27.Část

3.8K 153 35
                                    

Cestou jsem přemýšlela jak to všechno dopadne.Nevím bojím se trochu Camerona jo říkal , že jsme kamarádi , ale to nebyl pod vlivem alkoholu nebo snad i drog a to se lidé mění.Viděla jsem koutkem oka jak si Nash pobouchává do volantu do rytmu písničky , která potichu hraje z rádia.Je na něm vidět , že se těší.No tak proč bych se neměla těšit já.Budu tam mít přece Nashe.Kdyby Cameron něco zkoušel mám tam Nashe , ale myslím , že to bude v pohodě.V dálce jsem zahlídla dům , který byl osvětlený a hrnuli se k němu skupinky lidí.Nejsem detektiv , ale hádám , že to bude Cameronovo dům.Najednou Nash zahnul a dům mi zmizel z dohledu.

"Nashi můžeš mi vysvětlit co děláš?" Otočila jsem se na něj celým tělem a koukala na něj jak na blázna.

"Bydlím kousek vedle a nechci nechat auto těm sjetým a opilým hovadám." Mít auto asi bych udělala to samý.Nevím v jakým stavu by se to auto objevilo ráno.

"Hmm jsi zodpovědnej.Jen jedna věc nebudeš náhodou dneska patřit k těm opilým hovadům." Začla jsem se smát a Nash se mnou možná to bylo tou natěšěností , že nám to přišlo vtipné.

"To je pravda a proto jsi ho opravdu musím dát až domu.Byl bych schopnej si ho omylem pochcat nebo poblít aniž bych věděl že je moje." Opravdu todle řekl.Jěště , že opilé holky nejsou takové prasata.Holky spíš brečí,tancujou,píšou klukovi kterého chtějí,zvrací,spí nebo se nekontrolovatelně smějou.Jo něco z toho dělaj i kluci , ale jaká holka chce , aby jí všchni viděli zvracet nebo čůrat.

"Takže ty jsi to opilecký hovado co to dělá.Je to celkem karma nemyslíš?" Nash se zas začal smát musela jsem taky , kdyby nás asi někdo viděl myslel jsi , že jsme na drogách.Nash měl pravdu bydlel jen kousek od Cameronova domu.Zaparkovali jsme hned naproti garáži.Nash ještě skočil do kufru pro tašku.Vytáhl z ní kondomy , které si dal do kapsy a kelímky.Zavřel dveře od kufru a my mohli jít.Cestou jsem se rozhlížela po okolních domech.Každej dům měl před garáží své auto jako by říkali "Podívej co si můžu dovolit" jejich trávníky byli nádherně udržované.Z mého prohlížení si domů mě vyrušila skupinka , která šla přes ulici vedle.Zřejmě se s Nashem znali a byli už trochu opilý jelikož na Nashe pokřikovali nějakou dobu.

"Ty je znáš." Zeptala jsem se , protože Nashovo výraz napovídal , že si je snaží od někud vybavit.Přesto jim , ale vrátil pozdrav.

"Vím , že jsme se někdy asi pár krát potkali na nějaké párty." Usmál se na mě a obmotal kolem mého pasu jeho ruku a přitáhl jsi mě blíž.Takhle jsme došli až ke Camovi.Když jsme přecházelo ulici , viděli jsme ,že párty už je v plném proudu a to bylo něco po půl devátý.Různé skupinky se poflakovali na zahradě a popíjeli nebo se zdravili s těma co přichází.Někteří chodí ven buď na čerství vzduch nebo někoho hledají.Celkem klasická párty.Byli jsme už u hlavních dveří , nechali jsme projít hlouček lidí , který se tlačil ven.Jakmile jsme byli ve vnitř zastavila jsem se abych se na to předemnou mohla pořádně povídat všude byli samé skupinky, líbající se páry na gaučích,u sloupů,na parketu.Když už jsme u parketu byl vytvořeného s obřího obýváku.Cam si dal ohromnou práci s výzdobou všude u stropu byli pověšené světýlka , která měnila své barvy.Nevím kolik jich tak mohlo být , ale bylo to nádherné.Připadla jsem si jak v klubu než u někoho doma.Nash se na mě pobaveně koukal.Byl zvyklí na Camovo velkolepé párty , ale já ne a proto se bavil mým výrazem.

"Camovo rodiče jsou hrozně bohatý.Proto si todle vše může dovolit.Navíc se sem vejde hrozně moc lidí , když je to tak obrovský dům.No , ale počkej si do kuchyně to je třída.Nedávno si jí Cam předělal." Opravdu si myslí , že by mě mohlo něco ohromit víc než těch milion blikajících světel.Chytl mě za ruku a táhl do kuchyně.Naráželi jsme do lidí.Normálně by se asi ozvali , ale díky Nashovo pověsti se jen otočili a pozdravili ho.Najednou jsme vešli do obrovské kuchyně , i když v ní bylo dost lidí pořád tam bylo dost místa.Nash se prodíral lidma až jsme se dostali k baru.Dlouhá deska , která začínala ve zdi se táhla prosředkem kuchyně.Bylo u ní pár barových židlý.Za pultem se pohyboval o trochu starší kluk , který míchal drinky.Kluk se na chvilku zastavil a pozdravil se s Nashem.Jeho oči se poté zastavili na mě.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 30, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Bad boys.Good lips. - Nash GrierKde žijí příběhy. Začni objevovat