En käytä rajausväriä. En halua näyttää pesukarhulta" Sanoin hänelle.

" Hei, en mä anna sinun lähteä täältä pesukarhun näköisenä. Nyt istu ja nauti" Hän sanoi tuoden aineen silmäluomelleni. Istuin rauhallisesti kun hän teki yläluomen ja sitten alaluomen ja toisti saman toisella luomella.

"Kaikki on valmista" Hän sanoi hymyillen. "Näytät hyvältä. Voisin koittaa iskeä sinut" Hän vinkkasi ja minä naurahdin.

Katsoin peiliin ja silmäni laajenivat.

Näytin uudelta ihmiseltä.  Tai tarkoitan näytin samalta mutta rajausväri tekee ihmeitä. Haroin hiuksiani ja kosketin itseäni varmistaakseni olevani oikea. Hymyilin. En ole tuntenut itseäni näin kauniiksi.

"Vau, kiitos"  Sanoin Roselle. Hän hymyili ja nyökkäsi ennenkuin alkoi kihartamaan hänen hiuksiaan. Jostain syystä se vei vähemmän aikaa kuin minun hiuksieni kihartamisessa. Hän ei laittanut yhtään meikkiäkään.

"Ei ollut sellainen tunne että tarvitsisin sitä nyt" hän sanoi lukien ajatuksiani ennenkuin käveli meidän vaatekaapillemme.  Hän kävi läpi hänen vaatteensa ja minä istuin sängylle katsoen kun hän otti esiin korkea vyötäröiset mustat farkku shortsit.

Helping The Dark (In Finnish)Where stories live. Discover now