Ati facut vreodata ceva extrem de stupid, ca de pildã ...hm...nu ştiu..sa va aflati intr-o sala plina de oameni pe care nu-i cunoaşteţi şi sa-i faceti sa rada cu lacrimi?
Chiar ca-i o mare prostie, nu?
Ei bine.,din motivul ăsta, umila mea istorioară incepe cu emotii cat se poate de nesuferite...la care se adauga o dozamica de dramatism intens (si, sa speram ,câteva glume, ca să nu innebunim cu totii).
Ok...aşadar, cum am reuşit, mai exact, sa intru in beleaua asta - sa ma aflu pe scena unui club de comedie , aratand rumen ca niste cartofi pai intr-o punga , sub reflectorul fierbinte care-mi scoate in evidenta petele de sudoare (inclusiv una care seamana cu Jabba the Hutt) si cu aproape o mie de globi oculari holbati la mine , strapungandu-ma parca ?
E buna intrebarea pe care mi-o puneti .
Ca sa fiu sincer cu voi, si eu ma intreb acelasi lucru.
Ce caut eu , Jamie Grimm,aici, caznindu-ma sa castig ceea ce se cheama concursul Cel mai amuzant copil comedian de pe planeta ?
Ce-a fost in capul meu?
Si stati un pic ! Asteptati ! Lucrurile vor merge si mai prost de-atat .
In timp ce publicul se holbeaza la mine si asteapta sa spun ceva (orice) amuzant, eu stau aici, pe scena , blocat.
E purul adevar - mintea mea este complet goala .
Am spus doar atat:
- Nu, sunt Jamie Grimm.
Dar asta e poanta . Finalul glumei.
Nu trebuie decat sa-mi amintesc ce este inainte de poanta . Intelegeti...inceputul glumei, pe care nu-l mai stiu.
Asa ca transpir si mai si . Iar publicul se holbeaza la mine si mai si .
Nu cred ca asa trebuie sa arate un episod comic . Sunt aproape sigur ca de regula e nevoie si de glume . Si de oameni care sa rada. -Hm , salut!carai ,in sfarsit, doua vorbe . De curand , la scoala , a venit o profa suplinitoare. Foarte dura. Un fel de Darth Vader. Respira azgomotos si avea o voce grava . In timp ce striga catalogul , mi-a zis : Esti fan guma de mestecat , tinere ? Iar eu i-am raspuns : Nu ! Sunt Jamie Grimm .
Astept (mi se pare ca trec ore intregi ) si da...publicul chicoteste. Nu rade in hohote dar e un inceput .
Ok. Pfuuu! Sunt in stare sa spun o gluma . Nu e totul pierdut . Inca. Dar stati o secunda ! Trebuie sa vorbim despre altceva . Povestea mea ia o intorsatura neasteptata.
- o intorsatura neasteptata? O sa spuneti. Deja ?
Mda! Si, va rog sa ma credeti , la asta chiar ca nu v-ati asteptat!
Ca sa fiu absolut sincer, nici eu .
Ok, sper ca va placut acest capitol . Wow . Atat cam . (Topica inversa emervanta ) . Si ...pa.