Haar plan

17 8 1
                                    

Jade kan weken niet goed slapen. Vandaag is het 9 augustus, ze gaat de stad in. Er is een hele grote markt. Ze koopt een paar spullen en gaat weer naar huis. Ze gaat een paar dingen veranderen in het huis. Ze kan alles veranderen nu haar ouders weg zijn.  Ze gaat ook naar de dierenwinkel, daar koopt ze een paar spullen voor een kat en een hond. Ze heeft altijd al huisdieren willen hebben, maar haar ouders waren vaak de hele dag weg. Het is het eind van de middag, Jade heeft veel gekocht. Ze gaat avondeten maken. Als haar zelfgemaakte pizza af is gaat ze youtube kijken. Morgen gaat ze haar kamer verbouwen en nieuwe meubels in haar huis zetten. Ze gaat rond 10 naar bed. Ze valt snel in slaap en begint lekker te dromen.

De volgende dag
Jade is al vroeg wakker. Ze verheugt zich op vandaag. Ze gaat ontbijten met een gebakken ei. Ze zit bij de tv en kijkt 'Kaal of Kammen'. Als ze dat heeft gedaan, gaat ze zich omkleden in werkkleding. Als ze dat heeft gedaan, pakt ze verfspullen en haar nieuwe meubels. Ze begint met haar slaapkamer, die word als een jungle gemaakt. Ze heeft grote knuffels, posters en lianen. Als ze haar kamer blauw van de lucht heeft geverft en groen van het gras, houdt ze even pauze. Als de verf een beetje droog is doet ze het volgende. Ze gaat nu de woonkamer anders inrichten, zodat ze zich fijn voelt in haar eigen huis. Ze zet ook de nieuwe spullen voor de hond en de kat neer. Als ze klaar is met inrichten is het in het midden van de middag. Ze kijkt op internet naar een Finse Lappenhond en een Siberische kat. Ze ziet een nestje en belt meteen op. Ze heeft een Finse Lappenhond en een Siberische kat gereserfeerd. De puppy's worden binnen 2 maanden geboren en de kittens binnen 4 dagen. Ze verheugd zich nu al op de beesten. Ze voelt zich nu zo alleen.

Het is avond, ze heeft sushi bestelt en kijkt 'The voice of Holland'. Opeens hoort ze gepraat en de bel. Jade heeft altijd geleerd dat ze in de avond niet open moet doen, maar de bel blijft minuten lang door gaan. Wat moet ze doen?!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 21, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

AlleenWhere stories live. Discover now