Patnáctiny v NewYorku s Teri - část 1.

96 1 0
                                    

Ráno okolo deváté:

Ájo vstávej,jedeme ! Zavolala máma . Ája ještě chvíli ležela.

O hodinu později....
Najenou začal zvonit budík... cink cink cink cink
Ája se začala probouzet a čím víc byla vzhůru,tím vím jí docházelo že zaspala a že by mohla promeškat letadlo. Podívala se na hodiny a řekla : "A doprdele 10:00 a v 12 nám to letí !"
Rychle se vyhrabala z postele,zapla wifi a jako každé ráno se podívala na komentáře,socilální sítě a běžela do koupelny. Najednou obrovská rána: Áááááááaa,ozvalo se přes celý dům. Ája ležela na zemi a nemohla pohnout rukou. V tom spěchu aby ztihla letadlo uklouzla a narazila si ruku. Přiběhla máma a ptala se jestli ája nechce zavolat sanitku. Andreu to strašně bolelo ale i přesto se zvedla a dochystala se. Nažehlila si vlasy,namalovala se vzala si notebok,kameru a další věci...

11:00 dopoledne

Ája byla konečně nachystaná. Podívala se na mobil a viděla 10 zmeškaných hovorů od Teri. A sakra řekla si...co se ale stalo.  Rychle jí zavolala.

Rozhovor:
Ája: Ahoj Terez co se děje že si mi tolikrát volala?
Teri: Prosímtě kde jsi?!? (Řekla teri naštvaně)
Ája: Teprve doma ale teď sem si chtěla zavolat taxí...
Teri andreu naštvaně přerušila.
Teri: Cože?! Už tu na tebe čekám hodinu a ty si ještě ani nevyjela?
Ája: Promiň já...já sem zaspala
Teri: No to si dělaš srandu. Okamžitě přijeď.
Ája: ale Ter...
Teri zavěsila.
Aja si zavolala taxík a jela na letiště.

Na letišti:
Ája vystoupila z taxíku který ji dovezl na letiště. Už před sebou viděla hlavní halu. Vešla dovnitř a hned u vstupu čekala Teri. Holky se pozdravila ale Teri byla pořád trochu naštvaná z raního rozhovoru. Už měli jen chvíli než jim odlétalo letadlo takže si šli odložit zavazadla atd... Potom šli přepážce kde se kountoluje jestli u sebe nemáte nějakou bombu. No však to znáte snad to nemusím popisovat. Ája procházela obloukem na detektor kovu. Píp píp,alarm se zpustil. Ája zapoměla že má pásek. Poté šli do letadla. Holky si bouhžel nekoupili letenky vedle sebe takže každá seděla na druhém konci letadla. Ája a Teri se rozloučili a šli si sendout na svá místa protože za chvíli letadlo startovalo.






PATNÁCT. - FallenkaKde žijí příběhy. Začni objevovat