Bu
kim diye baktığında tanımadığın biriydi. Hala çok kötüydün.
Jimin- iyimisin?
sen ağlamaktan cevap veremiyordun. Adı Jimin olan çocuk seni arabaya bindirdi ve kendi evine götürdü. Eve vardınız. Ev büyük ve güzeldi. Jimin evde tek yaşıyordu. Sen geçtin ve koltuğa oturdun. Jimin de yanına oturdu.
Jimin- merhaba ben Jimin.
diyerek elini uzattı.
sen- bende (adın)
diyerek elini sıktın.
Jimin- özel değilse neden ağladığını sorabilirmiyim?
sen-şuan bunları konuşmak istemiyorum daha sonra anlatırım.
Jimin başını sallayarak onayladı.
Jimin ikinizede sıcak çıkolata yaparak getirdi. sen teşekkür ettin. Sıcak çikolatayı içerken sen ona neden Kore ye geldiğini Jackson la nasıl tanıştığını anlattın. O da sana benzer şeyleri anlattı. Jimin le daha yeni tanışmış olsanız bile birbirinizi çok sevmiştiniz. Yurda dönmek istemediğin için bu gece Jimin in evinde kalacaktın.
Jimin le birlikte çok eğlendiniz. Jimin çok komik bir çocuktu. En azından yaşadıklarının acısını dindiriyordu. Saat 2 gibi yattınız. Sen uyuyamamıştın çünkü Jackson u düşünüyordun.
SABAH
Uyandın. Jiminde uyanmıştı. Kahvaltı hazırlıyordu. Sende yardım etmek için yanına gittin. Jimin in eli çok hızlı çalışıyordu. Çok güzel yapıyordu.
sen- vaaay çok güzel yemek yapıyorsun.
Jimin- evde yanlız olunca kendine yemek yapmak zorunda kalıyorsun.
dedi. sende güldün.
kahvaltıdan sonra Jimin.
- hani şu dünki olay varya onu ne zaman anlatıcaksın ?
dedi. sende tamam diyerek anlatmaya başladın.
- biz Jackson la bara gittik. bi ara lavaboya gittim. geri döndüğümde Jackson bir kızla öpüşüyordu.
Jimin biraz düşündükten sonra
- bence Jackson a açıklama yapması için bir şans vermeliydin. sonuşta barda sürtük çok olur. vede Jackoson seni gerçekten anlattığın kadar çok seviyorsa böyle bişey yapmaz.
Jimin gerçektende haklıydı. onu onaylayıp. yurda gitmeye karar verdin. Jackson la konuşacaktın.
ANYEONGHASEYO BENCE BU BÖLÜM ÇOK GÜZEL OLDU UMARIM SİZDE BEĞENMİŞSİNİZDİR :))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOT7 JACKSON İLE HAYAL ET! (Tamamlandı)
FanfictionBazen her istediklerin olmayabilir ama yinede HAYAL ET !